Huiskamer
Bloemenzee
08-05-2026 om 08:58
Aan m’n moeder. Het is toch fijn dat we haar hulp toch niet nodig hebben, want elk aanbod is voor de bühne.
Evaluna
08-05-2026 om 11:38
Vanavond voor het eerst in 16 jaar weer eens een nachtdienst. Zie er best wel een beetje tegenop. Hoop zo dat ik het wakker hou. Bovendien op de hoofdlocatie, waar ik maar weinig bewoners ken. Enige positieve is dat het inwerken is, dus nog weinig verantwoordelijkheid.
SuzyQFive
08-05-2026 om 12:35
Euphoria schreef op 05-05-2026 om 08:10:
[..]
Hier buren die het hele jaar door 6 dagen per week om 05.15 uur de deur uitgaan, met twee of drie personen in de auto stappen, deuren dichtklepperen….om te gaan sporten.
Zo ook vandaag alweer!
Iedereen moet zeker lekker doen hoe hij of zij dat prettig vindt, echter wij worden daar dus wel elke keer wakker van. Werkweek, vakantieweek, door de week, weekend, feestdag…..altijd om 05.15 uur wakker. Geloof me….dat breekt je op gegeven moment op en zorgt voor veel frustratie.
wij willen ook wel eens uitslapen!
Wat zeggen ze dan als je erover begint?
SuzyQFive
08-05-2026 om 12:39
Romir schreef op 06-05-2026 om 08:23:
Ik erger me dat op de muren die ik vorige week gesaust heb, nu alweer vieze vegen van de kinderen zitten. Handen, zelfs een voetafdruk heb ik gespot...
Oh zo irritant! Misschien de volgende keer afwasbare verf gebruiken?
Mick87
08-05-2026 om 12:49
ik erger me dat er buren uit het complex op het grasveldje achter het complex een trampoline plaatsen voor hun kinderen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat de verhuurder dit zomaar goedgekeurd heeft.
Schemerlampje
08-05-2026 om 13:13
Mick87 schreef op 08-05-2026 om 12:49:
ik erger me dat er buren uit het complex op het grasveldje achter het complex een trampoline plaatsen voor hun kinderen. Lijkt me onwaarschijnlijk dat de verhuurder dit zomaar goedgekeurd heeft.
Hebben die mensen een tuin? Als ze die niet hebben én ook andere kinderen uit het complex erop mogen, zou ik het in theorie geen probleem vinden. In de praktijk zou ik er wel eens van balen als het vlakbij mijn woning is en er veel lawaai gemaakt wordt.
SuzyQFive
08-05-2026 om 13:21
Kleine ergernis (maar misschien deel van een groter geheel).
Dat mijn schoonmaakster altijd zelf als eerste op de schoongemaakte wc gaat zitten 😂.
Yumi
08-05-2026 om 13:24
Wil jij je honden aanlijnen je weet dat ze nogal te keer kan gaan tegen mij. Dat doen ze omdat je bang bent. Het doet er niet toe, ik heb een afspraak en wil zonder grommende en blaffende hond de deur uit. Dit gebeurt regelmatig in de hal en/of op de galerij. Een vd honden heeft een oudere vrouw omver gesprongen, dat is ongeveer 2 jaar geleden. Na 'n jaar van complicaties en revalidatie is ze nooit meer de oude geworden en kan nauwelijks lopen. Hardleers en eigenwijs! 
lientje69
08-05-2026 om 14:17
Ik moet een gastroscopie krijgen. Sta op de wachtlijst voor een afspraak. Duurde erg lang dus maar gebeld. Ja we hebben begin april al een verzoek om informatie gestuurd naar de neuroloog en begin mei weer maar we krijgen niks. Ik neurologie bellen. Na héél lang zoeken vond ze beide verzoeken. Zijn doorgestuurd naar de afdeling informatie maar er is blijkbaar niks mee gedaan? Ja zo kan ik wel op de wachtlijst blijven staan! 
Caroline80
08-05-2026 om 14:24
Mijn dochter probeert een bijbaantje te krijgen. Dan staat er op de website dat ze mensen zoeken en wordt ze toch afgewezen (hebben haar nog niet eens gezien) omdat ze geen mensen nodig hebben. Haal dan ook de vacature van de website.
Rogue
08-05-2026 om 15:59
Broodjebrie schreef op 08-05-2026 om 13:43:
ben sinds gisteren wat misselijk en het is nog steeds niet over
![]()
gembershot of thee
Broodjebrie
08-05-2026 om 16:02
Rogue schreef op 08-05-2026 om 15:59:
[..]
gembershot of thee
Gember is zo goor
thee lukt wel. Net een paar crackers op. Straks wat soep proberen, hopelijk blijft het erin. Heb inmiddels ook vage hoofdpijn. Virusje opgelopen denk ik.