Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 06-06-2026 om 19:16:

[..]

Heel vervelend, ik weet hoe het voelt. Heb anderhalf jaar last, het is minder erg dan in het begin maar het is niet over. BlueM tandpasta op aanraden mondhygiëniste, foto's gemaakt door tandarts, die dacht dat het aan 'n kroon lag, niets te zien. Ging 2 keer per jaar naar mondhygiëniste nu elke 4 maanden, zie geen verdere verbetering.

Hoop dat ze bij jou snel de oorzaak kunnen vinden!

Oh dat klinkt niet hoopgevend voor een r jou (en ook niet voor mij! 😲)

Rogue schreef op 06-06-2026 om 19:34:

[..]

idd, is wel heel knap

je moet nog net geen salarisslip laten zien, ik ken iemand die was afgewezen voor een kat omdat hij geen buitenruimte had

Ja idd. Ik wil absoluut  geen buitenkat, die wordt hier gewoon platgereden. Nou de asiels zitten overvol maar overal lees je : moet naar buiten kunnen.. Ik heb daarom maar besloten geen kat te nemen. Maar had best een oudere uit het asiel gewild.

Dochter heeft daarom maar 2 jonge kittens gekocht. Tsja..

Auwereel schreef op 06-06-2026 om 20:14:

[..]

Oh dat klinkt niet hoopgevend voor een r jou (en ook niet voor mij! 😲)

Dat ik zo lang problemen heb, wil niet zeggen dat dit jou ook gebeurt

Mijn tandvleesproblemen lijken onverklaarbaar, dus worden in het hokje long covid gestopt.

Schemerlampje schreef op 06-06-2026 om 19:06:

[..]

Je hebt het vast al gecontroleerd, maar zitten alle kabels nog goed in de tv?

Gecontroleerd

Rogue schreef op 06-06-2026 om 19:34:

[..]

idd, is wel heel knap

je moet nog net geen salarisslip laten zien, ik ken iemand die was afgewezen voor een kat omdat hij geen buitenruimte had

Begrijp het ook niet, die hond is niet in orde lijkt suf en reageert nauwelijks alsof hij niet alles mee krijgt? Hond is 10 jaar, misschien gebruikt hij medicijnen? Vind dit zo'n misser, een hond van die leeftijd heeft zorg nodig, hoe dan? Gelukkig waren ze vandaag telefonisch onbereikbaar, anders hadden ze een boze yumi aan de telefoon gehad en dat levert toch niks op 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.