Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik zou sowieso naar kpn terug gaan. Ziggo is wel zo slecht. Heel vaak storing, blokjes in beeld, dan weer niks opgenomen. En veel te duur. Wij hebben inmiddels ook kon opgezegd en hebben NLziet. Wat een verademing!

BlairW schreef op 12-11-2025 om 22:48:

Ik zou sowieso naar kpn terug gaan. Ziggo is wel zo slecht. Heel vaak storing, blokjes in beeld, dan weer niks opgenomen. En veel te duur. Wij hebben inmiddels ook kon opgezegd en hebben NLziet. Wat een verademing!

Ik zit voorlopig nog vast aan kpn en chiquita waarschijnlijk ook.
Heb inderdaad regelmatig storing gehad bij Ziggo, maar ook bij Kpn. Gisteren en vandaag weer storing en vanavond 3 keer moeten bellen voor het was opgelost, met wachttijden van 20-30min. Was er zo klaar mee dat ik geen zin meer had om te kijken. 

@chiquita je hebt recht op gratis aansluiting door een monteur bij een nieuwe aansluiting. (Ik bedoelde in mijn vorige post de combinatie glasvezel/coax.)

Mijn vriend heeft nooit issues met ziggo… 

Als je als Dierenkliniek om 8 u open bent, dan graag geen automatisch antwoordapparaat om 10 over 8, ik moet zo weg en wil nog een afspraak maken voor één van mijn cavia's. En wel stom dat je wel online een afspraak kan maken voor hond, kat, konijn, fret, maar niet voor cavia's!

SuzyQFive schreef op 13-11-2025 om 00:10:

Mijn vriend heeft nooit issues met ziggo…

Wij ook niet. Zitten al jaren bij ziggo.

Nikki1973 schreef op 13-11-2025 om 08:12:

[..]

Wij ook niet. Zitten al jaren bij ziggo.

Ik zit ook al jaren bij ziggo. 

Tijdens mijn laatste verhuizing wel wat problemen gehad en toen stuurde ziggo een monteur, en die ging pas weg toen alles het deed 

Ik ben nog steeds tevreden over ziggo.

Bij mij ook weinig problemen met Ziggo. Ik ben wel eens halsoverkop naar m'n werk gegaan omdat het internet eruit lag, algehele storing, maar dat gebeurt bij iedere maatschappij wel eens. 

Hier ook Ziggo en eigenlijk nooit problemen Opnemen gaat ook altijd goed; zo blij mee! Dan zie ik ineens dat er een nieuw seizoen begonnen is van Heel Holland bakt bijvoorbeeld omdat ie tussen de (nieuwe) opnames zit 😁

Mijn broer heeft al jaren Ziggo en nooit problemen.

Aan vergaderen blablablabla.

JtM

JtM

13-11-2025 om 09:58 Topicstarter

Wij zijn ook zeer tevreden over Ziggo. Vonden juist KPN heel gebruiksonvriendelijk werken en waren blij toen we weer terug konden naar Ziggo!

JtM

JtM

13-11-2025 om 09:58 Topicstarter

Ik begin verkouden te worden, zo geen zin in! Ben nu maar thee met gember aan het drinken in de hoop dat dat helpt. 

JtM schreef op 13-11-2025 om 09:58:

Ik begin verkouden te worden, zo geen zin in! Ben nu maar thee met gember aan het drinken in de hoop dat dat helpt.

Oh balen he, een halve citroen door de thee en wat verse honing helpt mij altijd wel. Al ben ik al bijna twee weken flink belabberd nu. Ik hoest de longen uit mijn lijf elke ochtend. Maar het heerst enorm hoor, ik hoor iedereen snotteren en hoesten en proesten. 

Hier al 10 jaar KPN klant en nog nooit problemen gehad met ze. Ook vaak gratis extra's zoals een maand Prime cadeau of Disney of zo. En ik heb nog niet eens glasvezel hier in het gebouw. Nou ja, die is er wel maar die is van DELTA en dat vind ik echt een vervelend bedrijf. Dus ik zit nog op de oude koperen kabel, samen met een andere buuf. De rest is allemaal allang over naar DELTA. Ik wil het niet. Ik heb ze hier een paar keer aan de deur gehad en het waren super agressieve verkopers. Daar ben ik niet van gediend. 

Sinds de ingang van de wintertijd heb ik weinig energie.

Dochter moet een operatie. Wachtlijst, dus ze kan al in mei 2026... Vind ik niet normaal. Ze kan nog geen twee uur lang staan, dus bijbaan kan ze niet doen. Ze kan regelmatig niet op de fiets naar school. Mentaal gaat ze er aan onderdoor. Ze moet examen doen in mei. Dus nee, meneer Rutte, Nederland is geen gaaf landje. Ik heb maandag een belafspraak met haar arts en als dat niet werkt ga ik een zorgmakelaar inschakelen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.