Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 17-02-2026 om 18:10:

Paar weken geleden, navulzakken handzeep gekocht, één was wat plakkerig, doekje erover en in voorraadkast gezet. Vandaag pak ik een paar plastic tas onderuit de kast en pak in e.a. witte smurrie. Ja hoor, die zak was lek en nu leeg, via 2 planken eronder in die tas terecht gekomen en alles zat onder. Verpakking doosjes waren zacht geworden en heeft afgegeven. Dacht het eerst met een droge doek op te nemen en daarna met een vochtige doek... het was niet te doen, ben 'n uur bezig geweest Het word wel goed schoon... met een halve liter zeep

Het zal nog wel een tijdje naar zeep ruiken denk ik haha!

Pooh-Bear schreef op 17-02-2026 om 18:09:

Wij hadden net de spelen opstaan. En de dames wonnen zilver. Best knap vond ik.
Maar verschillende journalisten bleven er maar op hameren of ze er wel blij mee waren. Of ze wel àlles gegeven hadden. Hoe het kon dat ze er toch blij mee waren want had ook goud kunnen zijn enz enz.
Ik kijk normaal geen sport dus misschien gaat het altijd zo. Maar mogen die meiden gewoon blij zijn met hun zilver.

Dit is waarom ik nooit meer schaatsen kijk op de Nederlandse tv. Continu dat zure gezuig en gezeur van de journalisten en commentatoren. Bah. 

Bakblik schreef op 17-02-2026 om 18:29:

[..]

Dat moet keer met een knipoog lezen inderdaad. Ik heb spijt dat ik diezelfde winter geen tweede paar had gekocht. Het is lang geleden dat ik zulke fijne schoenen had. Die opvolgers zitten lang zo lekker niet.

Achh oke, dat snap ik wel... niks zo belangrijk als lekker lopen, zeker als je haar goed zit

LazyCat schreef op 17-02-2026 om 18:48:

[..]

Dit is waarom ik nooit meer schaatsen kijk op de Nederlandse tv. Continu dat zure gezuig en gezeur van de journalisten en commentatoren. Bah.

Ik heb me hier ook enorm aan gestoord. Hebben ze zich net enorm ingespannen en hun best gedaan, krijg je dit gezeur 

JtM schreef op 17-02-2026 om 16:08:

[..]

Die krijg ik niet weg, zelfs niet als ze doormidden gebroken zijn. Oplossen in water lukt helaas ook niet. Sowieso, mijn koortslippen dit jaar komen voort uit stress. Dan werkt (bij mij) extra vitamines niet helaas.

Tabletvergruizer of vijzel gebruiken en de Lysine tot poeder maken?Daarna door yoghurt ofzo.

OT; 

December, januari en februari vreselijke maanden; al mijn energie is op. Nergens puf voor. En veel te weinig zonlicht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.