Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 22-12-2025 om 10:35:

[..]

[..]

Ik ga 2 keer per dag een half uur ongeveer naar buiten. Veel zon is er niet nee , dat klopt wel. Maar het is nu ook weer niet zo dat ik de hele dag binnenzit zoals toen ik net uit het ziekenhuis kwam.

Momenteel heeft het daglicht relatief weinig lux.

Bleh, enorm verkouden en hoofd zit helemaal vol snot (sorry) waardoor ik knallende koppijn heb.
Ik proef ook helemaal niks, zo jammer nu met de kerst! Aan de andere kant; daardoor eet ik ook niet te veel haha  

Het stomme vind ik dat ik overmorgen uitgenodigd ben op mijn nieuwe werk voor een kerstlunch (ik begin in januari). 
Afzeggen omdat ik niet fit ben, vind ik lastig. Niet echt een lekkere eerste indruk! Maar ik wil ook niemand aansteken en met zo'n verlept hoofd aan komen 

HAHA!wait..what schreef op 22-12-2025 om 16:18:

Bleh, enorm verkouden en hoofd zit helemaal vol snot (sorry) waardoor ik knallende koppijn heb.
Ik proef ook helemaal niks, zo jammer nu met de kerst! Aan de andere kant; daardoor eet ik ook niet te veel haha

Het stomme vind ik dat ik overmorgen uitgenodigd ben op mijn nieuwe werk voor een kerstlunch (ik begin in januari).
Afzeggen omdat ik niet fit ben, vind ik lastig. Niet echt een lekkere eerste indruk! Maar ik wil ook niemand aansteken en met zo'n verlept hoofd aan komen

Dat is een lastige! Kan je geen nieuwjaarskaart naar je werk sturen met de mededeling dat je het heel jammer vindt dat je de kerstlunch moet missen, maar dat waarschijnlijk niemand zit te wachten op een kerstvirus, en tot in het nieuwe jaar in goede gezondheid?

Auwereel schreef op 22-12-2025 om 16:45:

[..]

Dat is een lastige! Kan je geen nieuwjaarskaart naar je werk sturen met de mededeling dat je het heel jammer vindt dat je de kerstlunch moet missen, maar dat waarschijnlijk niemand zit te wachten op een kerstvirus, en tot in het nieuwe jaar in goede gezondheid?

Ik zou ook niet gaan nu. Zou dat inderdaad mailen of via de telefoon laten weten.

Dolfje schreef op 22-12-2025 om 17:03:

[..]

Ik zou ook niet gaan nu. Zou dat inderdaad mailen of via de telefoon laten weten.

Dit

Een kaart komt waarschijnlijk te laat aan.

Ik zou nog een dagje wachten, en dan de keuze maken. Misschien voel je je morgen alweer wat beter?

Als je ook regelmatig moet hoesten of niezen, dan niet gaan.Dan besmettelijker. 

Bellen dat je graag wilde komen, maar niemand wil aansteken.

En zet elke avond een verse gesneden ui naast je bed, dan komt het slijm los.  Beterschap! 

kerst schreef op 22-12-2025 om 20:25:

[..]

Als je ook regelmatig moet hoesten of niezen, dan niet gaan.Dan besmettelijker.

Bellen dat je graag wilde komen, maar niemand wil aansteken.

En zet elke avond een verse gesneden ui naast je bed, dan komt het slijm los. Beterschap!

Werkt dat echt?

Nehalennia schreef op 22-12-2025 om 20:38:

[..]

Werkt dat echt?

Bij mij wel.

Bedankt voor alle reacties en tips! Niezen en hoesten niet echt (nog). 
Ik kijk het inderdaad morgen nog even aan.
Als ik me nog voel zoals nu, blijf ik toch maar thuis

kerst schreef op 22-12-2025 om 20:39:

[..]

Bij mij wel.

Bij mij ook.

En citrosan werkt ook goed. Het is smerig spul maar werkt wel.

lientje69 schreef op 22-12-2025 om 09:01:

Nog wel wat geslapen Tootietoover?

Hier het tegendeel. Ben continu vreselijk moe. Afgelopen nachten 10, 10 en 9 uur geslapen. Wel tussendoor regelmatig wakker , maar val dan toch weer on slaap. Verder de hele dag maar moe. Het begint me stevig te irriteren. Het zal waarschijnlijk wel nodig zijn en bij mijn genezingsproces horen, maar wanneer kan ik nu eindelijk weer eens wat doen en krijg ik weer wat energie? Ik vind het echt heel vervelend. Sleep me echt door de dagen heen. En die zijn sáái....

Lientje, moeheid kan ook een restverschijnsel van een cva zijn. Jij hebt er 2 gehad......

Marin125 schreef op 22-12-2025 om 20:52:

[..]

Lientje, moeheid kan ook een restverschijnsel van een cva zijn. Jij hebt er 2 gehad......

Ik weet het helaas.  Heb op mijn 21 ste al een infarct gehad. Maar weet  niet meer eerlijk gezegd hoe lang het toen duurde eer ik weer iets kon . Ik woonde toen nog bij mijn ouders, is uiteraard ook nog weer anders. Ga in januari  weer proberen voorzichtig en rustig aan mijn werk op te bouwen. Maar dan zou ik toch wel graag wat meer energie willen hebben en wat minder moe zijn. Begin het wel een beetje zat te worden nu. ( en ja ik mag eigenlijk niet mopperen, ik heb het ternauwernood overleefd dus ik moet dankbaar  zijn en blij maar het valt gewoon  niet altijd mee )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.