Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

amarna schreef op 28-06-2026 om 17:04:

[..]

Bloedvlekken altijd met veel koud water uitspoelen.

Dat weet ik, is er goed uit gegaan hoor, maar ik wilde de broek aan vandaag. Daarom moest het etiketje eruit. 

wilde even rustig banen zwemmen, maar blonde bezoekster die tegen alles en iedereen praat en vooral blijft praten was er ook weer..

Ted68 schreef op 28-06-2026 om 17:59:

Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..

Och jeetje wat naar! Is het ernstig? Veel sterkte 🍀

Van het wachten in een ziekenhuis; Zoon heeft een ongeluk gehad, en moest geopereerd worden…..

Sterkte!! Hopelijk is het niet iets ernstigs 🤞🏼🌸

Yumi schreef op 28-06-2026 om 15:16:

[..]

Dat klinkt naar, heb je het gevoel teveel te hebben gedaan?

Rustig aan HAHA, het is nog steeds heet en je lichaam heeft het de afgelopen tijd niet makkelijk gehad.

Nee, heb alleen maar alle bedden afgehaald en beddengoed opgehangen buiten. Veel meer dan dat heb ik niet gedaan vandaag 😅 maar het is wel echt heel warm natuurlijk! 

Och jeetje, veel sterkte! 

Sterkte 🍀

Oei sterkte! Hopelijk valt t mee

sterkte Ted68

sterkte ted

Sterkte Ted 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.