Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

stokstaart schreef op 30-12-2025 om 21:28:

Aan alle vuurwerk!! Het lijkt wel alvast oudejaarsavond 🤯🤯
Afgelopen nachten ook al. Poes kijkt gelukkig niet op of om maar er zijn soms dreunen bij!!! Op m’n werk werd vandaag de eerste patiënt met vuurwerkletsel geopereerd. Lekker op tijd

Oh het is hier ook al verschrikkelijk. En mijn kat is buiten  . Hij komt vaker een nacht niet thuis dus ik ga doen alsof ik me totaal niet druk maak maar dat is stiekem niet waar 

oooh verschrikkelijk zeg!! Ik hoop dat ie snel binnen komt en niet meer weg laten gaan. Daar zou ik ook buikpijn van hebben. 

Aan het vuurwerk en de tv storing bij Odido, nu al twee dagen.

Schoondochter schreef op 30-12-2025 om 21:35:

[..]

Oh het is hier ook al verschrikkelijk. En mijn kat is buiten . Hij komt vaker een nacht niet thuis dus ik ga doen alsof ik me totaal niet druk maak maar dat is stiekem niet waar

O bah  het was hier ook heel erg veel herrie. Ik heb mijn kat maar binnengehouden. Dat vond hij niet zo leuk want hij gaat ‘s avonds altijd nog even een rondje lopen maar ze waren echt heel erg bezig.

ik irriteer me ook alweer aan vuurwerk. Echt doe normaal stelletje tokkies. Het is nog geen oud en nieuw. Er zijn ook mensen die morgen gewoon moeten werken. Word zo chagrijnig van dat kutvolk. Ik heb gelukkig wel late dienst morgen dat scheelt.

Mick87 schreef op 30-12-2025 om 23:03:

ik irriteer me ook alweer aan vuurwerk. Echt doe normaal stelletje tokkies. Het is nog geen oud en nieuw. Er zijn ook mensen die morgen gewoon moeten werken. Word zo chagrijnig van dat kutvolk. Ik heb gelukkig wel late dienst morgen dat scheelt.

Nou hé, en het gaat maar door word er onrustig van 

Nou hier ook lig net op bed en het knallen begint alweer ook flink wat van die bommen.
kijk net uit het raam en ziet dat het mijn overbuurjongen onder andere is. Maar dat is aan de achterkant en aan de voorkant hoor ik ook al herrie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.