Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

beterschap en sterkte lientje

Heel veel beterschap Lientje.. 

Jujubee schreef op 14-10-2025 om 08:11:

Jeetje Lientje, dat had ik even helemaal gemist gisteren. Wat enorm schrikken zeg! Fijn dat je nu in elk geval in het ziekenhuis bent en dat ze je goed in de gaten houden.
Heb je nog een beetje kunnen slapen? Heel veel sterkte de komende tijd!

Voor geen  meter

Elk uur met een lampje in mijn ogen schijnen. Bloeddruk meten elk uur. Alarmen die af gaan. Wat een ramp. Hoop echt dat ik vanavond naar huis mag hoor.

Dorestad schreef op 14-10-2025 om 09:00:

[..]

Sterkte Lientje69. Bloeding of bedoel je infarct? Heel veel sterkte voor jou.

Nee echt een bloeding. Voor mij ook een schok na mijn infarct van 35 jaar geleden.

Beterschap! 

Voor mij: aan de eigenaar van de hond die gisteren zijn hond los door de wijk liet lopen. En toen vanuit een bochtje op mijn hond sprong, haar in haar achterpoot beet en daarna begon aan te vallen. Heb staan schreeuwen en de hond op zijn poot geschopt, toen droop hij af. Toen kon ik met een bloedende hond in een mega paniek naar huis, half rennend. Ze heeft nog ander half uur zitten hijgen naast me. Gelukkig vielen de verwondingen mee, maar ze is nu best schrikkerig met wandelen. 
pff

ik loop sinds vorige week al met een geïrriteerde spier in mijn bovenbeen. Inmiddels is de pijn ook uitgestraald naar mijn onderrug en andere bovenbeen  heb dus eindelijk de moed verzamelt om de fysio te bellen, hebben ze een korte wachtlijst dus ik kan pas op z'n vroegst volgende week er naartoe   

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 12:53:

[..]

Nee echt een bloeding. Voor mij ook een schok na mijn infarct van 35 jaar geleden.

Potverdikke meid.  Ik weet even niet wat ik moet zeggen.  Hele dikke knuffel van mij

Sterkte Lientje!

Sterkte Lientje 🍀

Ik erger me aan de kwaliteit van de trui die ik net heb gekocht.
Stof is van 70 % katoen en 30% polyamide.
Een keer wassen en nu begint te lubberen

kerst schreef op 14-10-2025 om 17:53:

Sterkte Lientje 🍀

Ik erger me aan de kwaliteit van de trui die ik net heb gekocht.
Stof is van 70 % katoen en 30% polyamide.
Een keer wassen en nu begint te lubberen

Irritant ja! Gewoon teruggaan ermee. Ik had het met een broek van Shoeby. Was een soort kant met daaronder een gladde broek. Dat kant kromp als een malle. 

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 12:51:

[..]

Voor geen meter

Elk uur met een lampje in mijn ogen schijnen. Bloeddruk meten elk uur. Alarmen die af gaan. Wat een ramp. Hoop echt dat ik vanavond naar huis mag hoor.

En ik hoop dat ze je nog even daar houden, sorry Lientje maar jij hebt nu iemand nodig die je in bed houdt. Thuis ga jij toch weer aan de slag, rust uit en kom bij van alle stress. Heel veel sterkte en laat voor je zorgen!

Yumi schreef op 14-10-2025 om 19:02:

[..]

En ik hoop dat ze je nog even daar houden, sorry Lientje maar jij hebt nu iemand nodig die je in bed houdt. Thuis ga jij toch weer aan de slag, rust uit en kom bij van alle stress. Heel veel sterkte en laat voor je zorgen!

Helemaal eens al snap ik wel dat Lientje het liefst thuis in haar eigen bed ligt.

Yumi schreef op 14-10-2025 om 19:02:

[..]

Ik hoop met je mee, maar dan wel dat ze Lientje lekker laten slapen.

Sterkte Lientje! Het is al vaker gezegd hier, maar nu is het echt tijd om even om jezelf te denken! 🫂

Ik erger me aan mannen in het algemeen en aan de [scheldwoordkannonade naar keuze] die mijn dochter heeft aangerand. Ze is van slag en wij als gezin ook. We gaan een melding doen bij de politie. Lieve leidinggevende heeft me de rest van de week ziekgemeld om voor dochter te zorgen. Die was vandaag vrij en zei dat ze het stom vond dat ik thuis was. Je krijgt er zoveel voor terug Waarom kunnen mannen niet gewoon zich gedragen!?!

Netherfield schreef op 14-10-2025 om 20:22:

Ik erger me aan mannen in het algemeen en aan de [scheldwoordkannonade naar keuze] die mijn dochter heeft aangerand. Ze is van slag en wij als gezin ook. We gaan een melding doen bij de politie. Lieve leidinggevende heeft me de rest van de week ziekgemeld om voor dochter te zorgen. Die was vandaag vrij en zei dat ze het stom vond dat ik thuis was. Je krijgt er zoveel voor terug Waarom kunnen mannen niet gewoon zich gedragen!?!

Heel veel sterkte. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.