Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

De bankhoesdiscounter me nu al twee bankhoezen heeft verkocht, die goed zitten. 
Totdat ik ze ging wassen (40 graden).......😭

Dat mijn haar al weken in slechte conditie lijkt. Misschien door stress, kan dat?

wederom aan PostNL.. 
zaterdag stond de postbode aan de deur meteen pakket maar ik was niet thuis. 
En ik heb niks bestelt.., ik heb nog wel geprobeerd om er achter tekomen wanneer de volgende bezorgpoging is maar het blijft staan op afgelopen zaterdag..
heb gister al contact opgenomen met PostNL maar kwam niet verder mee..
als ik vandaag geen bericht krijg moet ik weer contact opnemen of met de verzender.. maar ik heb geen idee wie dat is....

Ik voel me beetje schuldig omdat ik geen zin heb om vanmiddag nog iets te doen.. En ook nog last van rechter achillespees

Dat deze broek van Hema zo doorschijnend was : https://www.hema.nl/dames/dameskleding/broeken/damesbroek-erin-glitter-blauw-36205650BLUE.html

echt een super mooie broek, precies wat ik zocht! Mooie glitter, niet te overdreven, geen pailletten, zachte stof, wijd. Hij had gewoon alles. Maar toen ik hem in handen had, kon je zo door de stof heen kijken. En van een broek van €35,- verwacht ik echt meer. Jammer dus weer dat hij niet wat dikker is. 
Heb nu bij de H&M deze gekocht : https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1304827001.html

Stuk goedkoper en veel dikkere stof. Zit geen glitter in, maar lijkt vanaf een afstand wel zo

Ik vind het een stomme onterechte ergenis van mijzelf maar ik woon vlakbij het centrum en er zitten 2 supermarkten bij mij om de hoek, en ook een aantal bedrijven waarvan het personeel rond lunchtijd massaal richting de Jumbo gaat en daar dus met zn allen de deur barricaderen (en alle broodjes wegkapen..) en dat vind ik rete irritant..

MissHolmes schreef op 16-12-2025 om 20:08:

Ik vind het een stomme onterechte ergenis van mijzelf maar ik woon vlakbij het centrum en er zitten 2 supermarkten bij mij om de hoek, en ook een aantal bedrijven waarvan het personeel rond lunchtijd massaal richting de Jumbo gaat en daar dus met zn allen de deur barricaderen (en alle broodjes wegkapen..) en dat vind ik rete irritant..

Zou ik ook ergerlijk vinden.

ik ben al dagen op zoek naar een klein doosje poederoogschaduw in mat paars/taupe.  Nergens simpele poederoogschaduw te koop.  Of alleen met veel glim.

MissHolmes schreef op 16-12-2025 om 20:08:

Oh ja datzelfde heb ik met een middelbare school. Die blijven plakken voor de ingang of voor de fietsenstalling. Maar ook wel weer leuk om te zien wat ze halen voor de lunch (koekjes, chips en chocolademelk).

amarna schreef op 16-12-2025 om 21:00:

ik ben al dagen op zoek naar een klein doosje poederoogschaduw in mat paars/taupe. Nergens simpele poederoogschaduw te koop. Of alleen met veel glim.

Kijk even op Bol.com (van Etre belle)

BlairW schreef op 15-12-2025 om 19:14:

[..]

Beter dan helemaal niks horen. Ik heb bij lego iets besteld, 1 artikel stond in nalevering voor 12 december dus dat wist ik bij bestellen. Niks meer van gehoord, geen idee of het onderweg is, verder uitgesteld, gewoon niks. In mijn account zie ik alleen staan dat het in nalevering is, maar geen verwachte levertijd verder. Heel slecht, hou mensen een beetje op de hoogte! Al is teveel ook niet nodig 😁

Gaat het om de kerstman? 
Die komt, begreep ik, pas weer volgend najaar. 

Herfstappeltaart schreef op 17-12-2025 om 07:42:

[..]

Toch zou ik niet snel make-up online bestellen, veel te bang dat het palletje oogschaduw  gebroken aankomt. 

Mijn man die denkt een online overleg in de woonkamer te kunnen doen op mijn vrije dag. En het raar vind dat ik daar zo moeilijk over doe.

Caroline80 schreef op 17-12-2025 om 09:08:

Mijn man die denkt een online overleg in de woonkamer te kunnen doen op mijn vrije dag. En het raar vind dat ik daar zo moeilijk over doe.

Grote ergernis!

Caroline80 schreef op 17-12-2025 om 09:08:

Oh dat zou ik ook heel irritant vinden, als er ergens anders in huis gewoon plek is doe je dat toch gewoon even prive?

Herfstappeltaart schreef op 17-12-2025 om 07:42:

[..]

Bedankt, ga ik doen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.