Huiskamer
Yumi
29-12-2025 om 22:55
Wieder schreef op 29-12-2025 om 21:45:
Het verbaast me echt, want ik woon op drie minuten van de Belgische grens, maar ik hoor hier echt sporadisch een knal. In mijn vorige woonplaats werd ik nu echt krankjorum van de knallen en de rest van het jaar was het ook met regelmaat raak, want sportclubs moeten ook ineens sinds een paar jaar alles vieren met vuurwerk
Over sportclubs en vuurwerk gesproken....(zie video), Vorige maand, honderden supporters met fakkels en vuurwerk op een rij en een burgemeester die de actie niet voor herhaling vatbaar vindt. Blijkbaar heeft hij iets gemist, want dit was een herhaling. Al die fakkels werden ook nog eens in het water gegooid.
De Waalkade stond vanaf ongeveer 23.00 uur vol met enkele honderden supporters. Er werd veel vuurwerk afgestoken. Ook vormden fans met fakkels in de hand een lange rij langs de kade. Stipt om middernacht werden de fakkels ontstoken. Dat leverde een indrukwekkend schouwspel op.
NEC-fans maken indruk met vuurwerkshow op Waalkade, maar burgemeester vindt actie ‘niet voor herhaling vatbaar’ | NEC | De Gelderlander.nl
Bloemenzee
29-12-2025 om 23:33
Aan mezelf. Ik ben de hele dag alleen maar bezig het anderen naar de zin te maken. Mezelf vergeet ik…
HAHA!wait..what
30-12-2025 om 00:53
Onze jongste hond is zo bang voor het vuurwerk! De hele dag is ze al onrustig aan het rondlopen.. De andere hond kijkt niet op of om! Zo'n verschil.
Vanaf morgen gaan ze 2 dagen naar schoonouders die buitenaf wonen - daar is het veel rustiger.
Zo jammer dat het nodig is.
En verder wilde ik einde middag na het boodschappen doen de auto starten.. Allemaal piepjes en lampjes, auto (automaat) wilde niet starten vanwege een storing in het remsysteem.
Lang verhaal kort; remvloeistof helemaal op en de auto hebben ze weg moeten slepen en gaat hopelijk morgen naar een garage. We hebben de auto nog maar een half jaar! Wel 2ehands maar dit verwacht je ook niet..
Ik ben wel heel blij dat dit niet tijdens het rijden gebeurde dat de rem ineens blokkeerde ofzo!
HAHA!wait..what
30-12-2025 om 00:55
Bloemenzee schreef op 29-12-2025 om 23:33:
Aan mezelf. Ik ben de hele dag alleen maar bezig het anderen naar de zin te maken. Mezelf vergeet ik…
Ah dat is niet best
Heel lief dat je zo aan anderen denkt maar hopelijk kun je (vanaf) morgen ook wat liever voor jezelf zijn 
lientje69
30-12-2025 om 03:38
Wéér niet kunnen slapen. Heb medicatie tegen de pijn en daar zou je slaperig en suf van moeten worden maar het doet helemaal niks voor me. Word er gek van., heb juist mijn slaap zo hard nodig voor mijn herstel.
Huisarts werkt weer voor geen meter mee. Hopelijk kan de neuroloog mij nog verder helpen . Ik moet zo vechten voor alles, wordt er zo verdrietig van.