Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Jujubee schreef op 06-06-2026 om 08:48:

Ik heb mijn deelhond te logeren en we gingen vanochtend een rondje lopen. Zie ik ineens een stuk jas op de grond liggen, en daar nog een stuk en nog een. Een mouw, een stuk van de rits. Heel raar. Dus ik loop een stukje door en kom uit bij de skatebaan waar er altijd groepjes jongeren rondhangen. Nu stond er een auto op een plek waar helemaal geen auto mag komen, want het is een fietspad en de weg is een stuk verderop. Staat er een vent touwtje te springen verderop de skatebaan en naast de auto liggen nog meer stukken jas. Ik snapte er niks meer van, maar toen ik een stukje doorliep, zag ik ineens de man bij een grote hond staan met een stuk jas in zijn hand. Ze waren aan het touwtrekken, wat je doet met vechthonden om ze te trainen. Dus nu zit ik met een knoop in mijn maag. Waarom heb ik het nummerbord niet onthouden? Niet dat ik daar wat mee kan natuurlijk, en misschien zie ik het wel helemaal verkeerd, maar ik kreeg er een heel gek gevoel bij. Ik hoop maar dat hij zijn hond niet gebruikt om te vechten en dat het gewoon zijn energie kwijt spelen is. Misschien had hij nog een oude jas over of zo. Maar gek vond ik het wel.

Heb je je telefoon niet bij je als je wandelt? Ik maak altijd een foto. Laatst nog een auto met buitenlands kenteken gemeld die in the middle of nowhere op het fietspad stond, onze wijkagent neemt dat heel serieus en belde terug waar de auto precies stond omdat hij poolshoogte ging nemen. Voor niet spoed kun je 0900-8844 bellen. 

Auwereel schreef op 06-06-2026 om 09:13:

[..]

Maar wanneer doe je welke aan, of neem je ze beide mee op vakantie? Ik reis met een rugzak en OV, een paar stevige wandelschoenen extra is zwaar om te tillen

We zijn nu op vakantie en ik heb alleen mijn stevige wandelschoenen bij me. De weersverwachting is niet zo goed. Anders had ik ook mijn lichte wandelschoenen meegenomen.

Voor thuis kijk ik naar het weer om te bepalen welke ik aan doe. 

Ineens allemaal strepen op het beeldscherm van mijn tv. Als ik internet mag geloven moet er een monteur komen. Ik heb de stroom eraf gegooid en hoop dat hij het straks weer doet. Zucht, het is ook altijd wat hier!

Na een paar betere dagen waarin ik weer wat hoop kreeg op totale genezing  , is het vandaag weer prut. Veel pijn in rechterbeen en arm, hoofdpijn , duizelig  en uitgeput. Zucht.... 

Ik heb last van tandvleesontsteking en volgens de tandarts zou het met netjes schoonhouden met raggers en niet te stevig poetsen, het na een paar dagen beter moeten gaan. Nou nee. Binnenkort moet ik weer naar de tandarts voor het vullen van een klein gaatje, mag hij weer naar mijn tandvlees kijken. Of ik hoop dat de mondhygiëniste tijd heeft, want dit is een behoorlijk rotgevoel!
Ik heb een feestelijk weekend, maar in mijn mond is het geen feest zo!

Auwereel schreef op 06-06-2026 om 17:52:

Ik heb last van tandvleesontsteking en volgens de tandarts zou het met netjes schoonhouden met raggers en niet te stevig poetsen, het na een paar dagen beter moeten gaan. Nou nee. Binnenkort moet ik weer naar de tandarts voor het vullen van een klein gaatje, mag hij weer naar mijn tandvlees kijken. Of ik hoop dat de mondhygiëniste tijd heeft, want dit is een behoorlijk rotgevoel!

Oei, daar kun je je knap beroerd door voelen, sterkte

Mama-Inge schreef op 06-06-2026 om 18:09:

[..]

Oei, daar kun je je knap beroerd door voelen, sterkte

Dank je. Ik kan geen hete, koude, zure, zoute, scherpe dingen eten zonder dat het opeens weer zeer doet. Dan denk ik, hè, het gaat weer goed en dan drink of eet ik weer iets wat de pijn triggert en dan ben ik weer terug bij af.

lientje69 schreef op 06-06-2026 om 16:48:

Na een paar betere dagen waarin ik weer wat hoop kreeg op totale genezing , is het vandaag weer prut. Veel pijn in rechterbeen en arm, hoofdpijn , duizelig en uitgeput. Zucht....

Ik hoop op dat je weer snel een heel veel goede dagen hebt.

Yumi schreef op 06-06-2026 om 16:29:

Ineens allemaal strepen op het beeldscherm van mijn tv. Als ik internet mag geloven moet er een monteur komen. Ik heb de stroom eraf gegooid en hoop dat hij het straks weer doet. Zucht, het is ook altijd wat hier!

Stroom half uur eraf, hielp niet. Klantenservice bellen lukte niet, te druk andere keer terugbellen. Uiteindelijk iemand in de chat te pakken gekregen, terug naar fabrieksinstellingen zetten en anders weer contact opnemen. Hielp ook niet, volgens website klantenservice open tot 21 uur, maar krijg niemand te pakken. Enige optie was formulier website invullen, tv van 2 jaar oud hier baal ik van! 

Na een paar betere dagen waarin ik weer wat hoop kreeg op totale genezing , is het vandaag weer prut. Veel pijn in rechterbeen en arm, hoofdpijn , duizelig en uitgeput. Zucht....

Yumi schreef op 06-06-2026 om 19:02:

[..]

Stroom half uur eraf, hielp niet. Klantenservice bellen lukte niet, te druk andere keer terugbellen. Uiteindelijk iemand in de chat te pakken gekregen, terug naar fabrieksinstellingen zetten en anders weer contact opnemen. Hielp ook niet, volgens website klantenservice open tot 21 uur, maar krijg niemand te pakken. Enige optie was formulier website invullen, tv van 2 jaar oud hier baal ik van!

Je hebt het vast al gecontroleerd, maar zitten alle kabels nog goed in de tv? 

Auwereel schreef op 06-06-2026 om 17:52:

Heel vervelend, ik weet hoe het voelt. Heb anderhalf jaar last, het is minder erg dan in het begin maar het is niet over. BlueM tandpasta op aanraden mondhygiëniste, foto's gemaakt door tandarts, die dacht dat het aan 'n kroon lag, niets te zien. Ging 2 keer per jaar naar mondhygiëniste nu elke 4 maanden, zie geen verdere verbetering. 

Hoop dat ze bij jou snel de oorzaak kunnen vinden!

Yumi schreef op 06-06-2026 om 19:02:

[..]

Irritant!!!!
Hopelijk is het snel opgelost 🤞🏼🌸

Sterkte 🌸!

Yumi schreef op 06-06-2026 om 13:02:

[..]

Ik begrijp het, als iemand niet geholpen wil worden is het lastig.

Heb zijn buren gesproken, hij heeft de hond uit het asiel. Ze zijn net als ik stomverbaasd, dat 'n asiel deze hond meegeeft aan iemand die zelf zoveel zorg nodig heeft maar weigert.

idd, is wel heel knap 

je moet nog net geen salarisslip laten zien, ik ken iemand die was afgewezen voor een kat omdat hij geen buitenruimte had 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.