Huiskamer
Loulou39
19-10-2025 om 14:45
Dat eeuwige geboor hier! Er is altijd wel iemand aan het boren.
Bloedirritant!
Bloemenzee
19-10-2025 om 21:59
Kunnen ze op tv níet waarschuwen als er iets smerigs gegeten wordt? Nu moet ik dat beeld weer van mn netvlies zien te krijgen…
SuzyQFive
19-10-2025 om 22:47
Dat mijn dochter steeds gebeld wordt door sneue pubers van school. Ze bellen anoniem en zeggen dingen als: “de volgende keer dat je snijdt moet je dieper snijden” en “mag ik met mijn p*k klaarkomen op jou”. Ze heeft het even opgenomen maar volgens mij zijn het meiden. Kan het helaas niet blokkeren.
SuzyQFive
19-10-2025 om 23:20
Mijn andere ergernissen:
Op zoek naar een vakantie maar ik wil niet in zo’n resort zitten want die zitten buiten de leuke centra, wil wel mooi weer. Dacht: ga naar de Canarische Eilanden maar dat lijkt ook vooral resorts te zijn. Of anders megaduur. En dat je als je alleen gaat echt best veel meer moet betalen, maar daar had ik eerder al over geklaagd.
SuzyQFive
19-10-2025 om 23:21
Bloemenzee schreef op 19-10-2025 om 23:18:
Oh hè bah! Enig idee wie het zijn?
Nee, iig iemand die haar nummer ooit heeft gekregen. Maar kan ook via via.
Mama-Inge
20-10-2025 om 02:10
Wel 3 uurtjes geslapen dankzij man, die met veel kabaal de slaapkamer in kwam lopen om half 12.
Daarna nog even uitgebreid zijn telefoon geen checken
En dan ook nog draaien en woelen dat het bed ervan schud.
En bedankt
Doe gewoon zachtjes die deur dicht en til je voeten op met lopen. Telefoon checken doe je beneden en wat mij betreft: laat die telefoon maar gewoon helemaal beneden, want vaak krijgt hij ook nog meldingen van vanalles waardoor de telefoon geluid maakt, maar dat mag ook niet uit om 1 of andere stomme reden. En blijf gewoon rustig liggen
Heb vanaf half 12 tot 2 wakker gelegen
Nu bekaf, maar moet eruit, want zo werken
lientje69
20-10-2025 om 05:37
SuzyQFive schreef op 19-10-2025 om 22:47:
Dat mijn dochter steeds gebeld wordt door sneue pubers van school. Ze bellen anoniem en zeggen dingen als: “de volgende keer dat je snijdt moet je dieper snijden” en “mag ik met mijn p*k klaarkomen op jou”. Ze heeft het even opgenomen maar volgens mij zijn het meiden. Kan het helaas niet blokkeren.
Jeetje wat heftig Suzy....
wat een....€%##@
lientje69
20-10-2025 om 05:39
Mijn ergernis: zo moe maar kan niet slapen. Ga mijn nieuwe medicijnen vanaf vandaag in de ochtend innemen want avond valt duidelijk niet lekker
Moosey
20-10-2025 om 08:45
@Suzy: ze kan wel gewoon niet meer opnemen toch? Wanneer word je nou gebeld door een anoniem nummer wat je wel wilt spreken? Ik nooit.
Neemt natuurlijk niet weg dat het heel erg naar is, en vreselijk dat mensen dat soort dingen doen. Maar de lol zal er voor de bellers ook wel sneller af gaan als ze niet opneemt.
lientje69
20-10-2025 om 09:48
Moosey schreef op 20-10-2025 om 08:45:
@Suzy: ze kan wel gewoon niet meer opnemen toch? Wanneer word je nou gebeld door een anoniem nummer wat je wel wilt spreken? Ik nooit.
Neemt natuurlijk niet weg dat het heel erg naar is, en vreselijk dat mensen dat soort dingen doen. Maar de lol zal er voor de bellers ook wel sneller af gaan als ze niet opneemt.
Dan spreken ze de voicemail in? Denk ik? Maar die hoef je bij een onbekend nummer uiteraard niet af te luisteren.
Kampeerder
20-10-2025 om 10:03
Aan mensen die zich ergerden aan mij. Dames in het zwembad die lekker stonden te kletsen, en het zichtbaar vervelend vonden dat ik precies daar wilde aantikken. Tja, ga dan in het stuk zonder lijnen zwemmen. Eentje vroeg zelfs of ik ook rekening kon houden met andere, niet zo snelle mensen. Och mens, van het zelfde. Misschien kun jij rekening houden met snellere mensen. Iedereen is namelijk sneller dan jij als je stilstaat in het zwembad.
lientje69
20-10-2025 om 10:05
Ik erger me eraan dat er tegenwoordig zoveel AIfilmpjes zijn. Al dat neppe, waarom zouje toch zoiets maken?