Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Enorme rookvrije zones buiten bij een gebouw.
Ik rook niet, maar vind dit echt een beetje overdreven.

Waarom geldt het dan niet voor mensen die een uur in de wind stinken naar parfum/ deodorant/alcohol etc?

Grindelwald schreef op 21-04-2026 om 18:42:

[..]

De telefoon zou gewoon verboden moeten worden in de sportschool. Om bovenstaande reden en om stiekem filmen te voorkomen.

Nou ik kijk altijd een serie tijdens mijn cardio op mijn telefoon.

Bij ons staat wel in de regels dat je zo op je telefoon zitten tussen oefeningen door niet moet doen. Of in elk geval beperkt.

Dolfje schreef op 21-04-2026 om 19:09:

[..]

Nou ik kijk altijd een serie tijdens mijn cardio op mijn telefoon.

Bij ons staat wel in de regels dat je zo op je telefoon zitten tussen oefeningen door niet moet doen. Of in elk geval beperkt.

Daar had ik niet aan gedacht. Is een fijne afleiding tijdens de saaie cardio. 

Grindelwald schreef op 21-04-2026 om 19:28:

[..]

Daar had ik niet aan gedacht. Is een fijne afleiding tijdens de saaie cardio.

Ja precies. Ik kan niet zonder op de loopband, dan voel ik me helemaal een hamster in zo'n wiel wat nergens heen gaat.

Pakket besteld, verwacht het morgen. Maar geen track and trace gehad dus even in goed gesprek met de chatbot. Krijg ik dit: Je bestelling heeft een willekeurige extra controle gekregen om er zeker van te zijn dat alles goed het magazijn verlaat. Ik stel het magazijn direct op de hoogte dat je ernaar vraagt en zorg dat er urgentie achter gezet wordt.

??? En wanneer komt het dan? Juist zo gepland dat het morgen komt want zwaar en groot. En de chatbot stopte hierna spontaan met antwoord geven. 

Auwereel schreef op 21-04-2026 om 10:50:

[..]

En als er geen vleugeltjes aan een kunststofbril zitten, bestaat dan ook antislip? Ik heb een nieuwe kunststofbril en merk dat als ik wat zweet, de bril langs mijn neus glijdt. Heb ik last van nu het (af en toe!) al wat warmer is.

Absoluut! Ik heb zelf een klein neusje. Altijd een aluminium bril om die reden.

Tot ik een geweldig leuk kunstof montuur vond als zonnebril. Als het echt warm was en ik ging zweten was het niet te doen.

De opticien heeft plakbare neusvleugeltjes die werken perfect.

Je moet ze na verloop van tijd laten vernieuwen, kost mij niets. Succes!!

Yumi schreef op 21-04-2026 om 11:12:

[..]

En dan vraag jij niet of ze even ergens anders kan gaan zitten, zodat jij er gebruik van kan maken?

Niet nodig. Dat ding was geen onderdeel van mijn work-out. 

Luttjetrut schreef op 21-04-2026 om 23:17:

[..]

Niet nodig. Dat ding was geen onderdeel van mijn work-out.

Oké, dan zou ik haar lekker laten zitten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.