Huiskamer
Pooh-Bear
12-12-2025 om 23:32
ik baal een beetje. Ik zag op mijn Camera dat ze met een pakje voor de deur hebben gestaan waar ik heel nieuwsgierig naar ben. Helaas was er niemand thuis en hebben ze het bij een pakket gebracht, maar ik was op mijn werk en dacht ik haal het morgen wel. Kijk ik net nog even op de app zie ik dat ze op zaterdag en zondag gesloten zijn en maandag alleen maar open tussen één en vijf.
En eigenlijk wil ik heel graag zien wat er inzit. Ik baal nu dat ik niet wat meer haast heb gemaakt om het na m’n werk nog even snel op te halen.
Jujubee
13-12-2025 om 08:30
Dat de McDonalds reclame van de buis moest. Eindelijk wat om te lachen, mag het niet meer vanwege AI? Zeikerds. Ik vond hem echt geweldig grappig. Ik snap er niets van dat het niet meer "mag"
BlairW
13-12-2025 om 08:39
Jujubee schreef op 13-12-2025 om 08:30:
Dat de McDonalds reclame van de buis moest. Eindelijk wat om te lachen, mag het niet meer vanwege AI? Zeikerds. Ik vond hem echt geweldig grappig. Ik snap er niets van dat het niet meer "mag"
Eens! Echt zo’n leuke reclame. Hoezo mag dat dan weer niet? Wat een gemierenneuk zeg…
Nikki1973
13-12-2025 om 08:54
Ja hier snap ik ook niks van. Ging toch oa om het feit feit het AI is? Er is wel meer reclame met AI. Of praat de anwb hond echt? 🤣
Dolfje
13-12-2025 om 08:54
Het appartement boven ons is verkocht en er wordt nu al weken geklust. Ook in het weekend. Nu ook alweer een uur een hoop gebonk en gezaag etc.
Jujubee
13-12-2025 om 08:56
Nikki1973 schreef op 13-12-2025 om 08:54:
[..]
Ja hier snap ik ook niks van. Ging toch oa om het feit feit het AI is? Er is wel meer reclame met AI. Of praat de anwb hond echt? 🤣
Haha ja precies. Of zijn de gillende alpaca's wel echt in de Allianz direct? Of de kattenreclame van KPN? Ik vind het echt zo'n mierenneukerij. Ik zou bijna denken dat het meer komt omdat het geen ontroerende tranentrekker is.
kerst
13-12-2025 om 09:03
Daar ben ik het 200 % mee eens.
En ik heb hem helaas ook niet helemaal goed kunnen bekijken
HAHA!wait..what
13-12-2025 om 09:08
kerst schreef op 13-12-2025 om 09:03:
[..]
Daar ben ik het 200 % mee eens.
En ik heb hem helaas ook niet helemaal goed kunnen bekijken
![]()
Staat nog wel op YouTube!
McDonald's kerstreclame 2025 intikken en dan komt ie wel tevoorschijn 
Netherfield
13-12-2025 om 09:10
Man wat heb ik er een hekel aan als mensen te laat zijn!
Over de vraag wat er thuis gebeurt als ik een week op een zonnig strand ga zitten:
- man en twee puberdochters blijven dan thuis
- die hebben gegarandeerd een paar keer flinke ruzie met zijn allen
- qua eten overleven ze het prima, iedereen kan koken
- het wordt een dikke teringzooi
- de was bereikt Mount Everest hoogtes
- jongste dochter gaat dan de was doen en alles opruimen, vind ik sneu voor haar
- als oudste een toets heeft of iets af moet hebben voor school, heeft ze mij nodig om eraan te beginnen, dus daar gebeurt dan niks. Bij man hoeft ze daarvoor niet aan te kloppen want die heeft daar het geduld niet voor.
- afspraken voor tandarts/ortho/bedenk het maar worden niet nagekomen
- niemand (vooral man) kan ook maar iets vinden wat ze zelf hebben kwijtgemaakt.
Ik gok zomaar dat dit bij meer moeders/echtgenotes het geval zal zijn.
Ted68
13-12-2025 om 09:24
Juist een reden om weg te gaan,Netherfield. Dan zien ze eens dat ze zelfstandig moeten kunnen funktioneren. Daarbij zijn die tandarts bezoeken niet wekelijks
Koettie
13-12-2025 om 09:34
Ik zou zsm een vakantie boeken. En dan gewoon twee of drie weken, joejoe
BlairW
13-12-2025 om 09:40
Netherfield schreef op 13-12-2025 om 09:10:
Man wat heb ik er een hekel aan als mensen te laat zijn!
Over de vraag wat er thuis gebeurt als ik een week op een zonnig strand ga zitten:
- man en twee puberdochters blijven dan thuis
- die hebben gegarandeerd een paar keer flinke ruzie met zijn allen
- qua eten overleven ze het prima, iedereen kan koken
- het wordt een dikke teringzooi
- de was bereikt Mount Everest hoogtes
- jongste dochter gaat dan de was doen en alles opruimen, vind ik sneu voor haar
- als oudste een toets heeft of iets af moet hebben voor school, heeft ze mij nodig om eraan te beginnen, dus daar gebeurt dan niks. Bij man hoeft ze daarvoor niet aan te kloppen want die heeft daar het geduld niet voor.
- afspraken voor tandarts/ortho/bedenk het maar worden niet nagekomen
- niemand (vooral man) kan ook maar iets vinden wat ze zelf hebben kwijtgemaakt.
Ik gok zomaar dat dit bij meer moeders/echtgenotes het geval zal zijn.
Kom op, ze zijn toch allemaal oud genoeg om enigszins voor zichzelf te kunnen zorgen? Geen reden om altijd alles maar voor ze op te lossen hoor. Wat zelfstandigheid mogen ze wel leren. En dan ga je weg in een week dat er geen afspraken bij de tandarts etc zijn. Dan heb je dat probleem al niet meer. Dat van die teringzooi snap ik ook echt niet. Kwam laatst bij iemand thuis na een dagje samen weg, daar stonden de etensresten van de dag ervoor en van die dag zelf allemaal nog op tafel. Overal lagen spullen, aanrecht stond vol met vuile vaat. Ik heb mijn Mac Donalds beker die ik had er maar gewoon bij gezet, want er lagen toch overal verpakkingen van de afhaal. Toen ik thuis kwam heb ik mijn man heel lang geknuffeld en gezegd hoe blij ik met hem was. Bij ons was alles gewoon netjes opgeruimd en hij zat rustig tv te kijken. Ze kunnen het dus prima hoor 😊 ik snap sowieso moet dat je zelf rustig kan gaan hangen op de bank als het om je heen zo’n zwijnenstal is. Vreselijk, zo’n partner. Vind dat echt heel onvolwassen gedrag. En hij hoeft echt de was niet te doen (liever niet, want dan gaat alles gewoon bij elkaar) maar even de etensresten opruimen, verpakkingen weg gooien en de vuile vaat in de vaatwasser is niet teveel gevraagd toch? En dat moeten ze bij jou ook prima kunnen als je een weekje weg bent hoor 😉
Cle0
13-12-2025 om 09:48
Ted68 schreef op 13-12-2025 om 09:24:
Juist een reden om weg te gaan,Netherfield. Dan zien ze eens dat ze zelfstandig moeten kunnen funktioneren. Daarbij zijn die tandarts bezoeken niet wekelijks
Nou inderdaad. Ik dacht dat het misschien om hele kleine kinderen ging. Maar de verwachting dat een ouder (= waarschijnlijk een volwassen zelfstandig denkende persoon die ongetwijfeld ook prima zelfstandig in een baan kan functioneren) + twee tieners een weekje fatsoenlijk zelfstandig door kunnen komen, lijkt me toch wel een redelijke verwachting. Dan loopt de was op, ze komen vanzelf in actie als ze iets nodig hebben. Of niet, maar dan lopen ze in stinkkleding. Je kan niet voor altijd degene zijn die oudste nodig heeft om ergens aan te beginnen en ook dan, het is een weekje. Dan maakt ze haar huiswerk niet of heeft ze een onvoldoende ergens voor, misschien steekt ze er wat van op. En niemand hoeft precies in die week naar de ortho/tandarts en weet ik veel wat. En zo wel, dan vergeten ze die afspraak en is de boete voor hen. Of ze blijken het misschien best wel te kunnen als er niemand anders is die het voor ze doet.
Ik gok inderdaad ook zo maar dat meer moeders/echtgenotes dit hebben, maar er ook vooral van maken.
kerst
13-12-2025 om 09:57
Afgelopen week elke dag veel ergernissen. Vandaag wat onrustig omdat met het weekend de activiteiten opeens stilvallen..
Eerst maandag weer verhuisd naar eigen gerenoveerde huurwoning. Kat had maandag elastiek opgegeten, nog met dierenarts gebeld. Middel om te braken ook gebruikt voor narcose, dus dan zou kater op de verhuisdag zwaar slaperig bij dierenarts vandaan komen.. Niet gedaan.
Verhuizers mochten gasstel en wasmachine niet aansluiten.
Hele week bouwwerkers op willekeurige tijdstippen aan de deur, omdat veel werkzaamheden ook binnenshuis nog niet klaar zijn(bouwwerkers vonden het zelf ook weer beroerd geregeld van de woningstichting..)
Boormachine die door de meeste muren niet heenkomt..😡
Gemeente die mij niks wilde toesturen, zodat ik ook nog weer naar dat drukke en verderweg gelegen gemeentehuis kon.
Katten van streek na twee verhuizingen in een half jaar tijd.
Raambekleding voor hoofdprijzen.
Weer vier kilo aangekomen, nu bijna 100 kilo..