Huiskamer
Yumi
13-12-2025 om 22:56
kerst schreef op 13-12-2025 om 19:08:
Het is echt ongelofelijk, de hoeveelheid reclames via de media die je allemaal iets willen verkopen voor de "feestdagen"!!
(Nog 18 dagen dan zijn we weer voor een jaar van die reclames af)
Ik kijk nooit reclames, neem programma's die ik wil zien op en spoel ze door. Scheelt zo enorm veel tijd en ergernis 
Jujubee
14-12-2025 om 08:11
Dat de AH gisteren al begon met de nieuwe bonusaanbiedingen. Ik ging speciaal in mijn pauze nog even langs voor wat dingen uit mijn bonusbox van vorige week, want ja normaal loopt het tot zondag, bleek het helemaal niet meer in de bonus te zijn. Daar kwam ik uiteraard thuis pas achter toen ik op de bon keek. Ik vond het al zo duur, maar ja pauze en haast want ik wilde ook nog even eten. Dus nu heb ik veel teveel betaald voor mijn spullen. Waarom de week ineens op zaterdag alweer beginnen? Het is toch nog geen kerstweek? Goede les voor mij om voortaan beter op mijn bon te kijken. Sufferd.
Netherfield
14-12-2025 om 08:14
Grindelwald schreef op 13-12-2025 om 17:03:
[..]
En toch blijf ik mij er over verbazen. Van pubers kan ik het nog wel een beetje begrijpen. Al vind ik de actie van Bakblik wel een goede. Zelf voor de kosten op draaien. Maar van een volwassen man? Die overal zijn spullen maar neer gooit, zelf geen afspraken kunnen onthouden, niks opruimen. Sorry maar bij mij zou de liefde snel verdwijnen.
Ik geef zijn moeder de schuld. Ze was zo blij met haar niet geplande jongste, dat ze altijd alles voor hem deed.
lientje69
14-12-2025 om 08:15
Jujubee schreef op 14-12-2025 om 08:11:
Dat de AH gisteren al begon met de nieuwe bonusaanbiedingen. Ik ging speciaal in mijn pauze nog even langs voor wat dingen uit mijn bonusbox van vorige week, want ja normaal loopt het tot zondag, bleek het helemaal niet meer in de bonus te zijn. Daar kwam ik uiteraard thuis pas achter toen ik op de bon keek. Ik vond het al zo duur, maar ja pauze en haast want ik wilde ook nog even eten. Dus nu heb ik veel teveel betaald voor mijn spullen. Waarom de week ineens op zaterdag alweer beginnen? Het is toch nog geen kerstweek? Goede les voor mij om voortaan beter op mijn bon te kijken. Sufferd.
Kan je de klantenservice niet mailen met een foto van de bon? Is toch raar.
In het verlengde hiervan. Het vak een plus een gratis van iets dat ik wilde , was helemaal leeg gisterenochtend vroeg. Normaal vraag ik dan een tegoedbon, maar daar had ik gisteren even de energie niet voor.
Jujubee
14-12-2025 om 08:26
lientje69 schreef op 14-12-2025 om 08:15:
[..]
Kan je de klantenservice niet mailen met een foto van de bon? Is toch raar.
In het verlengde hiervan. Het vak een plus een gratis van iets dat ik wilde , was helemaal leeg gisterenochtend vroeg. Normaal vraag ik dan een tegoedbon, maar daar had ik gisteren even de energie niet voor.
Oh jawel ik kan wel teruggaan hoor, de chips was 1+1 en daar heb ik er nog een dichte van liggen, maar ja die komt ook wel op. Ik ben dan eigenlijk weer te lui om terug te gaan. En de kokosmelk die ik gebruik is nog dicht maar daar heb ik maar 40 cent meer voor betaald.
Alhoewel, de chips is toch niet goed voor me, dus misschien breng ik die dinsdag toch nog terug. Dan moet ik weer werken. Ik vond het gewoon suf, dat ze ineens op zaterdag al begonnen met de nieuwe bonus. Normaal is het wel wat anders rond de kerst zelf qua bonus maar dat is het nog lang niet. Ik had vandaag nog wat 1+1 dingen willen inslaan maar ja die kans is nu dus al voorbij.
Dat is ook irritant ja, als het 1+1 is en er ligt er maar 1. Ik snap dat je er geen energie voor had dat is erg vervelend.
Tuinfluiter
14-12-2025 om 08:33
Wij kwamen gisteren in de winkel er achter dat de bonusbox niet meer werkte. Maar wij konden de bonus wel opnieuw activeren dus wel de korting gekregen. Vraag mij nu afhoeveel mensen hun korting hebben misgelopen.
Jujubee
14-12-2025 om 08:35
Tuinfluiter schreef op 14-12-2025 om 08:33:
[..]
Wij kwamen gisteren in de winkel er achter dat de bonusbox niet meer werkte. Maar wij konden de bonus wel opnieuw activeren dus wel de korting gekregen. Vraag mij nu afhoeveel mensen hun korting hebben misgelopen.
Mijn bonusbox was gewoon helemaal weg. Ik vond het ook al zo raar. Maar hij stond dus al op de bonusbox van de volgende week. Ik kan dus ook niet aantonen dat ik die chips 1+1 had in mijn bonusbox want die is al verdwenen. Jij kon je bonusbox nog wel zien van de vorige week?
Tuinfluiter
14-12-2025 om 08:40
Jujubee schreef op 14-12-2025 om 08:35:
[..]
Mijn bonusbox was gewoon helemaal weg. Ik vond het ook al zo raar. Maar hij stond dus al op de bonusbox van de volgende week. Ik kan dus ook niet aantonen dat ik die chips 1+1 had in mijn bonusbox want die is al verdwenen. Jij kon je bonusbox nog wel zien van de vorige week?
Kom er net achter dat dat onze box ook nieuw was, maar het product wat wij wilden stond twee weken achter elkaar in onze bonusbox. Andere dingen die we maandag gekocht hadden stonden er niet meer in.
Rogue
14-12-2025 om 10:51
ik zit nu even op de website te kijken en alle bonus is tot vrijdag, is dat wat nieuws?
Grindelwald
14-12-2025 om 11:01
Netherfield schreef op 14-12-2025 om 08:14:
[..]
Ik geef zijn moeder de schuld. Ze was zo blij met haar niet geplande jongste, dat ze altijd alles voor hem deed.
Ik zou hem retour sturen 😉
Netherfield
14-12-2025 om 11:12
Grindelwald schreef op 14-12-2025 om 11:01:
[..]
Ik zou hem retour sturen 😉
Ze is al een tijdje hemelen, wordt lastig.
Ergernisje hier, de ontzettend lange reclame die ik elke keer krijg voordat ik een spelletje op mijn telefoon kan doen.
Yumi
14-12-2025 om 11:24
Netherfield schreef op 14-12-2025 om 08:14:
[..]
Sorry hoor, niet vervelend bedoeld, maar waarom ga jij hiermee verder?
Yumi
14-12-2025 om 11:30
Jujubee schreef op 14-12-2025 om 08:35:
[..]
Ik zag het van de week in de app, gebruik die als boodschappenlijstje en daarin staat bij het product de bonusprijs en tot vandaag indien het de laatste dag is. Gaat die naar de normale prijs, dan zie je dat meteen.
kerst
14-12-2025 om 12:28
Yumi schreef op 14-12-2025 om 11:24:
[..]
Sorry hoor, niet vervelend bedoeld, maar waarom ga jij hiermee verder?
Misschien omdat meer mannen deze neiging hebben?
Omdat ze het verder meestal leuk met hem heeft?
Omdat single zijn ook niet altijd alles is?
Etc, etc
(Niet vervelend bedoeld)
lientje69
14-12-2025 om 12:35
kerst schreef op 14-12-2025 om 12:28:
[..]
Misschien omdat meer mannen deze neiging hebben?
Omdat ze het verder meestal leuk met hem heeft?
Omdat single zijn ook niet altijd alles is?
Etc, etc
(Niet vervelend bedoeld)
Yup. Dit dus.