Huiskamer
Rogue
27-06-2026 om 18:34
Alias1 schreef op 27-06-2026 om 18:32:
[..]
en daar ergerde je je aan? Moet dit berichtje niet in het topic waar je vandaag blij van werd...
nah ik zat op de fiets, en kwam half verzopen op mijn bestemming aan, terugweg zelfde verhaal maar toen was ik gelukkig bijna thuis dus viel mee.
HAHA!wait..what
28-06-2026 om 15:04
Ik voelde me een uur geleden ineens helemaal raar. (extra) zweten en gevoel van flauwvallen. Snel wat zout gegeten en cola gedronken en een kwartier later kreeg ik oogmigraine.
Gelukkig was dit na een kwartier weer over maar ben kapot nu 😅
Yumi
28-06-2026 om 15:16
HAHA!wait..what schreef op 28-06-2026 om 15:04:
Ik voelde me een uur geleden ineens helemaal raar. (extra) zweten en gevoel van flauwvallen. Snel wat zout gegeten en cola gedronken en een kwartier later kreeg ik oogmigraine.
Gelukkig was dit na een kwartier weer over maar ben kapot nu 😅
Dat klinkt naar, heb je het gevoel teveel te hebben gedaan?
Rustig aan HAHA, het is nog steeds heet en je lichaam heeft het de afgelopen tijd niet makkelijk gehad.
lientje69
28-06-2026 om 15:18
Me hier geërgerd bij de huisartsenpost. Het was mega druk. Liep 5 kwartier uit. Dat kan gebeuren. Maar al dat gekwaak om me heen. Noh wat heb jij? Ja gestruikeld over de vijver en nu is enkel dik. Oh en hoe was je vakantie? Gaan jullie nog? Enz. Ze hadden het heel gezellig. Dat soort gezelligheid kan ik met mijn NAH sowieso niet hebben maar als ik me doodziek voel is het helemaal een mega trigger voor me. Was dat ik er de kracht niet voor had anders had ik geroepen : kan het even minder gezellig, we zijn hier niet op een feestje!
Kampeerder
28-06-2026 om 15:19
Aan mijn nieuwe ✂️ in de keukenla. Jaren lang lag er een bot exemplaar, met een braam enzo. Met de nieuwe, gisteren gekocht heb ik een merkje uit mijn nieuwe broek geknipt. Die zit nu in de was met bloedvlekken. 🤦🏼
lientje69
28-06-2026 om 15:22
Kampeerder schreef op 28-06-2026 om 15:19:
Aan mijn nieuwe ✂️ in de keukenla. Jaren lang lag er een bot exemplaar, met een braam enzo. Met de nieuwe, gisteren gekocht heb ik een merkje uit mijn nieuwe broek geknipt. Die zit nu in de was met bloedvlekken. 🤦🏼
Oeps..
Auwereel
28-06-2026 om 15:33
Oeps Kampeerder, hopelijk gaan de bloedvlekken er goed uit.
Ik heb wel eens bij het afknippen van een merkje een gat in mijn nieuwe trui geknipt...
Kampeerder
28-06-2026 om 15:34
Auwereel schreef op 28-06-2026 om 15:33:
Oeps Kampeerder, hopelijk gaan de bloedvlekken er goed uit.
Ik heb wel eens bij het afknippen van een merkje een gat in mijn nieuwe trui geknipt...
Ja, dat is gelukt. Wel pijn aan mijn hand nog.
Ja, die ken ik ook! Vooral van man, die altijd alle randjes irritant vindt.
Auwereel
28-06-2026 om 15:39
Ik erger me dood aan mijn nieuwe bril. Die heb ik in de winter gekocht en tevreden want ik zie er goed mee. Maar nu met hoogzomerse temperaturen blijft-ie naar beneden glijden en knijpt-ie mijn neus af. Druk ik m goed hoog op mijn neus, beslaat-ie en vlekt van het zweet van mijn wenkbrauwen.
Ik ben er al mee naar de opticien geweest, die heeft de bril bijgesteld en het deel dat op de neus zit, opgeruwd. Maar het blijft een warme bril die niet goed blijft zitten.
Ik denk dat ik toch een nieuwe bril wil, maar dat is een dure bril met mijn afwijking en het type glas dat ik wil. Of hopelijk is het glas over te zetten in een montuur dat wel goed bij mijn (brede) neus past.
amarna
28-06-2026 om 17:04
Kampeerder schreef op 28-06-2026 om 15:19:
Aan mijn nieuwe ✂️ in de keukenla. Jaren lang lag er een bot exemplaar, met een braam enzo. Met de nieuwe, gisteren gekocht heb ik een merkje uit mijn nieuwe broek geknipt. Die zit nu in de was met bloedvlekken. 🤦🏼
Bloedvlekken altijd met veel koud water uitspoelen.
Roos57
28-06-2026 om 17:12
amarna schreef op 28-06-2026 om 17:04:
[..]
Bloedvlekken altijd met veel koud water uitspoelen.
en melk
Ted68
28-06-2026 om 17:59
Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..
Tuinfluiter
28-06-2026 om 18:05
Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:
Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..
Sterkte Ted
