Huiskamer
Ginevra
13-11-2025 om 11:09
wat vervelend Netherfield. Wat mij wel eens geholpen heeft in een dergelijke situatie is aangeven dat ik elk moment beschikbaar was, ook tijdens vakanties of wat dan ook, als er een ander mocht uitvallen. Toen kon ik ineens snel terecht omdat andere patiënten niet midden in de zomervakantie geopereerd wilden worden.
Bakblik
13-11-2025 om 11:13
Ginevra schreef op 13-11-2025 om 11:09:
wat vervelend Netherfield. Wat mij wel eens geholpen heeft in een dergelijke situatie is aangeven dat ik elk moment beschikbaar was, ook tijdens vakanties of wat dan ook, als er een ander mocht uitvallen. Toen kon ik ineens snel terecht omdat andere patiënten niet midden in de zomervakantie geopereerd wilden worden.
Exact dit heb ik ook gedaan om snel geholpen te kunnen worden. Binnen 6 weken was ik aan de beurt. Jammer als de kerstvakantie dan heen en weer racen wordt tussen thuis en ziekenhuis maar ach volgend jaar is er weer kerst.
kerst
13-11-2025 om 12:16
Ginevra schreef op 13-11-2025 om 11:09:
Wat een goed idee!
Bellebelle
13-11-2025 om 13:29
Netherfield schreef op 13-11-2025 om 11:03:
Dochter moet een operatie. Wachtlijst, dus ze kan al in mei 2026... Vind ik niet normaal. Ze kan nog geen twee uur lang staan, dus bijbaan kan ze niet doen. Ze kan regelmatig niet op de fiets naar school. Mentaal gaat ze er aan onderdoor. Ze moet examen doen in mei. Dus nee, meneer Rutte, Nederland is geen gaaf landje. Ik heb maandag een belafspraak met haar arts en als dat niet werkt ga ik een zorgmakelaar inschakelen.
Wat ontzettend vervelend. Heb je al met de verzekeraar gebeld? Ik weet niet waar jullie wonen, maar is België of Duitsland een optie?
Broodjebrie
13-11-2025 om 13:41
Bellebelle schreef op 13-11-2025 om 13:29:
[..]
Wat ontzettend vervelend. Heb je al met de verzekeraar gebeld? Ik weet niet waar jullie wonen, maar is België of Duitsland een optie?
Dit, ik heb ook ooit de verzekeraar gebeld, ik kon in een ander ziekenhuis veel eerder terecht!!
Romir
13-11-2025 om 14:10
Ergeren is een groot woord, maar ik baal van mijn vermoeidheid. We hebben een spannende week achter de rug met een ingrijpende operatie van ons oudste kind. En er zit nog een heel natraject aan vast. Ik heb echt niet veel soeps gedaan. Een paar wassen in de wasmachine gestopt, wat was opgeruimd. Nu lig ik gaar op de bank te wachten tot ik jongste kind van school kan halen.
Yumi
13-11-2025 om 14:22
Romir schreef op 13-11-2025 om 14:10:
Ergeren is een groot woord, maar ik baal van mijn vermoeidheid. We hebben een spannende week achter de rug met een ingrijpende operatie van ons oudste kind. En er zit nog een heel natraject aan vast. Ik heb echt niet veel soeps gedaan. Een paar wassen in de wasmachine gestopt, wat was opgeruimd. Nu lig ik gaar op de bank te wachten tot ik jongste kind van school kan halen.
Dat hakt erin kan me voorstellen dat je moe bent, sterkte Romir,
Bakblik
13-11-2025 om 14:37
Romir schreef op 13-11-2025 om 14:10:
Sterkte, het gaat voorbij, echt en sta jezelf even toe dat het allemaal niet zo vlot loopt nu.
Ziekte van een kind kan er vaak nog erger inhakken dan ziekte bij jezelf. Je "moet" van jezelf sterk zijn voor je kind dat ziek is, sterk zijn om je andere kind niet tekort te doen EN het huishouden draaiend houden. Uit ervaring weet ik hoe zwaar dat kan zijn. Wees niet te hard voor jezelf.
Bakblik
13-11-2025 om 14:42
Ik erger me aan mijn kortademigheid. Na mijn verkoudheid in september bleef ik maar hoesten tijdens inspanning. Moet nu een puffer gebruiken maar ben nu ook kortademig als ik niks doe. Kan pas na het weekend naar de huisarts terug voor overleg. Dat houd ik nog wel vol maar leuk is het niet.
Auwereel
13-11-2025 om 14:52
Ik erger me wild aan een trillend ooglid van mijn rechteroog. Zo vermoeiend! Ik heb afgelopen nacht ook niet al te best geslapen, dus ben nu best wel moe.
En moet nu behoorlijk ingewikkeld leeswerk doen, dat valt dan niet mee. Dus even van mij afschrijven hier voordat ik me er weer in stort.
Caroline80
13-11-2025 om 15:41
Dat een elektricien die vandaag bij ons aan het werk is, net voordat hij weggaat nog even gaat poepen bij ons op de wc. Stinken dat het doet.
Broodjebrie
13-11-2025 om 15:50
Caroline80 schreef op 13-11-2025 om 15:41:
Dat een elektricien die vandaag bij ons aan het werk is, net voordat hij weggaat nog even gaat poepen bij ons op de wc. Stinken dat het doet.
Ah gadver
Yumi
13-11-2025 om 15:59
Caroline80 schreef op 13-11-2025 om 15:41:
Ohh ik vind dat zo erg, mijn wc zit in de badkamer en dat heeft geen raampje. Ik vind het al vervelend als iemand er met zijn schoenen aan daar binnenstapt, ik moet er op mijn blote voeten door, bah!
Yumi
13-11-2025 om 16:00
Bakblik schreef op 13-11-2025 om 14:42:
Ik erger me aan mijn kortademigheid. Na mijn verkoudheid in september bleef ik maar hoesten tijdens inspanning. Moet nu een puffer gebruiken maar ben nu ook kortademig als ik niks doe. Kan pas na het weekend naar de huisarts terug voor overleg. Dat houd ik nog wel vol maar leuk is het niet.
Wat naar Bakblik, beterschap
Bakblik
13-11-2025 om 16:39
Yumi schreef op 13-11-2025 om 16:00:
[..]
Wat naar Bakblik, beterschap
Dank je.
Het was zo raar, ik kon alles, fietste met een paar keer kuchen in 40 minuten naar mijn werk 10 km verderop en nu ik die puffer gebruik ben ik de hele dag een soort van benauwd. Kom amper 2 trappen op om de was op te hangen.