Huiskamer
Pooh-Bear
12-11-2025 om 17:45
Naminokurashi schreef op 12-11-2025 om 17:43:
Mega slechte dag vandaag. Maar ik weet nu ook waardoor het komt. Helaas gaat het ook nooit meer over.
Aan de ene kant denk ik er over om een topic hier over te openen, maar aan de andere kant niemand zit hier op te wachten op mijn geklaag
Als het oplucht als je het hier kwijt kan gewoon doen.
Mischien vind je nog mensen met dezelfde ervaringen.
Yumi
12-11-2025 om 17:49
Mega slechte dag vandaag. Maar ik weet nu ook waardoor het komt. Helaas gaat het ook nooit meer over.
Aan de ene kant denk ik er over om een topic hier over te openen, maar aan de andere kant niemand zit hier op te wachten op mijn geklaag
Soms is het gewoon fijn om je hart te luchten, en dan klaag je, niks mis mee. Misschien zijn er forummers met een soortgelijk probleem en is het fijn om te horen hoe anderen daarmee omgaan. Open dat topic wie weet wat het je brengt
Broodjebrie
12-11-2025 om 17:50
Yumi schreef op 12-11-2025 om 17:49:
[..]
Soms is het gewoon fijn om je hart te luchten, en dan klaag je, niks mis mee. Misschien zijn er forummers met een soortgelijk probleem en is het fijn om te horen hoe anderen daarmee omgaan. Open dat topic wie weet wat het je brengt
![]()
Hier sluit ik me bij aan.
Dolfje
12-11-2025 om 18:11
Broodjebrie schreef op 12-11-2025 om 17:50:
[..]
Ik ook
Loulou39
12-11-2025 om 18:15
Broodjebrie schreef op 12-11-2025 om 17:50:
[..]
Ik ook
Bloemenzee
12-11-2025 om 18:23
Dan lezen ze maar lekker een andere kant op
oudmaarnognietkoud
12-11-2025 om 18:30
Nou klagen mag hier altijd, zolang het maar terecht is 
En mss kunnen wij je een beetje opvrolijken of indien gewenst van advies dienen.
Sabrina0214
12-11-2025 om 18:43
ik erger me vandaag aan mezelf omdat ik wat kilotjes kwijt was en toch weer een hele zak chips heb leeg gegeten 
Moyrrie
12-11-2025 om 19:56
Broodjebrie schreef op 12-11-2025 om 14:21:
dat ik al een paar dagen er tegenaan zit te hikken of ik zaterdag met de trein of auto zal gaan. Ik heb dan een feestje in een stad wat met de auto een uurtje rijden is, of met de trein 1u45. Het liefst pak ik de auto maar omdat ik nog met mijn rug zit (wat al wel beter gaat gelukkig) maar ik ben er ook een beetje huiverig voor omdat ik dan bang ben dat het toch teveel wordt voor mijn rug.
Anders dan toch maar met de trein maar dan ben ik dus veel langer onderweg, moet op de heenweg al 2 keer overstappen, en dan moet ik dus smiddags ook weer terug.
Ik zit dan toch te overwegen met de auto te gaan en tussendoor 1 of 2 keer te stoppen.
Uit ervaring weet ik dat de trein helemaal niet comfortabel is met rugproblemen. Het schokt enorm en overstappen is belastend. Ik zou met de auto gaan we dan een paar pauzes inlassen.
Luttjetrut
12-11-2025 om 20:03
Omdat mijn favoriete vega gehakt niet (meer) bij de AH's bij mij in de buurt in het assortiment zit, en ik graag Moussaka wilde maken, had ik besloten deze week mijn boodschappen te laten bezorgen. Hele weekplanning gemaakt, zodat ik voor de rest van de week ook meteen alles in huis zou hebben en aan het minimum bestelbedrag zou komen.
Komt vanmorgen de bezorger: "Sorry, ze zijn vergeten de gekoelde producten mee te geven!" Zat ik daar met de helft van mijn boodschappen en kon ik alsnog twee fysieke AH's af om de missende boodschappen bij elkaar te zoeken...
Broodjebrie
12-11-2025 om 20:20
Moyrrie schreef op 12-11-2025 om 19:56:
[..]
Uit ervaring weet ik dat de trein helemaal niet comfortabel is met rugproblemen. Het schokt enorm en overstappen is belastend. Ik zou met de auto gaan we dan een paar pauzes inlassen.
Ja inderdaad.. en met ov ben ik ook langer onderweg. Gelukkig gaat het met mijn rug al wat beter, dat scheelt ook.
Koettie
12-11-2025 om 21:03
HAHA!wait..what schreef op 12-11-2025 om 17:05:
[..]
Oeh, hopelijk kun je snel weg
Haha nee, vind haar echt top collega en ze heeft zo hard gewerkt dus vond ik niet kunnen. Gelukkig ging het grootste deel om 18:30 weg, kleiner groepje was gezellig!
Koettie
12-11-2025 om 21:18
Dhl die mijn pakket van 80 euro in de centrale hal legt waar iedereen het mee kan nemen.
Chiquita
12-11-2025 om 21:24
van kpn naar ziggo. Modem was zo aangesloten, maar dan ... kabeltv. Tot nu toe niet gelukt, moeten we nu echt terug naar een coax kabel naar tv ?? Tja dan kun je wel 9 maanden korting geven bij abbo van 2 jaar. Kregen van kpn al vrij snel mail binnen dat we dus afgesloten zijn en dat ze het jammer vinden. Als we bellen naar een 0800 nr kunnen ze persoonlijk aanbod doen en regelen dat we terugkomen. Als 't morgen niet lukt, gaan we dat proberen.
Iemand daar ervaring mee? of gaan we dan terug naar kpn maar blijven we ook betalen voor Ziggo. SPIJT VAN OVERSTAP
Yumi
12-11-2025 om 22:19
Chiquita schreef op 12-11-2025 om 21:24:
van kpn naar ziggo. Modem was zo aangesloten, maar dan ... kabeltv. Tot nu toe niet gelukt, moeten we nu echt terug naar een coax kabel naar tv ?? Tja dan kun je wel 9 maanden korting geven bij abbo van 2 jaar. Kregen van kpn al vrij snel mail binnen dat we dus afgesloten zijn en dat ze het jammer vinden. Als we bellen naar een 0800 nr kunnen ze persoonlijk aanbod doen en regelen dat we terugkomen. Als 't morgen niet lukt, gaan we dat proberen.
Iemand daar ervaring mee? of gaan we dan terug naar kpn maar blijven we ook betalen voor Ziggo. SPIJT VAN OVERSTAP
Ik heb tot 2 jaar terug Ziggo gehad en ja dan heb je een coaxkabel naar de tv. Ze combineren glasvezel en internet.
Bij het afsluiten van je nieuwe contract krijg je altijd een bedenkperiode, dat staat ook in je bevestigingsmail. Voor je besluit terug te gaan, zou ik eerst goed checken of je nog terug kan en niet aan die 2 jaar vast zit. Succes!