Huiskamer
Broodjebrie
03-11-2025 om 18:31
Loulou39 schreef op 03-11-2025 om 18:18:
[..]
Dank je wel🌸
Ik weet niet of er iets rond gaat, mijn buurjongetje heeft buikgriep, maar bij mij is het echt in m’n maag, ik hou niets binnen, heb koorts, en kan niet lang rechtop staan want dan wordt het zwart voor m’n ogen.
Lig al de hele dag in bed, even naar de badkamer, en voor de rest niets 😝.
Dit klinkt niet echt goed.. zou het toch maar in de gaten houden als ik jou was. Hopelijk ben je er snel vanaf.
Yumi
03-11-2025 om 18:34
Loulou39 schreef op 03-11-2025 om 18:18:
[..]
Dank je wel🌸
Ik weet niet of er iets rond gaat, mijn buurjongetje heeft buikgriep, maar bij mij is het echt in m’n maag, ik hou niets binnen, heb koorts, en kan niet lang rechtop staan want dan wordt het zwart voor m’n ogen.
Lig al de hele dag in bed, even naar de badkamer, en voor de rest niets 😝.
Klinkt heftig LouLou, als je het niet vertrouwd bel dan de huisartsenpost en niet vergeten met kleine beetjes te drinken. Als je morgen nog zo ziek bent dan moet je sowieso de huisarts bellen. Beterschap!
Loulou39
03-11-2025 om 18:53
Dank jullie wel 💕
Ik heb dit ook nog nooit zo meegemaakt, als het morgen nog zo is bel ik inderdaad de huisarts. Ik had gelukkig gember en munt in huis, dus ik probeer kleine slokjes kruiden”thee” naar binnen te krijgen, dat schijnt ook verzachtend te werken voor de maag.
Herfstappeltaart
03-11-2025 om 19:00
Loulou39 schreef op 03-11-2025 om 10:22:
Ik ben vannacht zo verschrikkelijk ziek geworden, zo’n pijn in mijn maag, ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen. Verschrikkelijk.
Koorts en ik tril helemaal, ik kan bijna niet staan en ik red nog net het stukje naar het toilet.
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen, bij de gedachte aan eten of water moet ik alweer overgeven.
Waardeloos dit zeg!
Oh jeetje dat klinkt beroerd! Hoe gaat het inmiddels?
Caroline80
03-11-2025 om 19:07
Een collega die beweerde dat ons werk in het postcode gebied ligt waar het water gekookt moet worden. Op de website van het waterbedrijf staat de postcode er niet bij en de rest van de collega’s dronk het water ook gewoon. Heeft ze dus vanuit huis een 1,5 liter fles met gekookt water meegenomen, naar een plek waar het niet hoeft.
Grindelwald
kerst schreef op 03-11-2025 om 16:15:
Loulou, beterschap
![]()
Ik moest vanmiddag overgeven.
Gaat er iets rond?
Ik sprak dit weekend een lerares en die zei dat het ontzettend veel zieken in haar klas had.
Bij familielid op het werk ook.
Grindelwald
Loulou39 schreef op 03-11-2025 om 18:53:
Dank jullie wel 💕
Ik heb dit ook nog nooit zo meegemaakt, als het morgen nog zo is bel ik inderdaad de huisarts. Ik had gelukkig gember en munt in huis, dus ik probeer kleine slokjes kruiden”thee” naar binnen te krijgen, dat schijnt ook verzachtend te werken voor de maag.
Beterschap!
Loulou39
03-11-2025 om 19:35
Herfstappeltaart schreef op 03-11-2025 om 19:00:
[..]
Oh jeetje dat klinkt beroerd! Hoe gaat het inmiddels?
Lief, dank jullie wel! 💕
@Herfstappeltaart: de koorts begint weer wat hoger te worden en hoofdpijn en maagpijn worden ook weer wat erger, maar volgens mij is dat altijd in de avond. Ik kan nog steeds niet echt staan want dan krijg ik wegtrekkers.
Maar ik heb net een luchtige cracker met een heel klein beetje appelmoes gegeten, hopelijk gaat dat goed!
Lief dat je het vraagt 💕
Schemerlampje
03-11-2025 om 19:56
Loulou39 schreef op 03-11-2025 om 19:35:
[..]
Lief, dank jullie wel! 💕
@Herfstappeltaart: de koorts begint weer wat hoger te worden en hoofdpijn en maagpijn worden ook weer wat erger, maar volgens mij is dat altijd in de avond. Ik kan nog steeds niet echt staan want dan krijg ik wegtrekkers.
Maar ik heb net een luchtige cracker met een heel klein beetje appelmoes gegeten, hopelijk gaat dat goed!
Lief dat je het vraagt 💕
Ben je alleen thuis of is er nog iemand bij je? Als je alleen bent, is er wel iemand op de hoogte en kan die snel.naar je toekomen als het niet meer gaat?
Beterschap in ieder geval, ik hoop dat je snel weer opknapt!
Herfstappeltaart
03-11-2025 om 20:35
Loulou39 schreef op 03-11-2025 om 19:35:
[..]
Lief, dank jullie wel! 💕
Lief dat je het vraagt 💕
Hopelijk knap je snel op. Beterschap!
💐
Loulou39
03-11-2025 om 20:37
Schemerlampje schreef op 03-11-2025 om 19:56:
[..]
Ben je alleen thuis of is er nog iemand bij je? Als je alleen bent, is er wel iemand op de hoogte en kan die snel.naar je toekomen als het niet meer gaat?
Beterschap in ieder geval, ik hoop dat je snel weer opknapt!
Lief! 🌸
Ik ben alleen en dat vind ik wel een beetje beangstigend. Mijn buren weten er van, en die mag ik vanavond een berichtje sturen als er iets is of als ik iets nodig heb. Maar de nacht weet ik niet zo goed, hopelijk kan ik vannacht wel slapen.
Het liefst zou ik twee paracetamolletjes willen nemen tegen de pijn, hoofdpijn en tegen de koorts, maar ik weet niet of dat mag met deze scherpe maagpijn…
lientje69
03-11-2025 om 20:41
Loulou39 schreef op 03-11-2025 om 20:37:
[..]
Lief! 🌸
Ik ben alleen en dat vind ik wel een beetje beangstigend. Mijn buren weten er van, en die mag ik vanavond een berichtje sturen als er iets is of als ik iets nodig heb. Maar de nacht weet ik niet zo goed, hopelijk kan ik vannacht wel slapen.
Het liefst zou ik twee paracetamolletjes willen nemen tegen de pijn, hoofdpijn en tegen de koorts, maar ik weet niet of dat mag met deze scherpe maagpijn…
Niemand in de buurt die zetpillen heeft? Die heb ik standaard in huis voor dit soort gevallen. Geen buurtapp waarop je dit zou kunnen vragen?
Loulou39
03-11-2025 om 20:46
lientje69 schreef op 03-11-2025 om 20:41:
[..]
Niemand in de buurt die zetpillen heeft? Die heb ik standaard in huis voor dit soort gevallen. Geen buurtapp waarop je dit zou kunnen vragen?
Niet dat ik weet, en ik ben ook niet zo close met buren dat ik dat zou durven vragen.
Daarom hoop ik dat ik nu voor het slapen twee paracetamolletjes mag nemen. Hopelijk is de pijn dan minder vannacht en kan ik misschien wat slapen.
Ik weet overigens wel dat ik mijn medicijnkastje enorm ga uitbreiden, ook ORS in huis halen etc.