Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik niet meer in LinkedIn kan zonder m’n paspoort te scannen.
Dat weiger ik, want ik zie niet in waarom zij die vertrouwelijke gegevens moeten hebben. Belachelijk!

Tweede ergernis: dat ik nu nieuwsgierig blijf naar de twee personen die mij hebben opgezocht op LinkedIn, en de persoon die mij een uitnodiging heeft gestuurd 😡.

Naminokurashi schreef op 16-10-2025 om 12:56:

Slecht geslapen vannacht, had weer eens een hypo. Komt omdat ik gestopt ben ben met de prednison die ik kreeg ivm mijn longaanval van afgelopen vrijdag.
En dan zit je om 02.15 dextrose tabletten te knagen en een boterham voor de langzame koolhydraten, terwijl je je gewoon het liefst wil slapen.

Wij gaven dochter altijd een zakje knijpfruit 's nachts bij een hypo. Dat was hap, slik weg. Ze werd er nauwelijks tot niet wakker van. Misschien een idee ipv van die droge dextro?

Schemerlampje schreef op 16-10-2025 om 14:30:

[..]

Wij gaven dochter altijd een zakje knijpfruit 's nachts bij een hypo. Dat was hap, slik weg. Ze werd er nauwelijks tot niet wakker van. Misschien een idee ipv van die droge dextro?

Heb ik ook, maar dextrose gaat direct naar het bloed en die had ik toevallig op nachtkastje liggen. 

JtM

JtM

16-10-2025 om 15:07 Topicstarter

Ik droom alweer een periode heel druk, waardoor ik heel onrustig slaap en niet tot rustk kom. Deze week heb ik welgeteld 1 nacht niet gedroomd (of in ieder geval mijn droom niet onthouden en rustig geslapen) en de andere nachten weer drukke nachten gehad. Met vanacht als toppunt. Mijn wallen hangen zowat op mijn knieen en ik ben doodop. Hopelijk is deze periode zo slapen snel weer afgelopen. 

Vandaag komt de uitspraak van een belangrijke zitting. Het is al half 4 en nog niks! Heb mijn advocaat maar een appje gestuurd.
Pff er komt niks uit mijn handen in deze wachtstand.

Evaluna schreef op 16-10-2025 om 15:36:

Vandaag komt de uitspraak van een belangrijke zitting. Het is al half 4 en nog niks! Heb mijn advocaat maar een appje gestuurd.
Pff er komt niks uit mijn handen in deze wachtstand.

Oh wat spannend! Ik duim voor je!!

Dankjewel. Ze hebben 6 weken om uitspraak te doen en dan op de laatste dag dan hebben ze het nog niet klaar staan. Zo ergerlijk.

Nog meer geërger, de uitspraak is er waarschijnlijk wel vandaag, maar de stukken worden per post verzonden. Een beetje mazzel zijn ze dus morgen bij de advocaat, maar als de post langzaam is dan volgende week pas.

Evaluna schreef op 16-10-2025 om 15:39:

Dankjewel. Ze hebben 6 weken om uitspraak te doen en dan op de laatste dag dan hebben ze het nog niet klaar staan. Zo ergerlijk.

Hopeloos..

Stomme ergernis maar ik heb een robot stofzuiger en die zet ik vaak aan als ik ga werken om dan"fijn " thuis te komen in een schoon huis. Vanmorgen stoelen en bijzettafeltjes aan de kant gezet in de woonkamer is dat  ding na zo'n 5 minuten gestopt. Echt zo vaak dat het ding stil staat. Ik ben meer tijd kwijt aan ergeren aan dat ding dan dat zelf stofzuigen kost.

Evaluna schreef op 16-10-2025 om 15:48:

Nog meer geërger, de uitspraak is er waarschijnlijk wel vandaag, maar de stukken worden per post verzonden. Een beetje mazzel zijn ze dus morgen bij de advocaat, maar als de post langzaam is dan volgende week pas.

Wat waardeloos Evaluna! Heeft de advocaat de uitspraak niet digitaal al om naar jou te sturen? 

Wat ontzettend zuur zeg. Hopelijk werkt de post mee en heb je morgen duidelijkheid.

Op de grens van ergernis en ernstig nieuws, het is beide: wat bezielt je om het fatale verkeersongeluk van een tienjarig kind te filmen? 
Ik kan daar zo niet bij...

Oh ja pfff… Dat weet ik nog van mijn vriend destijds… Veel gedoe

lientje69 schreef op 16-10-2025 om 16:53:

[..]

Wat waardeloos Evaluna! Heeft de advocaat de uitspraak niet digitaal al om naar jou te sturen?

Nee, helaas, bij de rechtbank is het inmiddels wel digitaal. Dit is hoger beroep van het hof en die werken dus nog met printjes en de post 🙄

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.