Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bakblik schreef op 16-10-2025 om 22:00:

De mannen hier thuis zitten weer voor een James Bond film. De hele week al.
Ik ga maar een lekker boek lezen in bed nu.

Die vind ik juist wel leuk, boek ook 🙂

Rogue schreef op 17-10-2025 om 14:03:

het blijft een dag vol ergernissen, mijn panty zakt af 🙃

😆 Ik doe er altijd een onderbroekje overheen.

Ik had van de week een panty aan en ik zei tegen mijn vriend: zowaar de hele dag geen ladder. Doe mijn rok uit: hele bovenbeen pantyloos aan de binnenkant. 😂

SuzyQFive schreef op 17-10-2025 om 18:20:

[..]

Ik ook🙂

SuzyQFive schreef op 17-10-2025 om 18:20:

[..]

Ieder jaar is er wel een zender die alle films uitzendt. Die worden dan opgenomen en dan kunnen ze altijd als er niks te kijken valt zoon film aanzetten. 

Dit jaar worden ze al voor de 2e keer allemaal uitgezonden en zitten ze die films dus voor de 2e keer binnen een jaar te kijken. 

Zeker die oudere films heb ik allemaal al 5 of 6 keer gezien. 

Ik heb sinds een paar weken een gek exzeem achtig plekje op mn pols en toevallig was er een co-assistent die ook werkt bij een dermatoloog. Die zei maandag kijkt wel contacteczeem dus doe even een paar dagen je horloge af en dan is het zo weg. Niets veranderd dus vandaag keek ze weer en vroeg ze of ik een nikkelallergie heb. Volgens mij wel, reageer er iig op dus draag alleen zilver en stainless steel. En zij vroeg en je horloge gesp? 

Nooit aan gedacht. Ik heb mega veel horloges, enige sieraad dat ik dagelijks aanpas aan m'n outfit.. En komt morgen een nieuwe binnen. Geen idee op welke ik reageer want wissel dagelijks dus moet ik gaan kijken op welke ik reageer. Klein leed maar vind het super vervelend! 

Koettie schreef op 18-10-2025 om 00:01:

Ik heb sinds een paar weken een gek exzeem achtig plekje op mn pols en toevallig was er een co-assistent die ook werkt bij een dermatoloog. Die zei maandag kijkt wel contacteczeem dus doe even een paar dagen je horloge af en dan is het zo weg. Niets veranderd dus vandaag keek ze weer en vroeg ze of ik een nikkelallergie heb. Volgens mij wel, reageer er iig op dus draag alleen zilver en stainless steel. En zij vroeg en je horloge gesp?

Nooit aan gedacht. Ik heb mega veel horloges, enige sieraad dat ik dagelijks aanpas aan m'n outfit.. En komt morgen een nieuwe binnen. Geen idee op welke ik reageer want wissel dagelijks dus moet ik gaan kijken op welke ik reageer. Klein leed maar vind het super vervelend!

Leuk zo’n verzameling horloges

Ik kan helaas geen enkel horloge verdragen (wellicht plastic horloges) sinds ik Essure gehad heb. Vooral het uurwerk geeft problemen. 

SuzyQFive schreef op 18-10-2025 om 01:02:

[..]

Ik kan helaas geen enkel horloge verdragen (wellicht plastic horloges) sinds ik Essure gehad heb. Vooral het uurwerk geeft problemen.

Ik heb bij een horloge weleens wat leukoplast aan de onderkant van de kast geplakt, dat werkte bij mij prima tegen de allergische reactie.

SuzyQFive schreef op 18-10-2025 om 01:02:

[..]

Wat rot zeg. Nooit bij stil gestaan dat je op zoiets kan reageren. Vriendin gaf de tip doorzichtige nagellak dus dat maar eens een poging geve. 

aan marktplaats en dan de (volgens mij) ai functie die mijn zoekopdrachten even zelfstandig aanpast
Neee ik ben niet op zoek naar een Peugeot ik wil gewoon een bed!!!

Koettie schreef op 18-10-2025 om 00:01:

De enige horloges die ik kan dragen zijn van Swatch met kunststof wijzerkast en bandjes van siliconen.  Heb er 5.  

Ik kan al vanaf de coronapandemie geen ringen en andere sieraden meer dragen. Ook geen goud en zilver. Komt door die zooi waarmee je in winkels je handen moest schoonmaken. Dat was soms pure allesreiniger.

Wederom wakker geworden met een hypo, ik heb steeds minder energie om die rot hypos te moeten behandelen 

Naminokurashi schreef op 18-10-2025 om 08:48:

Wederom wakker geworden met een hypo, ik heb steeds minder energie om die rot hypos te moeten behandelen

Ik lees dit voor het eerst. Weet niet of je insuline gebruikt.  In dat geval je avonddosering verminderen?

JtM

JtM

18-10-2025 om 09:25 Topicstarter

kerst schreef op 17-10-2025 om 17:29:

[..]

Bij mij was het inbrengen van de (eerste) mirena spiraal bij de gyn zo gepiept. Niks geen pijn, alleen die eendenbek was ietsje minder prettig. Toen pakte gyn kleinere eendenbek en geen centje pijn. Nooit bevallen, maar ik stond in tien minuten weer buiten

Mijn eerste spiraal was ook een fluitje van een cent met zetten. Voelde ik bijna niks van, maar het vervangen dus wel.

We lagen nog in bed vanmorgen, horen we de oud papier vuilniswagen. Ik mijn bed uit, badjas aan, stond ik daar Toos behaloos met de bak bij de vrachtwagen. En dat terwijl ik gisteravond nog dacht dat ik even moest kijken wanneer het oud papier is. 

Naminokurashi schreef op 18-10-2025 om 08:48:

Een rot ziekte is het! Vriendlief heeft het ook en ik denk dat veel mensen niet beseffen hoe ingrijpend deze ziekte is.

Heb je een sensor? Die waarschuwt wel. Onder de 4 begint hij te piepen bij vriendlief.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.