Huiskamer
Broodjebrie
07-03-2026 om 18:38
DGHK schreef op 07-03-2026 om 17:38:
[..]
Ja, ben zeker ingelogd. NPO+ is de abonnementsvorm van NPO start. Ik zal straks eens kijken of het via NPO start wel klopt.
Anders even opnieuw inloggen? Ik heb dat trouwens ook weleens bij videoland.
kerst
07-03-2026 om 19:45
Ik leef nog steeds in de naïeve veronderstelling dat er een eind komt aan de k@tklusjes..
Coolblue kon de nieuwe stofzuiger niet gewoon bij mij thuis bezorgen, omdat ik de stofzuiger online niet meer op voorraad was, alleen in de fysieke winkel...
Kampeerder
07-03-2026 om 22:49
Mijn man.
We willen een kleine vakantie boeken in een huisje oid. Gebied bepaald, periode bepaald, budget gemaakt. Ik heb wat zitten zoeken op Airbnb. Tien dingen gevonden.
Samen zitten kijken twee afgevallen. Vervolgens ook de drie duurste laten afvallen want waarom 100 euro meer uitgeven als we die andere net zo leuk vinden. Recensies zitten lezen, nog twee afgevallen.
Keuze was uit de drie nog overgebleven accommodaties. Voor mij helemaal prima. Gaat man nog meer zoeken op sites van andere aanbieders. Nu keus uit nog maar vijftien. 🤦🏼
Broodjebrie
08-03-2026 om 08:50
Kampeerder schreef op 07-03-2026 om 22:49:
Mijn man.
We willen een kleine vakantie boeken in een huisje oid. Gebied bepaald, periode bepaald, budget gemaakt. Ik heb wat zitten zoeken op Airbnb. Tien dingen gevonden.
Samen zitten kijken twee afgevallen. Vervolgens ook de drie duurste laten afvallen want waarom 100 euro meer uitgeven als we die andere net zo leuk vinden. Recensies zitten lezen, nog twee afgevallen.
Keuze was uit de drie nog overgebleven accommodaties. Voor mij helemaal prima. Gaat man nog meer zoeken op sites van andere aanbieders. Nu keus uit nog maar vijftien. 🤦🏼
Oh dit klinkt zo bekend... ik snap helemaal dat je je daaraan ergert!
Dolfje
08-03-2026 om 08:57
Ik was om 7 uur al wakker. Zou zo graag eens uit willen slapen of op zijn minst uitgerust wakker worden.
Kampeerder
08-03-2026 om 09:01
Broodjebrie schreef op 08-03-2026 om 08:50:
[..]
Oh dit klinkt zo bekend... ik snap helemaal dat je je daaraan ergert!
En dan gaan we uiteindelijk boeken over een paar dagen en dan zijn dingen al door anderen geboekt.
En de ervaring leert dat we wat ik heb gevonden vaak beter bevalt. Met het kiezen van een camping ook wel eens gehad dat we dan na een paar dagen verhuisd zijn naar mijn camping.
Broodjebrie
08-03-2026 om 09:07
Kampeerder schreef op 08-03-2026 om 09:01:
[..]
En dan gaan we uiteindelijk boeken over een paar dagen en dan zijn dingen al door anderen geboekt.
En de ervaring leert dat we wat ik heb gevonden vaak beter bevalt. Met het kiezen van een camping ook wel eens gehad dat we dan na een paar dagen verhuisd zijn naar mijn camping.
Oo weer heel herkenbaar..
Kampeerder
08-03-2026 om 09:19
Broodjebrie schreef op 08-03-2026 om 09:07:
[..]
Oo weer heel herkenbaar..
En als het andersom is en man met een aantal voorstellen komt dan kies ik er gewoon een. Dan weet ik niet wat er nog meer mogelijk was en hebben we een prima vakantie.
Roos57
08-03-2026 om 09:36
Kampeerder schreef op 07-03-2026 om 22:49:
Mijn man.
😂😂😂😂.
Sorry
Broodjebrie
08-03-2026 om 10:09
Kampeerder schreef op 08-03-2026 om 09:19:
[..]
En als het andersom is en man met een aantal voorstellen komt dan kies ik er gewoon een. Dan weet ik niet wat er nog meer mogelijk was en hebben we een prima vakantie.
Precies!! Want dan denk je, hij zal het wel weten
Herfstappeltaart
08-03-2026 om 10:25
Ik hoest al de hele week de longen uit mijn lijf en snotteren. Slaap al een week niet meer dan een uur of drie/vier per nacht hierdoor. Hoop dat het nu na een dag of zeven eens klaar is.
Kampeerder
08-03-2026 om 10:52
Broodjebrie schreef op 08-03-2026 om 10:09:
[..]
Precies!! Want dan denk je, hij zal het wel weten
![]()
Ja dat!
Ik vind het altijd heel gezellig als je in een stad of dorpje zit, dat je dan lopend uit eten kunt. En een andere avond iets kan afhalen of laten bezorgen. Paar jaar geleden koos man een onwijs leuk appartement aan de rand van het dorp. Fietsen mee die daar ook nog binnen konden staan helemaal leuk. Tweede avond wilden we pizza laten bezorgen. Ongeveer de enige Pizzeria in Nederland die niet bezorgd. Kijk, daar kijk ik ook altijd naar.....
Dolfje
08-03-2026 om 10:55
Herfstappeltaart schreef op 08-03-2026 om 10:25:
Ik hoest al de hele week de longen uit mijn lijf en snotteren. Slaap al een week niet meer dan een uur of drie/vier per nacht hierdoor. Hoop dat het nu na een dag of zeven eens klaar is.
Beterschap!
Nikki1973
08-03-2026 om 16:57
Dolfje schreef op 08-03-2026 om 08:57:
Ik was om 7 uur al wakker. Zou zo graag eens uit willen slapen of op zijn minst uitgerust wakker worden.
Herkenbaar, door mijn slaapapneu ben ik nog nooit uitgerust wakker geworden. Slecht slapen is zo klote. Sterkte!