Huiskamer
BlairW
26-03-2026 om 23:39
Yumi schreef op 26-03-2026 om 14:39:
Die wind
mijn wasrek waait om, dus moet het binnenzetten, maar bij handwas druppelt de hele vloer onder. In de badkamer zou het kunnen uitlekken maar dat vind ik niet fris omdat daar ook het toilet is. De meeste van mijn truien en een aantal jurken mogen niet in de wasmachine, waardoor er veel te vaak zo'n rek met was staat te druppelen. En nog een ergernis, waarom moet je tegenwoordig zoveel liggend drogen? Duurt veel te lang voor het droog is.
Ik doe handwas wel nog in de centrifuge op een laag toerental en in een waszak. Als het druipend aan een rek hangt, duurt het sowieso een eeuwigheid voor het een keer droog is.
Ik ken het niet anders dan dat Pasen uitgebreid gevierd wordt. Altijd uitgebreid eten en/of brunch, paaseieren erbij enz. Geen kadootjes, maar wel dus echt vieren. En ik heb ook geen probleem met de reclames.
SuzyQFive
27-03-2026 om 07:36
Dolfje schreef op 25-03-2026 om 11:10:
Ik sta zeker 10 minuten telefonisch in de wacht ergens, bericht de hele tijd “ alle medewerkers in gesprek” dan “ u wordt doorverbonden “ hup verbinding verbroken. Nu al voor de tweede keer 10 minuten aan het wachten.
Moest werkgerelateerd met Veilig Thuis bellen. Werd ook gewoon tot drie keer toe de verbinding verbroken. Ook toen ze uiteindelijk zelf terugbelden. Het was spoed maar geen 112-waardig.
SuzyQFive
27-03-2026 om 07:41
Yumi schreef op 26-03-2026 om 17:57:
Zie op internet een fauteuil die ik leuk vind en heeft precies de kleur die ik zoek. Bel de winkel of hij op voorraad is, want ik wil weten of hij lekker zit en of de kleur klopt met de website. Niet op voorraad kan online bestellen, maar retourneren moet via postnl. Winkel die 'm wel op voorraad heeft is uur rijden
Kan je niet bestellen met aflevering in de winkel? Dan daar testen, ervan af zien en dan online bestellen met thuisbezorging als je het wel wil hebben?
SuzyQFive
27-03-2026 om 07:42
watertoren schreef op 26-03-2026 om 18:02:
Ik ben van huis uit gewend om Pasen uitgebreid te vieren met lekker eten en drinken. Niet met kadootjes hoor. Ik doe dat dus nog steeds. Dit jaar niet met mijn zoon want hij is dan op vakantie. Als ik een reden heb voor een feestje dan zal ik het niet laten.
Wij ook. Net als met kerst gingen we dan ook de eerste naar de ene opa en oma en de tweede naar de andere en daar was dan ook de hele familie.
lientje69
27-03-2026 om 08:24
Ik heb voor mijn pakketten een neerzet toestemming op een veilige plek. Ze hoeven niet eerst aan te bellen, want lig vaak te rusten en ze bonzen dan meestal ook nog heel hard op de deur zodat ik me elke keer kapot schrik. Nu werd mijn pakket opeens zomaar bij het pakketpunt neergezet. Dus ik moest het ophalen. Had geen afhaalcode , want de bezorgdienst had maar ff zelf getekend. Ja mevrouw , zonder afhaalcode mag ik het pakket niet meegeven. Grrr. Ik pissig uiteraard. Nou legitimatie dan maar. Maar ik ging zwemmen en bij ons zijn geen kluisjes dus die had ik niet mee. Dus naar huis, id ophalen, weer terug. Lekker voor mijn toch al spaarzame energie dit.
Magnoliatakje
27-03-2026 om 08:40
SuzyQFive schreef op 27-03-2026 om 07:41:
[..]
Kan je niet bestellen met aflevering in de winkel? Dan daar testen, ervan af zien en dan online bestellen met thuisbezorging als je het wel wil hebben?
Postnl punten worden hier niet zo blij van denk ik. Als het een fauteuil is denk ik aan een forse stoel.
LazyCat
27-03-2026 om 08:52
SuzyQFive schreef op 27-03-2026 om 07:42:
[..]
Wij ook. Net als met kerst gingen we dan ook de eerste naar de ene opa en oma en de tweede naar de andere en daar was dan ook de hele familie.
Ik ken dat helemaal niet op die manier. Met Pasen gingen we naar de kerk en daarna hadden we een iets meer uitgebreide lunch. Dat was het wel. Zelf doe ik ook alleen een brunch en verder niks.
Netherfield
27-03-2026 om 09:12
Ik erger me er dan weer aan dat er al vanaf januari paaseitjes in de winkel liggen, maar een week voor Pasen de meeste alweer op zijn en je ze dus op de feestdag zelf, niet op tafel kan zetten...
Poezie
27-03-2026 om 09:53
Ik erger me aan al die 'in your face' reclames op letterlijk iedere website. Wil je lezen wat ze in de aanbieding hebben, plopt er weer zo'n irritante reclame voor wat anders in beeld die je weg moet klikken voordat je verder kunt lezen.
Herfstappeltaart
27-03-2026 om 09:54
Broodjebrie schreef op 26-03-2026 om 17:33:
[..]
Ik eet gewoon wat ik de andere dagen ook eet.
Thuis deden wij ook niet echt iets speciaals met het eten, volgens mij. Misschien een wat uitgebreider ontbijt, maar meer ook niet.
Hier ook zo hoor.
watertoren
27-03-2026 om 09:58
LazyCat schreef op 27-03-2026 om 08:52:
[..]
Ik ken dat helemaal niet op die manier. Met Pasen gingen we naar de kerk en daarna hadden we een iets meer uitgebreide lunch. Dat was het wel. Zelf doe ik ook alleen een brunch en verder niks.
Wij vierden het wel uitgebreid maar we gingen niet naar de kerk. Gewoon een leuk feestje. Vaak deden we ook spelletjes.
Tuinfluiter
27-03-2026 om 10:13
Met pasen chocolade eieren verstoppen voor de kinderen en daarna een paas ontbijt met versierde eieren en dat gebeurden in mijn jeugd ook al. In huis ook wat versieringen maar minder uitgebreid dan met kerst. Soms eten met familie maar dat was integenstelling met kerst geen vaste prik.
Mijn ergernis een snerpende zaag bij de overburen. Ga straks gelukkig de deur uit.
Yumi
27-03-2026 om 10:27
BlairW schreef op 26-03-2026 om 23:39:
[..]
Ik doe handwas wel nog in de centrifuge op een laag toerental en in een waszak. Als het druipend aan een rek hangt, duurt het sowieso een eeuwigheid voor het een keer droog is.
Ik ken het niet anders dan dat Pasen uitgebreid gevierd wordt. Altijd uitgebreid eten en/of brunch, paaseieren erbij enz. Geen kadootjes, maar wel dus echt vieren. En ik heb ook geen probleem met de reclames.
Misschien moet ik het eens proberen om te centrifugeren, duurt inderdaad veel te lang.
Wat Pasen betreft zijn we het eens, wij gaan lekker lunchen en die reclame geen probleem mee.
Yumi
27-03-2026 om 10:30
SuzyQFive schreef op 27-03-2026 om 07:41:
[..]
Goede tip, ik ga eens informeren of dat een mogelijkheid is.
Yumi
27-03-2026 om 10:34
Magnoliatakje schreef op 27-03-2026 om 08:40:
[..]
Postnl punten worden hier niet zo blij van denk ik. Als het een fauteuil is denk ik aan een forse stoel.
Dat schreef SusyQFive ook niet 
Afleveren in de winkel oftewel click & collect.
mijn wasrek waait om, dus moet het binnenzetten, maar bij handwas druppelt de hele vloer onder. In de badkamer zou het kunnen uitlekken maar dat vind ik niet fris omdat daar ook het toilet is. De meeste van mijn truien en een aantal jurken mogen niet in de wasmachine, waardoor er veel te vaak zo'n rek met was staat te druppelen. En nog een ergernis, waarom moet je tegenwoordig zoveel liggend drogen? Duurt veel te lang voor het droog is.