Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Veel sterkte en beterschap Lientje!

Jeetje Lientje, dat had ik even helemaal gemist gisteren. Wat enorm schrikken zeg! Fijn dat je nu in elk geval in het ziekenhuis bent en dat ze je goed in de gaten houden. 
Heb je nog een beetje kunnen slapen? Heel veel sterkte de komende tijd! 

Ik erger me ziek aan het verspringen van het forum door al die reclame. het was een verademing toen dit forum ontstond dat we van die ellende bij het oude forum af waren, maar het is hier inmiddels minimaal even erg. het forum verspringt gewoon 3 tot 5 keer voordat je kunt klikken en als je denkt dat het voorbij is POEF! nog een keer, maar dan heb ik natuurlijk alweer geklikt waardoor ik ineens ergens zit waar ik niet wilde zijn. 

20230318-104644.jpg

lientje beterschap gewenst en sterkte

letterlijk

Forum Moderator

Moderator

14-10-2025 om 08:31

Broadway schreef op 14-10-2025 om 08:23:

Ik erger me ziek aan het verspringen van het forum door al die reclame. het was een verademing toen dit forum ontstond dat we van die ellende bij het oude forum af waren, maar het is hier inmiddels minimaal even erg. het forum verspringt gewoon 3 tot 5 keer voordat je kunt klikken en als je denkt dat het voorbij is POEF! nog een keer, maar dan heb ik natuurlijk alweer geklikt waardoor ik ineens ergens zit waar ik niet wilde zijn.

Ik heb het zelf nog niet opgemerkt,  maar ik geef het even door aan het beheer!

Forum Moderator schreef op 14-10-2025 om 08:31:

[..]

Ik heb het zelf nog niet opgemerkt, maar ik geef het even door aan het beheer!

Op mobiel heb ik dat ook.

JtM

JtM

14-10-2025 om 08:47 Topicstarter

Goed dat je bent opgenomen Lientje, heel veel sterkte en beterschap gewenst

JtM

JtM

14-10-2025 om 08:49 Topicstarter

Over dat piepje in de auto bij een bepaalde temperatuur, dat doet die van mij ook, bij 5 graden. Dus ook als de temperatuur even wisselt tussen 5 - 5,5 graden, zodra het 5 graden precies is piept de auto twee keer. Heel irritant.
Mijn auto piept dan weer niet als de tank op zn reserve komt te staan, daar lijkt me dat piepje handiger. Niet dat ik het vaak zover laat komen, maar toch. 
Gisteren weer een rib achter gelaten bij de bandenzaak voor de auto. Het was hoognodig, maar toch weer een hoop geld. 

Ik erger me kapot aan mijn gebit. Het hele jaar ben ik al bezig. Van een dubbele wortelkanaalbehandeling in januari tot een kroon die ik ineens nodig had. Oh en nog talloze afgebroken vullingen. Nu dus ook weer eentje. Afgelopen zondag gebeurd. En ja, mijn eigen domme schuld, ik moet ook geen gedroogde mango kauwen, dat gaat gewoon niet. Piepklein schilfertje eraf maar ja, ik moet wel weer terug naar de tandarts. En natuurlijk ben ik niet aanvullend verzekerd want ik had al jaren helemaal niks met mijn gebit dus waarom zou ik? 
Ik wil er wel weer een nemen voor volgend jaar, want er staat een brug op de agenda maar dan zal je zien dat ik op die brug na het hele jaar niks heb. 
Ik mis al een hele hoop kiezen en denk soms dat ik beter gewoon een kunstgebit kan nemen. Ik ben het echt zo zat dat gezeik bij de tandarts. Uiteindelijk zal het er toch wel van komen, waarom niet nu dan? Oke, ik ben pas 38 maar ja, het is al mijn hele leven feest met dat klote gebit van mij. Gelukkig ben ik allang niet meer bang voor de tandarts, dat was ik altijd wel maar na al die behandelingen went het vanzelf wel. Het is bijna mijn tweede huis geworden. 

Lientje, dat is schrikken! Veel sterkte en beterschap 

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 02:46:

[..]

Ik lig in het ziekenhuis. Het was een hersenbloeding. Nu klaarwakker want elk uur moeten ze me wekken. Lig aan een constante bloeddrukmeter en hartmonitor.

Sterkte Lientje69.  Bloeding of  bedoel je infarct? Heel veel sterkte voor jou.  

Forum Moderator schreef op 14-10-2025 om 08:31:

[..]

Ik heb het zelf nog niet opgemerkt, maar ik geef het even door aan het beheer!

Fijn! Want het is de laatste tijd echt heel erg vervelend 

Wat schrikken Lientje! Maar nu in goede handen. Hoe was de nacht?

Ik erger me aan m’n eigen bel-angst  Zojuist wat telefoontjes gepleegd waar ik tegen opzag. Viel gelukkig mee. (Waarschijnlijk komen de preken later nog wel, maar dat zien we dan wel weer, de afspraken zijn nu in ieder geval gemaakt.)

Bloemenzee schreef op 14-10-2025 om 09:29:

Wat schrikken Lientje! Maar nu in goede handen. Hoe was de nacht?

Ik erger me aan m’n eigen bel-angst Zojuist wat telefoontjes gepleegd waar ik tegen opzag. Viel gelukkig mee. (Waarschijnlijk komen de preken later nog wel, maar dat zien we dan wel weer, de afspraken zijn nu in ieder geval gemaakt.)

Oh dat snap ik zo goed. Ik vind het ook zo lastig om mensen te moeten bellen. Vreselijk. Ik zit ook al dagen aan te hikken tegen een telefoontje naar de zorgverzekering, en dan maar uitstellen en uitstellen. Ik heb er zo'n hekel aan. Goed dat je het gedaan hebt! Het is echt even een hobbel waar je over heen moet he. 

Beterschap Lientje! 

ik erger me werderom aan PostNL... vandaag poging 2 voor pakket bezorging .. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.