Huiskamer
Anna76
07-07-2026 om 15:06
Gisteren een hongerklap toen ik uit de metro stapte, dus ik heb bij de AH Togo een mueslireep gekocht, een "verse". Daar staan de voedingswaarden op per 100 gram. Hartstikke leuk, maar hoeveel weegt zo'n ding? Dat staat dus niet op de verpakking, inhoud 1 stuk. Ja, dan weet ik dus nog niks.
Nehalennia
07-07-2026 om 15:19
Dit weekend, maar toch. Buurman die blijkbaar met zijn vriendengroep op weg was naar een erotisch feest oid. Prima dat je aan seksuele expressie doet en sekspositief bent etcerera, maar wil je niet in je leren harnas voor mijn deur gaan rondhangen met zijn allen op klaarlichte dag. De fuck.
Damoontje
07-07-2026 om 15:37
Nehalennia schreef op 07-07-2026 om 15:19:
Dit weekend, maar toch. Buurman die blijkbaar met zijn vriendengroep op weg was naar een erotisch feest oid. Prima dat je aan seksuele expressie doet en sekspositief bent etcerera, maar wil je niet in je leren harnas voor mijn deur gaan rondhangen met zijn allen op klaarlichte dag. De fuck.
*visualiseert*

Bakblik
07-07-2026 om 16:46
Nehalennia schreef op 07-07-2026 om 15:19:
Ik was op vakantie en dacht met de grijze golf geen last te hebben van vozende pubers in de campingzwembaden.
Nee; de pubers waren er inderdaad niet maar vozende grijze koppies des te meer. Denk je vroeg op de ochtend even "serieus" banen te gaan trekken in het badje van 15 ×7 dobberen er "aan elkaar geplakte" 70 plus stellen voorbij in diverse samenstellingen. 🤮
Prima dat je 70 plus bent en elkaar nog woest aantrekkelijk vindt maar doe dat in je camper of caravan.
Yumi
07-07-2026 om 16:47
Damoontje schreef op 07-07-2026 om 15:37:
[..]
*visualiseert*
Dat heb ik dus ook, zou mij er niet aan storen, maar was waarschijnlijk (afhankelijk van type buurman) naar buiten gelopen om het beter te kunnen bekijken.