Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hier ben ik op zoek geweest  naar een geldbedrag. Alle hints ( moneydrop ) wijzen erop dat ik in het goede gebied zoek volgens mij. Maar ja, door energiegebrek kon ik niet langer zoeken. Baal ik van. Want kan best wat cash gebruiken!

Cle0 schreef op 12-02-2026 om 21:17:

[..]

Maar als je 112 belt, kan je ook niet om politie X vragen toch? Op basis van de plaats ga je naar de regionale meldkamer en dat is dan Noord Nederland. Centralisatie is zo waardevol bij 112, al snap ik wel dat dat misschien niet bij een individuele melding direct zichtbaar is aan de buitenkant. Maar zonder centralisatie en het bijbehorende overzicht is daar het einde zoek.

Ze vragen zelf van welke plaats je de politie wil spreken. 
Zou mooi zijn als ze inderdaad GPS locatie gaan invoeren, hoef je niet eerst twee/drie minuten een omschrijving van het gebied te geven 😬. 

Herfstappeltaart schreef op 13-02-2026 om 10:12:

[..]

Ik geloof dat dit wel een onafhankelijke adviseur (Adviescollege Rechtspositie Politieke Ambtsdragers) was die dat heeft voorgesteld. Omdat het ambt door alle hufters in de maatschappij (bedreigingen e.d.) zoveel zwaarder is geworden. Misschien zijn ze bang dat niemand dit werk nog wil doen straks.

Dit soort banen zouden minder zwaar zijn als er meer geld in voor zorg voor de jeugd gestopt wordt. Dus investeren in maatschappelijke en geestelijke zorg en onderwijs. Dan pak je issues bij de bron aan. 

Bloemenzee schreef op 14-02-2026 om 12:18:

Ik vraag me af of het écht bewust de man is. Als je meeverzekerd bent, is het de hoofdverzekerde. Misschien is het vaak de eerste naam die ingetoetst is, etc. Maar bij een en/of rekening en zo is het wel vreemd.

Bij onze zorgverzekering gaat het inderdaad om de hoofdverzekerde. Dat ben ik (vrouw) en ik kon het inderdaad van iedereen zien en zij alleen van zichzelf.

lientje69 schreef op 14-02-2026 om 13:05:

Hier ben ik op zoek geweest naar een geldbedrag. Alle hints ( moneydrop ) wijzen erop dat ik in het goede gebied zoek volgens mij. Maar ja, door energiegebrek kon ik niet langer zoeken. Baal ik van. Want kan best wat cash gebruiken!

Mijn zoon doet dat ook regelmatig. Ik help hem met de cryptische omschrijvingen enzo. Maar helaas nog nooit iets gevonden.

Thora schreef op 14-02-2026 om 15:12:

[..]

Mijn zoon doet dat ook regelmatig. Ik help hem met de cryptische omschrijvingen enzo. Maar helaas nog nooit iets gevonden.

Het breekt mijn saaie bankhangleven. En ik zit idd als een maand te puzzelen op de hints. Maar het zoekgebied is iets groter dan mijn lichaam aankan. Misschien van de week nog een keer terug met man voor een korte wandeling.  Anders geef ik het maar op denk.

Ben zo rusteloos deze week. Mn hele huis schoongemaakt, was zit erin, boodschappen binnen en blijf het idee hebben dat ik wat moet doen. Straks maar kop thee en een boek proberen 

lientje69 schreef op 14-02-2026 om 13:05:

Hier ben ik op zoek geweest naar een geldbedrag. Alle hints ( moneydrop ) wijzen erop dat ik in het goede gebied zoek volgens mij. Maar ja, door energiegebrek kon ik niet langer zoeken. Baal ik van. Want kan best wat cash gebruiken!

Hier snap ik niks van. Wat staat hier? 

Steek over op het zebrapad, ben ongeveer halverwege...komt een auto van rechts die ineens gas geeft. Ik sla verschrikt een hand voor m'n mond waarop hij remt en het raampje opengaat. Krijg met allerlei gebaren van alles naar m'n hoofd geslingerd. Het was geen Nederlands maar het was niet veel goeds....Het stel dat erachter reed stopte en vroeg wat was dat nou, gaat het? Antwoorde dat meneer blijkbaar niet op de hoogte was van het feit dat je in Nederland voorrang hebt op het zebrapad...en me om die reden een grote mond gaf. Wat zei hij, nog schelden ook hij reed jou bijna aan. Was blij dat ze de moeite namen er naar te vragen, deed me goed na de schrik.

Nikki1973 schreef op 14-02-2026 om 16:44:

[..]

Hier snap ik niks van. Wat staat hier?

Op Facebook en ook instagram is een site moneysearchholland. Zij verstoppen geld ergens in een provincie  en aan de hand van hints moet je dan op zoek naar dat geld. Ze zijn nu in Noord-Holland  waar 5000 euro ergens in een vogelhuisje verstopt zit. Ik probeer  omdat ik niet kan werken en veel op de bank lig, de hints aan elkaar te plakken. Vandaag ben ik met man naar een gebied gereden waar ik denk dat het is. En heb daar gezocht. Maar langer dan 30-40 minuten red ik fysiek niet. En heb het helaas nog niet gevonden.

Overigens is er ook nog geld verstopt in Brabant, Flevoland  en nu Zeeland. Gelderland is gevonden. Dus sla je slag!

Echt, een paar minuten voor het feestje begint (en de eerste gasten al binnen zijn) vraag je wat voor drinken we eigenlijk in huis hebben. Wat ik heb ingeslagen was eigenlijk niet goed genoeg… Over de mentale load bij mij leggen gesproken 

Bloemenzee schreef op 14-02-2026 om 19:19:

Echt, een paar minuten voor het feestje begint (en de eerste gasten al binnen zijn) vraag je wat voor drinken we eigenlijk in huis hebben. Wat ik heb ingeslagen was eigenlijk niet goed genoeg… Over de mentale load bij mij leggen gesproken

Oh daar zou ik ook lichtelijk pissed over zijn over zo'n vraag.

lientje69 schreef op 14-02-2026 om 19:05:

[..]

Op Facebook en ook instagram is een site moneysearchholland. Zij verstoppen geld ergens in een provincie en aan de hand van hints moet je dan op zoek naar dat geld. Ze zijn nu in Noord-Holland waar 5000 euro ergens in een vogelhuisje verstopt zit. Ik probeer omdat ik niet kan werken en veel op de bank lig, de hints aan elkaar te plakken. Vandaag ben ik met man naar een gebied gereden waar ik denk dat het is. En heb daar gezocht. Maar langer dan 30-40 minuten red ik fysiek niet. En heb het helaas nog niet gevonden.

Overigens is er ook nog geld verstopt in Brabant, Flevoland en nu Zeeland. Gelderland is gevonden. Dus sla je slag!

Bedankt voor de toelichting. Ken het niet, geen Facebook.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.