Huiskamer
Loulou39
11-11-2025 om 18:46
Dat mijn was zo zepig uit de wasmachine komt. Ik heb echt de normale hoeveelheid die ik altijd gebruik er in gedaan….
Ik hoop dat het wel schoon is zo (het was wel een was op 60 graden).
Yumi
11-11-2025 om 19:13
Loulou39 schreef op 11-11-2025 om 18:46:
Dat mijn was zo zepig uit de wasmachine komt. Ik heb echt de normale hoeveelheid die ik altijd gebruik er in gedaan….
Nog een keer laten spoelen?
Grindelwald
11-11-2025 om 19:16
Loulou39 schreef op 11-11-2025 om 18:46:
Ik doe altijd minder wasmiddel in de machine dan aangegeven staat. Was wordt altijd schoon. Zelfde met wasverzachter.
Loulou39
11-11-2025 om 19:17
Yumi schreef op 11-11-2025 om 19:13:
[..]
Nog een keer laten spoelen?
Had ik gedaan, maar nog bleef het zo. Ik heb het nu opgehangen, maar het irriteert me. En ik hoop dat het wel schoon is 😅
Loulou39
11-11-2025 om 19:18
Grindelwald schreef op 11-11-2025 om 19:16:
[..]
Ik doe altijd minder wasmiddel in de machine dan aangegeven staat. Was wordt altijd schoon. Zelfde met wasverzachter.
Doe ik inderdaad ook, het was ook dezelfde hoeveelheid als anders, maar het lijkt wel of het deze keer teveel was 🤔.
Rogue
11-11-2025 om 19:57
Jujubee schreef op 11-11-2025 om 09:56:
[..]
Heb je het nou over mij?
![]()
Maar ja, ik ben ook wel een gek wijf, dat kan ik niet ontkennen.
Ik erger me aan het feit dat ik geen hond durf te nemen. Ik wil er best graag een want ik vind het huis zo leeg zonder huisdieren, maar alle praktische bezwaren en het feit dat ik best wel aan mijn rust en vrijheid verknocht ben houden me altijd weer tegen om er een te nemen. Ik heb een leenhond en ik ben echt gek op hem, maar ik vind het ook wel weer fijn als ik het huis voor mezelf heb. En ik heb zo'n hekel aan buiten zijn, zeker in de winter. Maar ja, dan zit ik naar the Dog house, te kijken op HBO waar mensen honden adopteren uit het asiel en dan ben ik altijd pissig op mezelf dat ik mezelf tegen hou om zoiets te doen. Ik wil wel maar ik durf niet zo goed, en als ik het er toch benauwd van krijg en het is niks voor mij dan zit je met een hond die je weer moet herplaatsen en dat zou ik niet over mijn hart krijgen. Ik heb mijn kat al moeten herplaatsen en daar heb ik nog een klein trauma aan over gehouden. Ik mis hem nog heel erg maar ik kon echt niet anders. Ik zou best graag weer een kat willen maar liever een hond. Misschien ooit nog eens. Ooit. Als ik met pensioen ben of zo.
ik zou niet durven
onze kat is van de zomer overleden en vriend wilt voorlopig geen nieuwe misschien volgende jaar.. maar ik twijfel ook of dat wel wil/aan durf...
Yumi
11-11-2025 om 22:39
Loulou39 schreef op 11-11-2025 om 19:18:
[..]
Doe ik inderdaad ook, het was ook dezelfde hoeveelheid als anders, maar het lijkt wel of het deze keer teveel was 🤔.
Misschien per ongeluk 2 keer de normale hoeveelheid gebruikt? Dat had ik vandaag ook met een dubbele hoeveel water in het koffiezetapparaat
Loulou39
11-11-2025 om 23:01
Yumi schreef op 11-11-2025 om 22:39:
[..]
Misschien per ongeluk 2 keer de normale hoeveelheid gebruikt? Dat had ik vandaag ook met een dubbele hoeveel water in het koffiezetapparaat
![]()
Hahaha, dat zou nog kunnen ook 😂.
MissHolmes
12-11-2025 om 06:58
Ik erger me behoorlijk aan de Black Friday reclames in mijn mailbox en elders. Geen interesse, pleur op joh!
Caroline80
12-11-2025 om 06:59
Ginevra schreef op 11-11-2025 om 16:43:
[..]
Dat is tegen een ander soort indringers. Met lange hoektanden en een cape.
Zal best. Maar ik had last van fruitvliegjes bij de fruitschaal en nadat ik er een teentje knoflook tussen had gelegd waren ze verdwenen.
Herfstappeltaart
12-11-2025 om 08:05
Pooh-Bear schreef op 11-11-2025 om 23:00:
Aan Henk Kamp bij Pauw en de wit.
Ik ben gisteravond met hoofdpijn vroeg naar bed gegaan maar het eerste wat mijn man vanochtend zei was dat hij zich had doodgeërgerd aan Kamp bij Pauw
Blauwevis
12-11-2025 om 08:11
LazyCat schreef op 11-11-2025 om 16:24:
[..]
Nee, dat had ik nog niet gedaan. Ik zat net te googlen en las over een schaaltje met azijn en afwasmiddel. Wat ze er lekker aan vinden is mij een raadsel, maar ik ga het proberen 😅
Het schaaltje afdekken met huishoudfolie en gaatjes met satéprikker er in prikken, dan kunnen ze er in maar niet meer er uit.
En met de stofzuiger op jacht kan ook helpen, doe dan wel je gordijnen dicht anders denken je buren dat je ze ziet vliegen (wat dan ook wel klopt)
Tuinfluiter
12-11-2025 om 08:31
Herfstappeltaart schreef op 12-11-2025 om 08:05:
[..]
Ik ben gisteravond met hoofdpijn vroeg naar bed gegaan maar het eerste wat mijn man vanochtend zei was dat hij zich had doodgeërgerd aan Kamp bij Pauw
![]()
Ik ben halverwege maar naar bed gegaan. Ik had genoeg van weer een mastodont die van stal was gehaald.
Evaluna
12-11-2025 om 08:42
Aan mijn uitstel gedrag. Ben begonnen met HST tegen de overgang, maar heb niet wat ik hebben wil. De huisarts doet moeilijk, want de richtlijnen... Zijn vrouwelijke compagnon heeft meer kennis hoor ik nu achteraf, dus eigenlijk een afspraak bij haar maken.
Voel me ook niet fijn bij dit middel, moe en lusteloos. Maar voel me echt een zeur, shoppen bij verschillende artsen voor de goede medicatie 🙈