Huiskamer
Yumi
12-03-2026 om 10:24
Koettie schreef op 12-03-2026 om 07:38:
Ben ook ingebouwd door troep en lawaai. Noordzijde van de flat zijn ze huizen aan het bouwen, oostelijk wordt de flat aan de overkant opgeknapt, aan de zuidkant zijn ze allemaal wegen opnieuw aan het weetikvelen. En paar min naar het westen, in de straat van werk ook allemaal gebouwen aan het slopen en straks weer bouwen. En daarna/tijdens gaat het grote kruispunt helemaal op de schop. Zit nog drie jaar midden in de zooi. Wordt vast mooi maar dagelijks weer nieuwe afzettingen en altijd die herrie en troep!!!!
Ik herken het, woon hier 4 jaar en aan beide kanten van mijn (hoek)appartement zijn de werkzaamheden 3 jaar heel erg heftig geweest. Het laatste jaar is het wat rustiger, maar het is nog steeds niet klaar. Komt bij dat mijn buren tussen 5.30 en 6uur opstaan, de tv of radio knetterhard aanzetten(beide slecht horend). Woningstichting heeft een gesprek met ze gehad, maar ze zijn niet van plan om hun gedrag aan te passen. Buurtbemiddeling weigeren ze.
Yumi
12-03-2026 om 10:42
Hoesten, bloedsnuiten en het gevoel van een ruis met ademhalen lijkt erger te worden, deze week(de vijfde). Vanmorgen kwam er geen einde aan mijn hoestbui waarbij ik wat bloed spuugde. Bel net de huisarts of ik nog iets kan doen om het te verminderen. Nee was het antwoord, 5 weken is nog niet zo lang en zo lang als je nog geen kopjes vol bloed hoest is het oké. Ik bedankte haar en zei weer helemaal gerustgesteld te zijn...toen wou ze dat ik morgen toch even langskwam.