Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik breng de kerst in het ziekenhuis door. Nou doe ik al jaren niets met de kerst, maar dit stond dit jaar niet op mijn bingokaart 

Naminokurashi schreef op 23-12-2025 om 15:00:

ik breng de kerst in het ziekenhuis door. Nou doe ik al jaren niets met de kerst, maar dit stond dit jaar niet op mijn bingokaart

Hè wat vervelend voor je...Beterschap!

Oh nee toch.. sterkte 

Dat is minder leuk 

Ik kijk regelmatig op marktplaats om te kijken wat er bij mij in de buurt te koop is, maar nu is er iemand die oude ansichtkaarten verkoopt en voor elke kaart een aparte advertentie aanmaakt. Nu moet ik eerst helemaal verder scrollen totdat er andere advertenties komen.

Beterschap 🍀🌹💐🌷☀️

(Hopelijk maakt de verpleging het op de afdeling nog een beetje gezellig met de kerst)

Beterschap 

Ook van mij sterkte, Namino!🎄

Van mij ook!

En van mij 

Even weer on topic;

Ik heb weer eens totaal geen kookinspiratie🙁

Mijn rechterachillespees doet enorm zeer,(en vandaag niet veel gelopen)

Ik erger me dat ik thuis mijn werkmail lees. Ik heb de app er al vanaf gegooid maar er zijn altijd manieren. Ik moet daar mee stoppen.

Caroline80 schreef op 23-12-2025 om 16:54:

Ik kijk regelmatig op marktplaats om te kijken wat er bij mij in de buurt te koop is, maar nu is er iemand die oude ansichtkaarten verkoopt en voor elke kaart een aparte advertentie aanmaakt. Nu moet ik eerst helemaal verder scrollen totdat er andere advertenties komen.

Hier doet iemand dat af en toe met CD’s. Vreselijk. 
Mijn ergernis van vandaag: man wat was het teringkoud! Voordeel is wel dat we de garage nu weer als koelkast kunnen gebruiken (eensteens muur, geen isolatie en plat dak, koelkast in de winter, sauna in de zomer)!

Netherfield schreef op 23-12-2025 om 20:42:

[..]

Mijn ergernis van vandaag: man wat was het teringkoud! 

Ja guur! Waren na het eten ff een ommetje en naar de Ah en toen ben ik gaan douchen en nu blijf ik het koud hebben.

”Geniet ervan” als iemand zwanger is of een kindje heeft gekregen. Ik heb het zelf niet zo ervaren en blijf dit dus een lastige uitspraak vinden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.