Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Koko67 schreef op 17-10-2025 om 11:19:

Er zit een “ pikkel” in mijn trui aan de binnenkant op mijn rug. Ik heb mijn trui al honderd keer uitgetrokken en nagevoeld. Maar ik kan helemaal niks vinden. Op het moment dat ik de trui weer aantrek voel ik dat gepik weer. Ik snap er niks van.

Ik voel altijd met mijn lip in zo’n geval. Klinkt raar, maar met mijn vingers voel ik dan niks en met mijn lip wel. Die is veel gevoeliger hopelijk vind je het! Bij mij is het vaak zo’n stiksel waar dan een stukje plastic of iets tussen zit. 

Ik erger me eraan dat veel mensen tegenwoordig zo agressief reageren. Ik werk achter de bar in een voetbalkantine. Bij de ingang van het sportpark staat er een bord met verboden voor honden. Bij de ingang van de kantine is er een grote sticker op de glazen deur ook met verboden voor honden. Komt er een man binnen met een hond dus ik wijs hem erop dat honden verboden zijn op een vriendelijke manier. Toen zei hij van ja mevrouw maar het is maar een klein hondje. Ik zei het maakt niet uit of het een grote of kleine hond is dus ik zou u vriendelijk willen verzoeken om de kantine en ook het sportpark te verlaten. Sorry meneer maar regels zijn regels en die gelden voor iedereen. Toen begon hij mij uit te schelden, niet normaal! Ik zal de woorden hier niet herhalen maar veel woorden begonnen met een K. De man van beheer en een paar spelers schoten mij te hulp en hebben ervoor gezorgd dat de man weg ging. Ik was er erg van geschrokken en ik barstte in tranen uit. 

Tuinfluiter schreef op 17-10-2025 om 11:22:

[..]

Zit de oorzaak van je prikkel misschien op je rug bv een klein wondje, ruw of schaafplekje.

Ja, ik heb het gevonden. Een klein moedervlekje wat pikt als de trui er over heen valt. Ik heb hem laten scannen met mijn app en de app zegt dat ik naar de huisarts moet voor nadere controle. Pfff, beetje spannend dit.

Koko67 schreef op 17-10-2025 om 11:59:

[..]

Ja, ik heb het gevonden. Een klein moedervlekje wat pikt als de trui er over heen valt. Ik heb hem laten scannen met mijn app en de app zegt dat ik naar de huisarts moet voor nadere controle. Pfff, beetje spannend dit.

Oe sterkte Koko.

lientje69 schreef op 17-10-2025 om 12:03:

[..]

Oe sterkte Koko.

Dank je Lientje. Ik lees pas net dat jij het een en ander voor je kiezen hebt gehad. Heel veel sterkte!

Koko67 schreef op 17-10-2025 om 11:59:

[..]

Is zeker spannend maar goed om te laten doen. Sterkte!

watertoren schreef op 17-10-2025 om 11:57:

Ik erger me eraan dat veel mensen tegenwoordig zo agressief reageren. Ik werk achter de bar in een voetbalkantine. Bij de ingang van het sportpark staat er een bord met verboden voor honden. Bij de ingang van de kantine is er een grote sticker op de glazen deur ook met verboden voor honden. Komt er een man binnen met een hond dus ik wijs hem erop dat honden verboden zijn op een vriendelijke manier. Toen zei hij van ja mevrouw maar het is maar een klein hondje. Ik zei het maakt niet uit of het een grote of kleine hond is dus ik zou u vriendelijk willen verzoeken om de kantine en ook het sportpark te verlaten. Sorry meneer maar regels zijn regels en die gelden voor iedereen. Toen begon hij mij uit te schelden, niet normaal! Ik zal de woorden hier niet herhalen maar veel woorden begonnen met een K. De man van beheer en een paar spelers schoten mij te hulp en hebben ervoor gezorgd dat de man weg ging. Ik was er erg van geschrokken en ik barstte in tranen uit.

Snap dat je geschrokken was. Fijn dat er nog andere mensen waren die hem buiten gegooid hebben.

Ik had laatst op mijn werk ook iemand aangesproken op iets, en er werd niet gescholden maar ik kreeg wel later een klacht binnen daarover. En dan doe je dus gewoon je werk hé.

het blijft een dag vol ergernissen, mijn panty zakt af 🙃

Rogue schreef op 17-10-2025 om 14:03:

het blijft een dag vol ergernissen, mijn panty zakt af 🙃

een voor het bloopertopic

lientje69 schreef op 17-10-2025 om 14:12:

[..]

een voor het bloopertopic

HAHAHAH het scheelt dat ik een lange jurk aan 😉

Rogue schreef op 17-10-2025 om 14:03:

het blijft een dag vol ergernissen, mijn panty zakt af 🙃

Doet me denken aan mijn kousen met zo'n plakrand. Ik voelde ze onder het lopen zakken, na paar keer hijsen....heb ik ze vlug in mijn laarzen gestopt en ben verder gelopen   

Blijkbaar is wassen niet zo best voor zo'n rand.

bodylotion of baby olie kun daar ook de oorzaak van zijn.
Evenals wasverzachter 

JtM schreef op 17-10-2025 om 11:39:

Ik moest vanochtend op controle bij de gyn, uitstrijkje laten maken etc. En toen spontaan mijn spiraal laten vervangen. Eruit halen voelde ik niks van, maar erin... AUW! Nu natuurlijk flinke krampen ook.

Bij mij was het inbrengen van de (eerste) mirena spiraal bij de gyn zo gepiept. Niks geen pijn, alleen die eendenbek was ietsje minder prettig. Toen pakte gyn kleinere eendenbek en geen centje pijn. Nooit bevallen, maar ik stond in tien minuten weer buiten

watertoren schreef op 17-10-2025 om 11:57:

Wat naar dat gescheld!

Overigens, erkende hulphonden mogen wel naar binnen. Ik las laatst over iemand die heel vervelend een winkel werd uitgezet omdat ze met haar blindengeleidehond naar binnen wilde. 

mijn moeder dia via via aan onze adressen probeert te komen. Heb daar vanmiddag een telefoontje over gehad, van degene bij wie ze het probeerde. Ik zit weer helemaal in de stress, getverderrie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.