Huiskamer
Bakblik
16-10-2025 om 22:00
De mannen hier thuis zitten weer voor een James Bond film. De hele week al.
Ik ga maar een lekker boek lezen in bed nu.
Dolfje
17-10-2025 om 07:42
Stomme Ai filmpjes op sociale media. Leuk dat het kan hoor maar nu weten we het wel. Enge beesten, branden die niet echt zijn, andere dierenfilmpjes, wonden etc Ik hoef ze niet te zien.
CreaBea
17-10-2025 om 08:32
Aan de bank. Eerst ikweetniethoelang in de wacht gehangen aan de telefoon en daarna het advies om naar de 'winkel' te komen. (de winkel 🤮). Dan moet ik dus vanuit m'n durpke met de auto naar de stad, parkeren in een parkeergarage (duur) om daar m'n emailadres en telefoonnummer te koppelen aan m'n rekeningen. En nee, in het kader van privacy mag dat niet telefonisch meer. En zolang ik dit niet gedaan heb kan ik niets opnemen van m'n spaar/beleg-rekening.
Herfstappeltaart
17-10-2025 om 08:54
CreaBea schreef op 17-10-2025 om 08:32:
Aan de bank. Eerst ikweetniethoelang in de wacht gehangen aan de telefoon en daarna het advies om naar de 'winkel' te komen. (de winkel 🤮). Dan moet ik dus vanuit m'n durpke met de auto naar de stad, parkeren in een parkeergarage (duur) om daar m'n emailadres en telefoonnummer te koppelen aan m'n rekeningen. En nee, in het kader van privacy mag dat niet telefonisch meer. En zolang ik dit niet gedaan heb kan ik niets opnemen van m'n spaar/beleg-rekening.
Het is een schande hoe de banken omgaan met mensen uit dorpen. Alle filialen zijn weggehaald. O o o wat verlenen we toch een goede service.....not.
Rogue
17-10-2025 om 09:01
in de stad ook, er zijn steeds minder filialen, gaat nergens over.
ik erger me momenteel aan het (werk)toetsenbord, blijf maar corrigeren en de bureaustoel glijd ook niet lekker
en mijn theezakje is gescheurd, waardoor er nu allemaal losse thee zit in mijn beker 🙃
lientje69
17-10-2025 om 09:41
Evaluna schreef op 16-10-2025 om 21:16:
[..]
Nee, helaas, bij de rechtbank is het inmiddels wel digitaal. Dit is hoger beroep van het hof en die werken dus nog met printjes en de post 🙄
O jeetje... dus dat staat ons dan tzt ook nog te wachten bij het Hogergerechtshof.
Ik duim voor je dat je het vandaag of morgen binnen krijgt.
Caroline80
17-10-2025 om 10:00
Dat als mannen aan het verbouwen/klussen zijn in huis alle deuren open laten staan, waardoor het koud wordt in huis.
Auwereel
17-10-2025 om 10:37
Herfstappeltaart schreef op 17-10-2025 om 08:54:
[..]
Het is een schande hoe de banken omgaan met mensen uit dorpen. Alle filialen zijn weggehaald. O o o wat verlenen we toch een goede service.....not.
Ik heb me geërgerd aan een post op LinkedIn, namelijk de stelling dat "De 15-minuten stad leidt tot gentrificatie, omdat de huizen duurder worden".
Een 15-minuten stad is een stad waarbij dus alles te voet en per fiets bereikbaar is, maar dat zou dus de huizenprijzen opdrijven. Dat van alles wordt weggehaald waardoor mensen zonder auto of geld voor openbaar vervoer, of zelfs een fiets niet is weggelegd, in hun wijk worden opgesloten, een wijk met heel weinig voorzieningen dus, wordt niet aan gedacht.
Herfstappeltaart
17-10-2025 om 10:46
Auwereel schreef op 17-10-2025 om 10:37:
[..]
Ik heb me geërgerd aan een post op LinkedIn, namelijk de stelling dat "De 15-minuten stad leidt tot gentrificatie, omdat de huizen duurder worden".
Een 15-minuten stad is een stad waarbij dus alles te voet en per fiets bereikbaar is, maar dat zou dus de huizenprijzen opdrijven. Dat van alles wordt weggehaald waardoor mensen zonder auto of geld voor openbaar vervoer, of zelfs een fiets niet is weggelegd, in hun wijk worden opgesloten, een wijk met heel weinig voorzieningen dus, wordt niet aan gedacht.
Precies.
Koko67
17-10-2025 om 11:19
Er zit een “ pikkel” in mijn trui aan de binnenkant op mijn rug. Ik heb mijn trui al honderd keer uitgetrokken en nagevoeld. Maar ik kan helemaal niks vinden. Op het moment dat ik de trui weer aantrek voel ik dat gepik weer. Ik snap er niks van.
Tuinfluiter
17-10-2025 om 11:22
Koko67 schreef op 17-10-2025 om 11:19:
Er zit een “ pikkel” in mijn trui aan de binnenkant op mijn rug. Ik heb mijn trui al honderd keer uitgetrokken en nagevoeld. Maar ik kan helemaal niks vinden. Op het moment dat ik de trui weer aantrek voel ik dat gepik weer. Ik snap er niks van.
Zit de oorzaak van je prikkel misschien op je rug bv een klein wondje, ruw of schaafplekje.
Yumi
17-10-2025 om 11:23
Caroline80 schreef op 17-10-2025 om 10:00:
Dat als mannen aan het verbouwen/klussen zijn in huis alle deuren open laten staan, waardoor het koud wordt in huis.
En daarbij ook het licht overal aandoen en aanlaten 
Dolfje
17-10-2025 om 11:32
Tuinfluiter schreef op 17-10-2025 om 11:22:
[..]
Zit de oorzaak van je prikkel misschien op je rug bv een klein wondje, ruw of schaafplekje.
Of aan je bh.
Caroline80
17-10-2025 om 11:34
Yumi schreef op 17-10-2025 om 11:23:
[..]
En daarbij ook het licht overal aandoen en aanlaten
Ja dat ook. Grr...
JtM
17-10-2025 om 11:39
Ik moest vanochtend op controle bij de gyn, uitstrijkje laten maken etc. En toen spontaan mijn spiraal laten vervangen. Eruit halen voelde ik niks van, maar erin... AUW! Nu natuurlijk flinke krampen ook.