Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 13-10-2025 om 09:47:

[..]

Ach Lientje, wat naar dat je waarschijnlijk een tia hebt gehad en daarnaast sturen ze je ook nog van het kastje naar de muur. Hoop dat je snel naar de neuroloog kan.

Sterkte

Dochter werkt als neurologie verpleegkundige.  Die heeft op haar werk gelijk de neuroloog aan haar jasje getrokken en ze proberen deze week nog een plekje voor me te zoeken.  Ze hopen op vandaag nog maar of dat lukt is onzeker. 

Wel handig zo'n kort lijntje😁

Evaluna schreef op 13-10-2025 om 09:59:

Heel veel sterkte Lientje! Als je klachten hebt gewoon weer terug gaan.
Heb je je ziek gemeld? Even rustig aan doen lijkt me verstandig

Voor vandaag  ben ik in elk geval afgemeld ja. Wilde wel werken. Maar ben nog niet helemaal lekker. En kort nachtje ook. Zat om 2 uur vannacht nog op de HAP en half 9 weer bij eigen huisarts  . Voelt niet fijn voor mijn collega's dir nu met een probleem zitten maar ik mocht echt niet werken van man vandaag  

Dat is schrikken Lientje! Fijn dat je waarschijnlijk snel terecht kunt bij de neuroloog. Heb je geen bloedverdunner voorgeschreven gekregen?

lientje69 schreef op 13-10-2025 om 10:28:

[..]

Voor vandaag ben ik in elk geval afgemeld ja. Wilde wel werken. Maar ben nog niet helemaal lekker. En kort nachtje ook. Zat om 2 uur vannacht nog op de HAP en half 9 weer bij eigen huisarts . Voelt niet fijn voor mijn collega's dir nu met een probleem zitten maar ik mocht echt niet werken van man vandaag

Heel verstandig van je man. De meeste mensen melden zich voor veel minder ziek en dat mag jij ook altijd opvangen 😉

Nu mag jij ziek zijn. Voor de hele week ziek melden na een TIA is helemaal niet raar. Ik raad het je aan.

Je hoofd wil het misschien niet, maar je lichaam geeft echt een grens aan. 

Rogue schreef op 13-10-2025 om 09:18:

[..]

Kan toch beter op een dag?

Precies. Dat ga ik ook doen. Alleen naar het 50 jarig huwelijksfeest.

Schemerlampje schreef op 13-10-2025 om 10:29:

Dat is schrikken Lientje! Fijn dat je waarschijnlijk snel terecht kunt bij de neuroloog. Heb je geen bloedverdunner voorgeschreven gekregen?

Ik moest een extra nemen. Slik al 35 jaar Ascal. Volgens dochter mag dat helemaal niet. Maar ambulance zei ja hoor dat wordt wel vaker langdurig voorgeschreven.  Ik heb sl in geen 34 jaar een neuroloog gezien en huisarts verlengt automatisch. Ga er dan vanuit dat het wel goed zit? Geen idee. Heb nu doorverwijzing neuroloog dus hoop deze week iets wijzer te worden.

lientje69 schreef op 13-10-2025 om 10:25:

[..]

Dochter werkt als neurologie verpleegkundige. Die heeft op haar werk gelijk de neuroloog aan haar jasje getrokken en ze proberen deze week nog een plekje voor me te zoeken. Ze hopen op vandaag nog maar of dat lukt is onzeker.

Wel handig zo'n kort lijntje😁

Wat fijn!  Zeker handig zo'n lijntje voor Lientje

Doe het rustig aan en kom bij van alle spanning en stress.

Wat naar @Lientje sterkt en doe vooral rustig aan. Eerst maar na de neuroloog en dan pas verder kijken.

JtM

JtM

13-10-2025 om 11:08 Topicstarter

Beterschap Lientje! Het lijkt me verstandig om niet alleen vandaag je ziek te melden op je werk... Hopelijk kan je snel bij de neuroloog terecht. Wel fijn zo'n kort lijntje! 

Eens met de rest Lientje dat je de hele week thuis blijft!! 

lientje69 schreef op 13-10-2025 om 09:23:

Ik erger me aan meerdere dingen. Heb gisteren waarschijnlijk een TIA gehad. HAP stuurt ambulance. Die zegt behalve hoge bloeddruk kunnen we weinig vinden. Stuurt me terug naar de HAP. Die zegt morgen naar je eigen huisarts. En die zegt tsja , ik weet niet goed wat ik voor je kan betekenen verder. Uiteindelijk maar verwijzing neuroloog gevraagd.

Jeetje wat erg!

Goed dat je je ziek hebt gemeld! Ik hoop dat je heel snel bij de neuroloog terecht kunt.

Heel veel sterkte 

lientje69 schreef op 13-10-2025 om 10:28:

[..]

Voor vandaag ben ik in elk geval afgemeld ja. Wilde wel werken. Maar ben nog niet helemaal lekker. En kort nachtje ook. Zat om 2 uur vannacht nog op de HAP en half 9 weer bij eigen huisarts . Voelt niet fijn voor mijn collega's dir nu met een probleem zitten maar ik mocht echt niet werken van man vandaag

Jij neemt echt teveel hooi op je vork. Je lichaam heeft jou een waarschuwing gegeven. Meld je ziek. Niet alleen voor vandaag maar voor langere tijd. Denk aan jezelf meid. Op het werk ben je vervangbaar. Voor je man en kinderen niet. Sterkte en doe alsjeblieft kalm aan.

Sterkte komende dagen Lientje. 

Eerst goed voor jezelf zorgen dan kan je pas voor een ander zorgen. Het is niet raar als je een paar dagen thuis blijft. Ondanks dat het verdween hebben je hersenen wel een tik(je) gehad. 
Gun jezelf een paar dagen rust.  

Grindelwald schreef op 13-10-2025 om 11:26:

[..]

Jij neemt echt teveel hooi op je vork. Je lichaam heeft jou een waarschuwing gegeven. Meld je ziek. Niet alleen voor vandaag maar voor langere tijd. Denk aan jezelf meid. Op het werk ben je vervangbaar. Voor je man en kinderen niet. Sterkte en doe alsjeblieft kalm aan.

Dit!

Sowieso eerst naar de neuroloog en weten wat er aan de hand is. Veel sterkte 

Nu werd ik gebeld dat ik me met spoed op de eerste hulp moet melden.

alsof dat nog zin heeft. Gierend druk hier

Ander ziekenhuis dan waar dochter werkt. Ik wacht maar af. Gaat hele middag duren.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.