Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan de regen. Moeten dadelijk op de fiets naar het crematorium. Normaal mis ik de auto niet maar met dit weer wel.

meer verbaast, ik zag in een programma een vrouw met een gaaf kort kapsel, dus zeg tegen mijn vriend goh misschien ga ik dit wel nemen als ik van de week bij de kapper ben( heb nu lang haar tot halverwege rug).
Zou hij absoluut niet blij mee zijn, begon nog net niet te steigeren, is je vorige woning al verhuurt? Hij vond het maar niets. Ik zeg, het groeit toch weer terug? Wat ben je oppervlakkig? Kreeg bijna het idee dat hij daarvoor de relatie zou verbreken. 

Xandora schreef op 13-03-2026 om 20:12:

meer verbaast, ik zag in een programma een vrouw met een gaaf kort kapsel, dus zeg tegen mijn vriend goh misschien ga ik dit wel nemen als ik van de week bij de kapper ben( heb nu lang haar tot halverwege rug).
Zou hij absoluut niet blij mee zijn, begon nog net niet te steigeren, is je vorige woning al verhuurt? Hij vond het maar niets. Ik zeg, het groeit toch weer terug? Wat ben je oppervlakkig? Kreeg bijna het idee dat hij daarvoor de relatie zou verbreken.

Haha ik herken het... Lang geleden, deed de deur open met mijn nieuwe kapsel en vriend keek me stomverbaasd aan, smeet de deur dicht. Ik moest er echt om lachen, wist dat hij toch wel terug zou komen. Achteraf jammer dat hij niet weg is gebleven 

Xandora schreef op 13-03-2026 om 20:12:

Ik las gisteren in de krant dat veel jongemannen tegenwoordig vinden dat de vrouw haar man moet gehoorzamen. Wat een griezelige en walgelijke ontwikkeling. Brrrrrrr.........

Herfstappeltaart schreef op 14-03-2026 om 07:55:

[..]

Ik las gisteren in de krant dat veel jongemannen tegenwoordig vinden dat de vrouw haar man moet gehoorzamen. Wat een griezelige en walgelijke ontwikkeling. Brrrrrrr.........

Dat las ik ook, het lijken de jaren ‘50 wel. Mogen we zeker ook geen bankrekening meer openen enzo… Zijn ze dan zo bang dat vrouwen macht hebben, of dat zij minder waard zijn omdat vrouwen hetzelfde kunnen als zij? 

Netherfield schreef op 14-03-2026 om 08:02:

[..]

Dat las ik ook, het lijken de jaren ‘50 wel. Mogen we zeker ook geen bankrekening meer openen enzo… Zijn ze dan zo bang dat vrouwen macht hebben, of dat zij minder waard zijn omdat vrouwen hetzelfde kunnen als zij?

Ik denk dat ze veel influencers kijken als Andrew Tate. De griezel. 

Herfstappeltaart schreef op 14-03-2026 om 08:40:

[..]

Dit en ze hebben geen zin om huishoudelijke klussen te doen. Ze denken dat ze dat niet kunnen en een vrouw daar voor gemaakt is. We mogen toch hopen dat het merendeel van de jonge vrouwen hier niet intrapt en deze jonge mannen ronduit uitlacht.

Dat ik een apparaat heb gereserveerd (huur) wat ik vandaag nodig heb, daar geen bevestiging van heb gekregen, en nu de vestiging niet kan bereiken. De telefoon gaat wel over maar dan wordt er of meteen opgehangen, of ik krijg eerst een bandje waarop iemand zes keer direct achter elkaar zegt dat alle lijnen bezet zijn en dat ik aan de lijn moet blijven en dan krijg ik alsnog bezettoon. En ik moet het voor negenen weten want dan kan iemand het onderweg handig oppikken, anders moet ik er een uur (in totaal, heen en terug) voor gaan rijden. Grrrrrr. 

Tuinfluiter schreef op 14-03-2026 om 08:49:

[..]

Dit en ze hebben geen zin om huishoudelijke klussen te doen. Ze denken dat ze dat niet kunnen en een vrouw daar voor gemaakt is. We mogen toch hopen dat het merendeel van de jonge vrouwen hier niet intrapt en deze jonge mannen ronduit uitlacht.

Dat hoop ik ook ja. Gelukkig hebben de jonge vrouwen tegenwoordig een eigen baan en inkomen dus ze zijn een stuk minder afhankelijk dan vroeger.

Herfstappeltaart schreef op 14-03-2026 om 08:40:

[..]

En vergeet de invloed van Trump en zijn aanhang niet....

Misschien speelt in NL  de opkomst van evangelische kerken een rol.  Die zijn vaak zeer orthodox. In mijn directe omgeving word ik door een paar van die kerkleden als goddeloos gezien omdat ik 43 jaar gewerkt heb en (volgens hen)  politieke en ethische principes heb die niet bijbels zijn.

amarna schreef op 14-03-2026 om 09:13:

[..]

En vergeet de invloed van Trump en zijn aanhang niet....

Misschien speelt in NL de opkomst van evangelische kerken een rol. Die zijn vaak zeer orthodox. In mijn directe omgeving word ik door een paar van die kerkleden als goddeloos gezien omdat ik 43 jaar gewerkt heb en (volgens hen) politieke en ethische principes heb die niet bijbels zijn.

Vreselijk....

Gisteren mail gekregen van het CJIB.
Maar ik vertrouw het niet. Ben ook klant bij het gehackte Odido. Misschien beter maandag bellen met CJIB.

Dubbel

kerst schreef op 14-03-2026 om 10:52:

Gisteren mail gekregen van het CJIB.
Maar ik vertrouw het niet. Ben ook klant bij het gehackte Odido. Misschien beter maandag bellen met CJIB.

Is jouw mailadres bekend bij het CJIB? Ik kan me niet heugen wanneer onze laatste bekeuring was, maar die kwam via de post.

Lijkt het mailadres van de afzender te kloppen? 

Ik google ook nog wel eens op bekende phishingmails.

Edit: even gezocht, het cjib zegt zelf nooit te mailen.

https://www.cjib.nl/nieuws/mail-sms-appje-ontvangen-over-niet-betaalde-bedragen-bij-het-cjib-deze-vals

Ik had die ook van cjib, rij niet eens auto 
Als je het mail adres kopieert staat er :
Cjib-Centraal-Justitieel-Incassobureau-35943896874388-35943896874388@chamsswitch.com

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.