Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Pooh-Bear schreef op 11-11-2025 om 23:00:

Aan Henk Kamp bij Pauw en de wit.

Het enige waar ik aan denk bij Henk Kamp is dat hij de kiem heeft gezaaid voor de toeslagenaffaire. Hij was immers diegene die het beleid heeft gebaseerd op het uitgangspunt dat iedereen in principe een fraudeur kan zijn. En dat terwijl de cijfers dat beeld niet bevestigen. Zonder hem zouden niet zoveel gezinnen in problemen zijn gekomen.

Bellebelle schreef op 12-11-2025 om 09:02:

[..]

Het enige waar ik aan denk bij Henk Kamp is dat hij de kiem heeft gezaaid voor de toeslagenaffaire. Hij was immers diegene die het beleid heeft gebaseerd op het uitgangspunt dat iedereen in principe een fraudeur kan zijn. En dat terwijl de cijfers dat beeld niet bevestigen. Zonder hem zouden niet zoveel gezinnen in problemen zijn gekomen.

Plus zijn onvergetelijke statement: "De woningmarkt is af" ....

Zo ongelooflijk moe als ik ben. Totaal geen energie

Hoe moeizaam het solliciteren gaat.
Ik word er echt een beetje moedeloos van! 
In mijn regio is het best lastig om iets in de buurt te vinden (max 3 kwartier met de auto). 
En het is zo'n geliefde functie (administratief) dat ze op elke vacature meer dan 100 reacties krijgen.
Hoe gaat mij dat ooit lukken?! Ik heb wel wat ervaring maar vaak niet de benodigde papieren/diploma's. Ik functioneer wel echt op gevraagd niveau maar dat is zo lastig te bewijzen..

Aangeboden stel dakbewerkers die meer luidruchtig pauzeren als dat ze werken. Zitten hier al maandenlang.

dat ik al een paar dagen er tegenaan zit te hikken of ik zaterdag met de trein of auto zal gaan. Ik heb dan een feestje in een stad wat met de auto een uurtje rijden is, of met de trein 1u45. Het liefst pak ik de auto maar omdat ik nog met mijn rug zit (wat al wel beter gaat gelukkig) maar ik ben er ook een beetje huiverig voor omdat ik dan bang ben dat het toch teveel wordt voor mijn rug. 
Anders dan toch maar met de trein maar dan ben ik dus veel langer onderweg, moet op de heenweg al 2 keer overstappen, en dan moet ik dus smiddags ook weer terug.
Ik zit dan toch te overwegen met de auto te gaan en tussendoor 1 of 2 keer te stoppen.

Ik zou met de auto gaan en een keer onderweg een koffie /plas pauze inlassen en een rondje lopen. Je hebt dan het zelf in de hand. 

Dolfje schreef op 12-11-2025 om 15:16:

Ik zou met de auto gaan en een keer onderweg een koffie /plas pauze inlassen en een rondje lopen. Je hebt dan het zelf in de hand.

Ja ik denk dat ik dat maar ga doen. Dan stop ik onderweg wel bij een tankstation. 

Pooh-Bear schreef op 11-11-2025 om 23:00:

Aan Henk Kamp bij Pauw en de wit.

Nou inderdaad. Ik loop nu de podcast van die show terug te luisteren.  Wat heeft die man een blok beton voor zijn kop.

Afscheidsborrel van een collega maar mn sociale batterij nadert zn einde.

Koettie schreef op 12-11-2025 om 16:33:

Afscheidsborrel van een collega maar mn sociale batterij nadert zn einde.

Oeh, hopelijk kun je snel weg

Hond heeft overgegeven op de mat in de woonkamer, bij de buitendeur. 
Dat doen ze altijd he, op een mat/kleed 🙄
Dat is al vervelend maar nu wil de andere hond dus niet meer over die mat heen lopen bij het naar binnen gaan 😅
Ik heb het schoongemaakt en zo'n petspray gebruikt met lavendelgeur.. Die vindt ze blijkbaar niet lekker ruiken 🤣 

Ze blijft nu dus de hele tijd bij de buitendeur staan piepen dat ze naar binnen wil maar weigert dus naar binnen te gaan..

aan hoe mensen keuzes kunnen maken op basis van aannames en zonder enige concrete informatie te zoeken, terwijl die gewoon wel beschikbaar is.

Blauwevis schreef op 12-11-2025 om 08:11:

[..]

Het schaaltje afdekken met huishoudfolie en gaatjes met satéprikker er in prikken, dan kunnen ze er in maar niet meer er uit.

En met de stofzuiger op jacht kan ook helpen, doe dan wel je gordijnen dicht anders denken je buren dat je ze ziet vliegen (wat dan ook wel klopt)

😂😂 het rolgordijn gaat dicht... 

Mega slechte dag vandaag. Maar ik weet nu ook waardoor het komt. Helaas gaat het ook nooit meer over.
Aan de ene kant denk ik er over om een topic hier over te openen, maar aan de andere kant niemand zit hier op te wachten op mijn geklaag

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.