Huiskamer
Ginevra
17-11-2025 om 14:21
Ik moet een heleboel mailadressen van aanmeldingen kopieren en plakken in een meeting. Dus normaal gesproken: selecteren en kopiëren. Maar Microsoft heeft bedacht dat het VEEEEEEEELLL handiger is om zodra ik iets selecteer zelf allerlei menus te gaan openen zodat ik niet kan doen wat ik wil doen.
Ondertussen staat er recht onder mijn huis iemand met een *&^#*&$^*#^$*^kettingzaag een boom om te zagen zodat ik van de &*#($&(#*^&$*#^$(herrie niet eens meer kan nadenken, ik word gek

Netherfield
17-11-2025 om 17:43
Mannen! Soms kun je er beter soep van koken.
(man is chagrijnig dus is gezellig gaan botsen met puberdochter)
Koettie
17-11-2025 om 17:47
Moet ongesteld worden en ben er helemaal naar van. De ene maand is het redelijk te doen, andere maand ben ik er ziek van. Zo irritant.
Heb het warm, ben misselijk, mn darmen zijn van slag, mn benen doen zeer.
Yumi
17-11-2025 om 18:25
Gisteren was ik bij AH en het viel me op dat er zoveel schappen leeg waren. Dat gebeurt steeds vaker maar nu.....? Er waren bijna geen groenten, het biologische gedeelte was helemaal een drama. Omdat ik geen energie had om naar Ekoplaza te lopen, heb ik diepvries biologisch gekocht er lag nog net 1 zak. Thuisgekomen wou ik ik online bestellen, toen ik de bestelling wou bevestigen... waren er zoveel producten niet leverbaar dat ik het heb opgegeven. Vandaag naar ekoplaza gelopen, maar de afstand is te groot om veel mee te nemen. Wat een gedoe 
kerst
17-11-2025 om 18:31
Eerst vertelde de Odido medewerker me dat een monteur het tv pakket komt installeren en dan de modem en tv box ook gelijk meeneemt.
Krijg ik verdorie vandaag mail dat mijn installatie pakket al onderweg is met de pakketdienst.
En ik heb doorgegeven dat ik pas over drie weken daar woon...
Koettie
17-11-2025 om 21:05
kerst schreef op 17-11-2025 om 18:31:
Eerst vertelde de Odido medewerker me dat een monteur het tv pakket komt installeren en dan de modem en tv box ook gelijk meeneemt.
Krijg ik verdorie vandaag mail dat mijn installatie pakket al onderweg is met de pakketdienst.
![]()
En ik heb doorgegeven dat ik pas over drie weken daar woon...
Ohh dit heb ik ook ooit gehad. Morgen bellen en checken of het wel pas die datum ingaat! Bij ons sloten ze toen ons internet over en die werd ook weer afgesloten en kregen wij een boete voor contractbreuk. Heel gezeik geweest.
Yumi
17-11-2025 om 21:44
kerst schreef op 17-11-2025 om 20:22:
En die post van VriendenLoterij blijft maar komen..
Die heb ik ooit "verrast" door een doos met oud papier via het antwoordnummer naar ze op te sturen. Briefje erbij dat ik al zo vaak ongewenste post van hun had gekregen en ik 'n keer wat terug wou doen... Nooit meer iets van gehoord
lientje69
17-11-2025 om 21:51
Yumi schreef op 17-11-2025 om 21:44:
[..]
Die heb ik ooit "verrast" door een doos met oud papier via het antwoordnummer naar ze op te sturen. Briefje erbij dat ik al zo vaak ongewenste post van hun had gekregen en ik 'n keer wat terug wou doen... Nooit meer iets van gehoord
![]()
BlairW
17-11-2025 om 23:21
Loulou39 schreef op 17-11-2025 om 08:53:
[..]
Welke heb je? Ik ga me daar ook maar eens in verdiepen..
Ik heb AdGuard. Werkt perfect 😊
Herfstappeltaart
18-11-2025 om 07:03
Yumi schreef op 17-11-2025 om 21:44:
[..]
![]()
Geweldig, wat een goeie zet!
Broadway
18-11-2025 om 09:42
Yumi schreef op 17-11-2025 om 18:25:
Gisteren was ik bij AH en het viel me op dat er zoveel schappen leeg waren. Dat gebeurt steeds vaker maar nu.....? Er waren bijna geen groenten, het biologische gedeelte was helemaal een drama. Omdat ik geen energie had om naar Ekoplaza te lopen, heb ik diepvries biologisch gekocht er lag nog net 1 zak. Thuisgekomen wou ik ik online bestellen, toen ik de bestelling wou bevestigen... waren er zoveel producten niet leverbaar dat ik het heb opgegeven. Vandaag naar ekoplaza gelopen, maar de afstand is te groot om veel mee te nemen. Wat een gedoe
als ik dit zo lees dan denk ik dat ik in jouw buurt werk. als je wil dat ik een keer wat voor je haal en na werk bij je thuisbreng dan moet je gillen he?
Yumi
18-11-2025 om 09:49
Broadway schreef op 18-11-2025 om 09:42:
[..]
als ik dit zo lees dan denk ik dat ik in jouw buurt werk. als je wil dat ik een keer wat voor je haal en na werk bij je thuisbreng dan moet je gillen he?
Ach wat lief van jou!
Dit ga ik onthouden.
Bellebelle
18-11-2025 om 09:54
Bellebelle schreef op 14-11-2025 om 16:17:
Ik erger me aan het ziekenhuis. De huisarts had me doorgestuurd en zij vertelde me dat het ziekenhuis contact zou opnemen. Nu krijg ik een mail dat ik met DigiD moet inloggen op het patiënten portaal. Uit nieuwsgierigheid doe ik en nu blijkt dat daar de afspraak als in staat. Op een dag dat ik niet kan overigens. Het is maar goed dat ik ingelogd had, want ik wist helemaal niet dat daar de afspraak instond. Lekker handig voor digibeten.
OK, even een update waardoor mijn ergernis wel is verminderd. Ik belde vanochtend om mijn afspraak te verzetten en nu kan ik morgen al terecht.