Huiskamer
Bloemenzee
29-12-2025 om 14:45
Moyrrie schreef op 29-12-2025 om 12:19:
[..]
Maar, je schreef dat je je zorgen maakt. Even overleggen met de huisarts kan je wel geruststellen
Beterschap!
Precies. En met name over het hoesten. Verkoudheid is verder helaas gewoon uitzieken. Beterschap!
Kampeerder
29-12-2025 om 15:49
Aan mijn man. Morgen staat er iets op de planning wat alleen kan in één dag als we dat vandaag voorbereiden. Ik ben er druk mee bezig. Hij niet, hij is bezig met vakantieplannen voor de zomervakantie. Ook belangrijk maar kan ook over drie vier dagen.
Hij blijft zeggen dat het vanavond na het eten, zo klaar is, maar ik ben al een uur bezig en schat in dat het nog wel een uur duurt.
Edit: Hij gaat eerst nog even hardlopen.
lientje69
29-12-2025 om 16:50
Moyrrie schreef op 29-12-2025 om 12:19:
[..]
Maar, je schreef dat je je zorgen maakt. Even overleggen met de huisarts kan je wel geruststellen
Beterschap!
Die zorgen zijn ongegrond Moyrrie weet ik verstandelijk. Maar gevoelens en angsten zijn zoals ik al eerder schreef, niet rationeel. De kans dat ik nu door een hoestbui weer een bloeding krijg is uitermate klein. Maar als dat je gebeurd is, blijft je toch angstig. Soort trauma zeg maar
Loulou39
29-12-2025 om 17:57
lientje69 schreef op 29-12-2025 om 16:50:
[..]
Die zorgen zijn ongegrond Moyrrie weet ik verstandelijk. Maar gevoelens en angsten zijn zoals ik al eerder schreef, niet rationeel. De kans dat ik nu door een hoestbui weer een bloeding krijg is uitermate klein. Maar als dat je gebeurd is, blijft je toch angstig. Soort trauma zeg maar
Snap ik zo goed! Hopelijk ben je er snel van af 🤞🏼.
(Overigens heb ik niet drie weken gehoest hoor, het zijn steeds weer andere klachten. Ik ga voor je duimen).
Loulou39
29-12-2025 om 17:59
Ik erger me er aan dat er nu al zoveel vuurwerk is verkocht. Extra veel, omdat het het laatste jaar is dat het mag.
Er wordt hier in de buurt ook weer volop geknald.
Het hele jaar door hoor je wel eens wat, maar nu weer zo veel.