Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Magnoliatakje schreef op 27-03-2026 om 08:40:

[..]

Postnl punten worden hier niet zo blij van denk ik. Als het een fauteuil is denk ik aan een forse stoel.

Die winkel zal het vast niet terugsturen via een pakketpunt wanneer ze zelf koeriers gebruiken. Die zetten het meestal gewoon in hun eigen winkel dan. 

Dingen die liggend moeten drogen en niet in de centrifuge mogen rol ik in een grote handdoek. Even aandrukken, uitrollen en een heleboel vocht is er al uit.

Broodjebrie schreef op 26-03-2026 om 17:33:

[..]

Ik eet gewoon wat ik de andere dagen ook eet.

Thuis deden wij ook niet echt iets speciaals met het eten, volgens mij. Misschien een wat uitgebreider ontbijt, maar meer ook niet.

Wij ook niet, hadden wel een paasboom, uitgebreid ontbijt we schilderde eieren. 

Nh ik zit nu in Rome en je wordt doodgegooid met paaseieren de een nog groter dan de ander 

Rogue schreef op 27-03-2026 om 14:37:

[..]

Wij ook niet, hadden wel een paasboom, uitgebreid ontbijt we schilderde eieren.

Nh ik zit nu in Rome en je wordt doodgegooid met paaseieren de een nog groter dan de ander

Oh ja eieren schilderen deden wij ook. 

ik ben nog steeds niet gebeld over (mogelijke) nieuwe werkplek.. ik wil duidelijkheid!!! 

Broodjebrie schreef op 27-03-2026 om 15:30:

ik ben nog steeds niet gebeld over (mogelijke) nieuwe werkplek.. ik wil duidelijkheid!!!

Oh wat balen. Zelf even bellen?

Ik herken de ergernis van man hierin. Ze willen zo graag personeel maar even een berichtje op tijd lijkt heel moeilijk te zijn. 

lientje69 schreef op 27-03-2026 om 15:45:

[..]

Oh wat balen. Zelf even bellen?

Ik herken de ergernis van man hierin. Ze willen zo graag personeel maar even een berichtje op tijd lijkt heel moeilijk te zijn.

Ik wacht tot half 5 en dan bel ik ze.

Broodjebrie schreef op 27-03-2026 om 15:50:

[..]

Ik wacht tot half 5 en dan bel ik ze.

🤞🏼

Dat veel van die "sociale uitjes ' savonds zijn. Vanavond spelletjesavond.
En dan morgenvroeg ook nog zwemmen. Anders moet ik thuis mijn haar wassen.

Moe van werkweek, slecht slapen etc en wil ff onderuit op de bank ligt ons internet eruit. Geen Netflix dus nu.

Dolfje schreef op 24-03-2026 om 07:42:

Werklui die al om 7 uur beginnen te klussen bij onze bovenburen en de buren naast ons. Als sinds oktober. Ik ben het echt zat dat ik elke dag daardoor voor de wekker wakker wordt. Ook op zaterdag gaan ze door.

Kan me voorstellen dat dat na zo'n intens lange periode echt onverdraaglijk wordt. Hoe lang gaat het nog duren ?

ik erger me aan het gezanik van sommigen over de benzineprijs. Zoals collega's die echt nog geen 5km van werk wonen. Ga fietsen denk ik dan, letterlijk. Verwend gedrag.

Mick87 schreef op 27-03-2026 om 17:27:

[..]

Kan me voorstellen dat dat na zo'n intens lange periode echt onverdraaglijk wordt. Hoe lang gaat het nog duren ?

Nou de ene kant trekt er volgens mij deze of volgend weekend in. Boven ons zitten ze er al in maar die gaan nog een nieuwe badkamer en keuken plaatsen...

Loulou39 schreef op 27-03-2026 om 16:11:

[..]

🤞🏼

Helaas werd er niet opgenomen.. Ben best gefrustreerd nu. Had gehoopt met een blij gevoel het weekend in te gaan. Zal wel maandag gaan worden voordat ze me belt.

Mick87 schreef op 27-03-2026 om 17:28:

ik erger me aan het gezanik van sommigen over de benzineprijs. Zoals collega's die echt nog geen 5km van werk wonen. Ga fietsen denk ik dan, letterlijk. Verwend gedrag.

Ik erger me sowieso aan collega’s die minder ver van kantoor wonen dan ik en toch écht niet met de fiets gaan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.