Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Broodjebrie schreef op 20-11-2025 om 08:53:

[..]

Een beetje tegen je autodeuren duwen. Of heb je dat al geprobeerd?

Werkt bij mij nooit.  Ik probeer dan vaak een andere kant. Soms zijn die minder bevroren. En als dat ook niet lukt, pak ik wat lauw water gemengs met wat de-icer en probeer dat tussen de deur te gieten met een gietertje ( niet te heet )

lientje69 schreef op 20-11-2025 om 09:27:

[..]

Werkt bij mij nooit. Ik probeer dan vaak een andere kant. Soms zijn die minder bevroren. En als dat ook niet lukt, pak ik wat lauw water gemengs met wat de-icer en probeer dat tussen de deur te gieten met een gietertje ( niet te heet )

Ja ik heb het ook weleens gehad, toen ging mijn achterdeur wel open en ben ik op die manier naar binnen gekropen  ik moet zo ook weg, hopelijk valt het hier mee..

Broodjebrie schreef op 20-11-2025 om 09:29:

[..]

Ja ik heb het ook weleens gehad, toen ging mijn achterdeur wel open en ben ik op die manier naar binnen gekropen ik moet zo ook weg, hopelijk valt het hier mee..

Ik moet zo ook weg idd , benieuwd hoe het hier is.  Maar op tijd naar buiten.

OT: ik weet dat het op dit moment in mijn leven en omstandigheden normaal  is. Maar ik erger me heel erg aan mijn gebrek aan energie en kracht. En aan mijn bijna daardoor continue vermoeidheid dus.

Er zitten nieuwe baliemensen bij mijn kantoor. De fietspaden richting de fietsenstalling waren erg glad vanmorgen, dus gemeld bij de balie. Ik kreeg de indruk dat ze niet overgedragen hadden gekregen dat ze ook de mensen die strooien moesten aansturen. Nou ja, weten ze dat voor de rest van de winter. 

Afgelopen nacht de derde explosie binnen een week hier in het dorp. Hemelsbreed zitten wij er precies tussenin dus al een paar nachten slecht geslapen. Die laatste was echt heel dichtbij waardoor het de halve nacht onrustig bleef. De brandweer die kwam helpen met het dichtmaken van de woning deed dat niet geluidloos. Dat begrijp ik overigens wel. Dat je als halve malle een explosief aan de voordeur hangt bij iemand dat snap ik dan weer niet.

🥱🥱🥱

Wordt een lange dag vandaag.

lientje69 schreef op 20-11-2025 om 09:38:

[..]

Ik moet zo ook weg idd , benieuwd hoe het hier is. Maar op tijd naar buiten.

OT: ik weet dat het op dit moment in mijn leven en omstandigheden normaal is. Maar ik erger me heel erg aan mijn gebrek aan energie en kracht. En aan mijn bijna daardoor continue vermoeidheid dus.

Dat kan ik me indenken. En dit weer helpt mij ook niet mee, vind ik.

Sta te wachten bij de juwelier, 2 verkopers zijn met 1 klant bezig, batterij in horloge en de andere pakt iets in. Verkoper 3 is aan de telefoon en staat zenuwachtig tussen allerlei zakjes uit een bakje te zoeken. Een vd verkopers vraagt wat hij aan het doen is, er is een steen zoek van een ring die ter reparatie is aangeboden. Hij moet ophangen om mij te helpen, daar heeft hij duidelijk niet zoveel zin in. Hij raadt me aan om op de website te kijken, ze kunnen alles bestellen. Voor ik de deur uit ben, komt het bakje weer te voorschijn en zoekt hij verder naar die steen.... Ik begrijp de stress, maar ik ga hier nooit meer naar toe. 

Bakblik schreef op 20-11-2025 om 09:56:

Afgelopen nacht de derde explosie binnen een week hier in het dorp. Hemelsbreed zitten wij er precies tussenin dus al een paar nachten slecht geslapen. 

Jee Bakblik wat eng zo dichtbij. 

Soms heb je zo’n enkele haar die ineens onderuit je kin of wang oid steekt. Ik had er ineens 2 tegelijkertijd! En ze zijn tegenwoordig grijs….

Dolfje schreef op 20-11-2025 om 10:15:

Soms heb je zo’n enkele haar die ineens onderuit je kin of wang oid steekt. Ik had er ineens 2 tegelijkertijd! En ze zijn tegenwoordig grijs….

Dat is geen leuk begin van de dag Dolfje, maar ik kan je geruststellen, je overleefd het 

Dolfje schreef op 20-11-2025 om 10:11:

[..]

Jee Bakblik wat eng zo dichtbij.

Niet echt een lekker idee nee. Ik ben net even gaan kijken waar ik vannacht de hulpdiensten had zien staan. Een doodnormale eengezinswoning. Er zijn in de buurt wel een paar panden waar je niet gek staat te kijken als daar wat zou gebeuren. Dat zijn van die huizen waar rotzooi in de voortuin staat, waar in de avond laat dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. Dit was geen huis waar ik narigheid verwachtte.

Afgelopen nacht de derde explosie binnen een week hier in het dorp. Hemelsbreed zitten wij er precies tussenin dus al een paar nachten slecht geslapen. Die laatste was echt heel dichtbij waardoor het de halve nacht onrustig bleef. De brandweer die kwam helpen met het dichtmaken van de woning deed dat niet geluidloos. Dat begrijp ik overigens wel. Dat je als halve malle een explosief aan de voordeur hangt bij iemand dat snap ik dan weer niet.

🥱🥱🥱

Bah wat naar, kan me voorstellen dat je slecht slaapt. 

Yumi schreef op 20-11-2025 om 10:41:

[..]

Bah wat naar, kan me voorstellen dat je slecht slaapt.

Ik ben al niet zo'n goede slaper, sinds 2 weken aan medicatie voor mijn bronchitis die geen positieve invloed heeft op de slaap en de laatste week dan die explosies. Plus dat de bouwwerkzaamheden aan de overkant iedere dag om 6.15 starten.

Ik kan wel een goede nacht gebruiken zeg maar. Vannacht 8.5 uur in bed gelegen maar na die klap wel 3 uur wakker gelegen en om 6.15 gingen de lampen en de generator op de bouw aan. 

🥱🥱🥱

Jeetje wat naar zeg! Hopelijk nu een beetje rustiger wat dat betreft voor je

Oh wat naar Bakblik. Lijkt me ook heel eng. Ik hou mezelf voor dat dat soort dingen alleen gebeurt in enge buurten bij dubieuze panden waarvan je weet dat er volk woont dat niet deugt. En wij wonen in een suf keurig straatje dus bij ons gebeurt dat niet. 
Ik weet dat het onzin is maar zo hou je angst buiten de deur. En als het dan dichtbij komt zoals bij jou kun je die gedachte niet meer volhouden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.