Huiskamer
Broodjebrie
18-02-2026 om 19:14
lientje69 schreef op 18-02-2026 om 18:52:
[..]
Het zal wel meevallen denk? Inderdaad maakt Google het altijd erger. Dat het niet lekker is voor mijn hoofd geloof ik zo. Maar weer een nieuwe bloeding krijgen zal wel niet. Dan heb ik echt meer pech dan goed voor me is hoor.
![]()
Google maakt alles erger inderdaad.
Bellebelle
18-02-2026 om 19:18
[..]
Het zal wel meevallen denk? Inderdaad maakt Google het altijd erger. Dat het niet lekker is voor mijn hoofd geloof ik zo. Maar weer een nieuwe bloeding krijgen zal wel niet. Dan heb ik echt meer pech dan goed voor me is hoor.
![]()
Ik zou ook de HAP bellen als je ook maar een beetje twijfelt. Met jouw medische achtergrond zou ik het zekere voor het onzekere nemen.
Bellebelle
18-02-2026 om 19:20
Mijn eigen ergernis. Ik kom thuis na twee dagen weggeweest te zijn, op bezoek bij één van mijn ouders. Die ouder wordt ouder, geniet zichtbaar van het samenzijn, maar woont erg ver weg, dus ik ga er al met een bezwaard gemoed weg. In trein troost ik mezelf met de gedachte dat ik in ieder geval weer terug ga naar mijn fijne gezin.
Toen ik thuiskwam trof ik daar een chagrijnige echtgenoot aan die in de clinch lag met een administratief probleem. En die 8 van de 10 niets terugzegt als ik iets zeg, zo verdiept is hij in zijn probleem.
Miepjecody
18-02-2026 om 19:44
[..]
![]()
Je had het eerst over AI en toen over Google
Dat is niet hetzelfde he?
Bailey26
18-02-2026 om 19:48
Rustig aan doen Lientje. En als je bang bent of je zorgen maakt de HAP bellen. Je hoeft niet meteen langs te komen, misschien kunnen ze je gerust stellen. Of schatten ze in dat je toch even gezien moet worden. Maar AI is echt geen betrouwbare bron voor dit soort dingen.
lientje69
18-02-2026 om 21:04
Miepjecody schreef op 18-02-2026 om 19:44:
[..]
Je had het eerst over AI en toen over Google
Dat is niet hetzelfde he?
Zeggen beide hetzelfde. Maar ik probeer me er maar niet te druk over te maken.
Nehalennia
18-02-2026 om 21:16
lientje69 schreef op 18-02-2026 om 21:04:
[..]
Zeggen beide hetzelfde. Maar ik probeer me er maar niet te druk over te maken.
Waarom bel je niet gewoon even de HP als je je -welliicht terecht zorgen maakt?
Yumi
19-02-2026 om 12:38
Nog steeds grieperig, keelpijn, hoofdpijn spierpijn en verkoudheid ben er minder ziek van. Fijn dat ik minder ziek word door de griepprik, maar vind het nog steeds lang duren. Afspraak voor morgen maar weer afgezegd
Vannacht weer slecht geslapen zodra ik ga liggen blijf ik hoesten.
Bakblik
19-02-2026 om 12:46
Yumi schreef op 19-02-2026 om 12:38:
Nog steeds grieperig, keelpijn, hoofdpijn spierpijn en verkoudheid ben er minder ziek van. Fijn dat ik minder ziek word door de griepprik, maar vind het nog steeds lang duren. Afspraak voor morgen maar weer afgezegd
Kussen onder je matras, zodat je niet helemaal plat ligt of een verstelbaar bed een klein beetje omhoog? Ik heb daar altijd veel baat bij als ik zo hoest.
Loulou39
19-02-2026 om 12:48
Yumi schreef op 19-02-2026 om 12:38:
Beterschap!! 🌸
Bakblik
19-02-2026 om 12:48
On topic:
Ze zijn in de bouw tegenover mijn huis bezig met piepschuim/polystyreen balletjes. Door de wind gaat het overal heen. Mijn tuin is wit maar het sneeuwt niet. Er lagen zelfs balletjes in mijn badkamer door het ventilatie kiertje gewaaid.
🤦
Ginevra
19-02-2026 om 16:37
Het is niet eens echt een ergernis, maar wel iets dat ik jammer vind. Ik kon met korting een abbo op de Donald Duck nemen voor een half jaar. Als kind vond ik dat erg leuk, als volwassene eigenlijk ook, dus ik heb mezelf daarop getrakteerd voor een tijdje. Maar nu zie ik dat de verhalen vol staan met games, vlogs, VR, hacken, en andere computergerelateerde dingen. Ik snap dat zo’n strip een beetje met z’n tijd meegaat, maar dit vind ik niet echt leuk meer. Het leven draait toch niet alleen om computers?
kerst
19-02-2026 om 17:14
Veel kinderen bij uitgang Lidl voor die lelijke mini' s die ik nog niet gratis wil hebben!
De buren hebben helaas een pup genomen.
Vannacht onrustig geslapen, ook op mijn buik. Vanmorgen last van pijn bij lever. En het is natuurlijk weer eens schoolvakantie, dus alleen spoed huisarts.
Hemke
19-02-2026 om 22:23
kerst schreef op 19-02-2026 om 17:14:
Veel kinderen bij uitgang Lidl voor die lelijke mini' s die ik nog niet gratis wil hebben
Eind van het jaar liggen ze bij bakken vol in de kringloopwinkels. Mijn honden hebben er ontzettend veel plezier van, heerlijk scheuren,trekken, kauwen, kortom verscheuren die knuffels.🤣