Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bellebelle schreef op 18-11-2025 om 09:54:

[..]

OK, even een update waardoor mijn ergernis wel is verminderd. Ik belde vanochtend om mijn afspraak te verzetten en nu kan ik morgen al terecht.

Wat fijn Bellebelle!

Broadway wat een lief aanbod  zeg.

Odido medewerker had me vrijdag verteld dat ik geen installatiepakket thuis zou krijgen.
 Wel dus, en ik krijg er geen monteur bij zoals eerder gezegd.
Installatiepakket wordt vandaag ook al geleverd door DHL, maar ik woon daar, zoals gemeld nog niet.

(En kan bij DHL niks veranderen in de bezorging, want ik krijg geen nieuw wachtwoord voor mijn account. Wat wel kan is inloggen bij DhL via Google account, maar ben nu te laat want pakket is al meegenomen) 

Yumi schreef op 17-11-2025 om 21:44:

[..]

Die heb ik ooit "verrast" door een doos met oud papier via het antwoordnummer naar ze op te sturen. Briefje erbij dat ik al zo vaak ongewenste post van hun had gekregen en ik 'n keer wat terug wou doen... Nooit meer iets van gehoord

Wat een superidee, die ga ik onthouden.

Explosie bij een winkel in de buurt, ze kunnen voorlopig niet open. Politie denkt aan baldadigheid ik heb daar een ander woord voor....  

Baldadigheid betekent ondeugend of stout gedrag, meestal op een speelse manier, maar soms ook hinderlijk of storend voor anderen. Het is vaak niet echt kwaadaardig bedoeld, maar kan wel tot overlast leiden. Denk aan: kattenkwaad.

Yumi schreef op 18-11-2025 om 18:58:

Explosie bij een winkel in de buurt, ze kunnen voorlopig niet open. Politie denkt aan baldadigheid ik heb daar een ander woord voor....

Baldadigheid betekent ondeugend of stout gedrag, meestal op een speelse manier, maar soms ook hinderlijk of storend voor anderen. Het is vaak niet echt kwaadaardig bedoeld, maar kan wel tot overlast leiden. Denk aan: kattenkwaad.

Dat is schrikken zeg. Ik vind dat ook geen baldadigheid. Het is gewoon crimineel gedrag waar je andere mensen ook nog mee dupeert. 

Het digitale Sinterklaasfeest. Online lootjes trekken en online lijstjes maken.  Dan vinden mensen iets dat ze willen op een website en dat moet je dan dus daar bestellen, omdat het nergens anders voor die prijs binnen het afgesproken bedrag kunt krijgen. 
Wordt geleverd met dhl en die pleuren het in de regen op de stoep voordat je beneden bent.
De verzender had het verzendetiket zo op de doos van het artikel geplakt. Bij dhl gaan dozen vaak stuk en nu heb ik dus een cadeutje in een gescheurde doos die en beetje zompig is van de regen.
Ik wil terug naar cadeautjes kopen in echte winkels!!!!

Bellebelle schreef op 18-11-2025 om 19:59:

[..]

Dat is schrikken zeg. Ik vind dat ook geen baldadigheid. Het is gewoon crimineel gedrag waar je andere mensen ook nog mee dupeert.

Precies, het is een wat kleinere winkel die flink wat omzet mist met de Sint in aantocht.

Ik heb jeuk op mijn borst, lijkt wel zonneuitslag ( ben zondag thuis gekomen van vakantie) gisteravond begon het.

Bakblik schreef op 18-11-2025 om 20:00:

Het digitale Sinterklaasfeest. Online lootjes trekken en online lijstjes maken. Dan vinden mensen iets dat ze willen op een website en dat moet je dan dus daar bestellen, omdat het nergens anders voor die prijs binnen het afgesproken bedrag kunt krijgen.
Wordt geleverd met dhl en die pleuren het in de regen op de stoep voordat je beneden bent.
De verzender had het verzendetiket zo op de doos van het artikel geplakt. Bij dhl gaan dozen vaak stuk en nu heb ik dus een cadeutje in een gescheurde doos die en beetje zompig is van de regen.
Ik wil terug naar cadeautjes kopen in echte winkels!!!!

Tja, op mijn lootje staan wensen die je in een fysieke winkel kunt halen, maar die winkel is voor mij een uur rijden. Ook niet heel veel zin in, dan bestel ik liever. 

Of vorig jaar een wens voor iets van twee keer het bedrag dat was afgesproken. Met daarbij de tekst: 'niet deze maar iets dat hier op lijkt.' Was dus niet te vinden voor het bedrag. 

Dolfje schreef op 18-11-2025 om 22:21:

Ik heb jeuk op mijn borst, lijkt wel zonneuitslag ( ben zondag thuis gekomen van vakantie) gisteravond begon het.

Vet houden met een creme kan geen kwaad.

Mijn vriend die doorslaat in het gebruik van medicatie. Hij gebruikt mounjaro (ivm overgewicht en diabetes) en is binnen een half jaar 35kg afgevallen en ziet er nu uit als een zestigjarige ipv een 45… Vind dat ze daar bij de huisarts ook wel beter op mogen letten.

Gisteravond regen en daarna is het gaan vriezen.
Nu zitten mijn autodeuren vast gevroren 
En de ijslaag wil ook niet echt van de ramen 

Mama-Inge schreef op 20-11-2025 om 08:45:

Gisteravond regen en daarna is het gaan vriezen.
Nu zitten mijn autodeuren vast gevroren
En de ijslaag wil ook niet echt van de ramen

Een beetje tegen je autodeuren duwen. Of heb je dat al geprobeerd?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.