Huiskamer
SuzyQFive
23-11-2025 om 10:32
Yumi schreef op 22-11-2025 om 15:55:
[..]
Dit zie ik hier heel vaak, dingen worden overal neer geslingerd.
Wij gingen met onze leerlingen kunstwerken maken van afval dat ze in de omgeving van school hadden gevonden. Hadden ze ook twee van die gevulde poepzakjes meegenomen 🤣
oudmaarnognietkoud
23-11-2025 om 11:28
Bakblik schreef op 22-11-2025 om 13:43:
Ik ga zometeen naar een concert kijken/luisteren in een kerk. Mijn zoon doet daar de technische ondersteuning qua licht en geluid. Stuurt hij mij net een appje: Mam doe je thermoshirt maar onder je truitje, het is hier nu 13 graden en warmer dan 15 gaan ze het niet krijgen voordat het concert begint. Als het concert begint gaat de kachel uit, die maakt teveel lawaai om door te laten draaien.
Ik ga me nu maar even snel omkleden, blouse en jasje verwisselen voor een lange mouwen shirt en warm vest. Ruim 2 uur in de kou heb ik geen zin in. Kijken of ik mijn maillot ook onder mijn broek kan aandoen, als die soepel over elkaar glijden kan dat.
Fijn dat je zoon je even waarschuwt
Yumi
23-11-2025 om 11:28
SuzyQFive schreef op 23-11-2025 om 10:32:
[..]
Wij gingen met onze leerlingen kunstwerken maken van afval dat ze in de omgeving van school hadden gevonden. Hadden ze ook twee van die gevulde poepzakjes meegenomen 🤣
Ohh getvrr 🤣
Auwereel
23-11-2025 om 15:57
Bakblik schreef op 22-11-2025 om 13:43:
Ik ga zometeen naar een concert kijken/luisteren in een kerk. Mijn zoon doet daar de technische ondersteuning qua licht en geluid. Stuurt hij mij net een appje: Mam doe je thermoshirt maar onder je truitje, het is hier nu 13 graden en warmer dan 15 gaan ze het niet krijgen voordat het concert begint. Als het concert begint gaat de kachel uit, die maakt teveel lawaai om door te laten draaien.
Ik ga me nu maar even snel omkleden, blouse en jasje verwisselen voor een lange mouwen shirt en warm vest. Ruim 2 uur in de kou heb ik geen zin in. Kijken of ik mijn maillot ook onder mijn broek kan aandoen, als die soepel over elkaar glijden kan dat.
Bij ons deed de hele verwarming in de kerk het niet, het was er maar 9 graden, dus zijn we voor de dienst naar een andere locatie uitgeweken.
Spreekuurtje
23-11-2025 om 16:19
Vanaf volgend weekend zogenaamd kindervuurwerk in de Lidl folder.
Vreselijk, kan dat niet een paar weken later als het dan perse moet!?
Bakblik
23-11-2025 om 16:39
Auwereel schreef op 23-11-2025 om 15:57:
[..]
Bij ons deed de hele verwarming in de kerk het niet, het was er maar 9 graden, dus zijn we voor de dienst naar een andere locatie uitgeweken.
Kan ik me voorstellen. Bij ons was het echt een concert en met lampen en microfoons die al opgebouwd waren kan je niet zomaar naar een andere locatie. Door de koude wind koele het heel hard af toen de verwarming uit was. Ik had echt medelijden met de koren die moesten optreden. Van 1 koor vond de dirigente het oké dat de zangers hun jassen aan hielden. Dat is volgens mij toch een beetje belemmerend om goed te zingen. Ik zag iemand met dezelfde jas als ik, dat is best een zware jas en volgens mij is goed diep ademen tijdens het zingen dan moeilijk.
kerst
23-11-2025 om 17:00
Opzouten met die Black Friday.
En Sky radio wordt vanaf morgen the Christmas station ![]()
Schoondochter
23-11-2025 om 17:08
kerst schreef op 23-11-2025 om 17:00:
Opzouten met die Black Friday.
En Sky radio wordt vanaf morgen the Christmas station
Nou echt. Ik kreeg zelfs van mijn apotheek een email met Black Friday aanbiedingen van die zwaar geparfumeerde zalfjes en te dure crèmes. Van een zorgverlener!!
BlairW
23-11-2025 om 17:30
Schoondochter schreef op 23-11-2025 om 17:08:
[..]
Nou echt. Ik kreeg zelfs van mijn apotheek een email met Black Friday aanbiedingen van die zwaar geparfumeerde zalfjes en te dure crèmes. Van een zorgverlener!!
Een apotheek is meer dan alleen zorgverlener. Het is ook gewoon een bedrijf dat winst moet maken. En ze verkopen natuurlijk niet alleen geneesmiddelen, maar ook beauty producten. Waarom zou je daar geen reclame voor mogen maken?
lientje69
23-11-2025 om 17:41
Geërgerd is een groot woord. Maar ik baalde een beetje. Ben een week alleen thuis ( nou ja , 6 dagen ) en er was een leuke boerenmarkt waar ik graag heen had gewild. In een koeienstal, tussen de koeien. Zo gaaf! Maar ja, dat trek ik fysiek en qua prikkels nog niet. Daar baal ik dus van. Want dit is niet iets wat vaak er is helaas.
Netherfield
24-11-2025 om 11:12
Ik krijg vandaag loon plus dertiende maand. Heb het nog niet op mijn rekening, collega's al wel. Ik wil ook!
Yumi
24-11-2025 om 11:20
Netherfield schreef op 24-11-2025 om 11:12:
Ik krijg vandaag loon plus dertiende maand. Heb het nog niet op mijn rekening, collega's al wel. Ik wil ook!
Ik weet dat de Abnamro sinds gisteren een storing heeft. Zou een oorzaak kunnen zijn?
Dolfje
24-11-2025 om 15:31
Mijn darmen zijn van slag. Moest heel rap naar huis fietsen.
Vorige week ook al op/tijdens/na het werk dus ik heb het vermoeden dat ik niet tegen de koffie uit de automaat kan.
Was eigenlijk van plan te gaan sporten maar denk dat ik maar ff een kort rondje ga wandelen.
Naminokurashi
24-11-2025 om 15:58
Dolfje schreef op 24-11-2025 om 15:31:
Mijn darmen zijn van slag. Moest heel rap naar huis fietsen.
Vorige week ook al op/tijdens/na het werk dus ik heb het vermoeden dat ik niet tegen de koffie uit de automaat kan.
Was eigenlijk van plan te gaan sporten maar denk dat ik maar ff een kort rondje ga wandelen.
Er heerst ook buikgriep