Huiskamer
Miepjecody
03-02-2026 om 16:18
Rogue schreef op 03-02-2026 om 13:48:
aan de mensen op werk,
ze zijn onbeleefd, vervelend en lezen nietlaat me met rust
Ook al.
Zou dat besmettelijk zijn. Dat is hier ook
Rogue
03-02-2026 om 16:19
Miepjecody schreef op 03-02-2026 om 16:18:
[..]
Ook al.
Zou dat besmettelijk zijn. Dat is hier ook
ik weet het wel zeker en ondertussen maar klagen
Neweve
03-02-2026 om 18:20
Eindelijk voelde ik me weer een beetje uitgerust, heeft onze jongste "besloten" afgelopen nacht te gaan spoken. Weg opgedane energie...
amarna
03-02-2026 om 18:24
Gisteravond bijna aangereden op een zebrapad. Zowel de voorste chauffeur als de automobilust daar achter reden gewoon door tetwijl ik al op de zebra liep. Ik denk dat het kwam doordat de achterste auto veel te dicht op de voorganger zat. Die had niet zonder schade voor me kunnen remmen.
En vanochtend weer bijna op een zebra van de sokken gereden omdat een rijder met passagier zat te praten.
Evaluna
03-02-2026 om 18:40
Ik erger me aan de scouting. Eerst bij de groep tot 11 jaar leuke leiding, fijne, veilige groep. Nu in een groep hoger, ze vond haar plekje al niet helemaal, groepjes werden zelf gekozen, dochter viel erbuiten. Leiding gemaild, gister dus wel gestuurde groepjes. Gingen ze koken, het werd een grote zooi, was niet lekker en uiteindelijk met buikpijn naar huis. Leiding kan toch wel een beetje sturen dat er geen hele zakken kaas door gaan? Dat de slakroppen niet door de ruimte gaan???
Nu wil ze er zeker af en ik snap haar volledig. Hier haak ik ook af.
Kampeerder
03-02-2026 om 19:53
Miepjecody schreef op 03-02-2026 om 16:17:
[..]
Mensen weten ook geen regels meer, dat zie je ook op de filmpjes op insta
Ook als je rechtdoor loopt en auto slaat af rijden ze je gewoon ondersteboven
Krijg geen voorrang als ik met de fiets van rechts kom.
Appende automobilisten
Te weinig afstand houden en dan schrikken als iemand afslaat.
Het is vreselijk de laatste tijd.
En dan kun je ook nog getoeter krijgen en een middelvinger.
Vandaag schoof er een fietser voor mij de rotonde op. Fietsen had geen voorrang maar ik ben de beroerdste niet, dus in plaats van de fietser op mijn motorkap te laten landen heb ik geremd. Achter mij luid getoeter, want ik had die fietser geen voorrang mogen geven of zo Dat deed ik niet, maar bewust iemand aanrijden doe ik ook niet. Geeft te veel gedoe enzo.
laat me met rust