Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rogue schreef op 12-06-2026 om 10:07:

ik heb vannacht enorm slecht geslapen, werd om 03:00 wakker en heb een halfuur plafondienst gedraaid, ben tussendoor nog even in de woonkamer gaan zitten.
viel ik eindelijk in slaap schoot mijn been weer in een heftige kramp vanmorgen
en nu spierpijn in datzelfde been *grom*

en ik wordt vreselijk chagrijnig van het weer ,

Mega vervelend dat slechte slapen  ( hier ook last van) Het weer valt me hier dan weer alles mee. Het is in elk geval droog hier.

Moyrrie schreef op 11-06-2026 om 16:26:

[..]

Klopt, je bent er nog. Dat is een feit.

Het klopt ook dat het niet goed met je gaat. En ik vind het logisch dat je niet blij bent.

Mij valt het op dat anderen heel graag willen dat het goed met me gaat en dat ze dan stomme dingen zeggen, waar ik niks mee kan. Ik begrijp dat niet zo. Het is hun eigen ongemak, denk ik

moet je er wat mee kunnen? 

kun je niets met het feit dat diegene genoeg om je geeft om zich met alle ongemak superonhandig uit te drukken helemaal alleen om jou proberen een hart onder de riem te steken?

Dat ik hier in het dorp geen pyjama/ nachthemd kan vinden die aan mijn eisen voldoet. 
Echt hele gekke eisen heb ik niet volgens mij. 
Liefst puur katoen maar 90 %katoen mag ook nog. 
Geen nijntje/takkie of vreemde teksten op mijn buik/borst.
Een "zedige" lengte waarmee ik over de camping durf te lopen. Halverwege het bovenbeen is prima. 

Bakblik schreef op 12-06-2026 om 13:37:

Dat ik hier in het dorp geen pyjama/ nachthemd kan vinden die aan mijn eisen voldoet.
Een "zedige" lengte waarmee ik over de camping durf te lopen. Halverwege het bovenbeen is prima.

Geen vreemde teksten kan ik me in inleven maar geen takkie.... 

Al heb ik ook regelmatig dat ik iets zoek naar het allemaal net niet is. 

Neweve schreef op 12-06-2026 om 13:58:

[..]

Al heb ik ook regelmatig dat ik iets zoek naar het allemaal net niet is.

De tekst was niet eens echt vreemd maar de woorden Goede morgen op mijn boobies vind ik naar.  Er zijn dan op een camping toch altijd mensen die willen lezen wat er staat. Dan kijken ze je niet aan maar naar je boezem.  Dat wil ik niet. 

Neweve schreef op 12-06-2026 om 13:58:

[..]

🤣🤣🤣

Ik ❤️ takkie

Waarom laat ik me zo opfokken. Echt. Sommige mensen hebben gewoon totaal geen inlevingsvermogen blijkbaar.

Deze?

https://www.hema.nl/dames/nachtmode/pyjama/shortama/damesshortama-jersey-strepen-donkerblauw-23401500DARKBLUE.html

Ik heb vorig jaar ook bij HEMA 2 sets gekocht voor op de camping. Zitten erg fijn!

Mosterd

BlairW schreef op 12-06-2026 om 14:57:

[..]

Deze?

https://www.hema.nl/dames/nachtmode/pyjama/shortama/damesshortama-jersey-strepen-donkerblauw-23401500DARKBLUE.html

Ik heb vorig jaar ook bij HEMA 2 sets gekocht voor op de camping. Zitten erg fijn!

Die is leuk maar had mijn Hema niet op voorraad toen ik er gisteren was. Maat 38 is altijd redelijk snel weg. 46 is echt veel te groot 

lientje69 schreef op 12-06-2026 om 11:53:

[..]

Mega vervelend dat slechte slapen ( hier ook last van) Het weer valt me hier dan weer alles mee. Het is in elk geval droog hier.

pfft komt bij vooral door de zwangerschap, als ik niet 50x naar de wc moet heb ik dat andere gezeik.

ja dat wel maar het waait hier zowat elke dag, mijn tuinstoelen vliegen de hele tuin door 

Rogue schreef op 12-06-2026 om 17:14:

[..]

pfft komt bij vooral door de zwangerschap, als ik niet 50x naar de wc moet heb ik dat andere gezeik.

ja dat wel maar het waait hier zowat elke dag, mijn tuinstoelen vliegen de hele tuin door

Hier ook hard. Maar dat is in Noord- Holland  op het platteland sowieso altijd zo.

lientje69 schreef op 12-06-2026 om 17:22:

[..]

Hier ook hard. Maar dat is in Noord- Holland op het platteland sowieso altijd zo.

haha

Rogue schreef op 12-06-2026 om 17:26:

[..]

haha

Gezien je reactie zelfde regio? 

lientje69 schreef op 12-06-2026 om 17:28:

[..]

Gezien je reactie zelfde regio?

yep al zit ik ver van het platteland 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.