Huiskamer
Schemerlampje
08-09-2025 om 09:03
Bailey26 schreef op 08-09-2025 om 08:08:
Ik ben mijn horloge kwijt. Al overal in huis gezocht maar nog steeds niet gevonden.
In de wasmand of wasmachine?
Netherfield
08-09-2025 om 09:04
kerst schreef op 07-09-2025 om 17:27:
[..]
Zouden festivals alcoholvrij gemaakt kunnen worden? ( ik rook zelf niet)
Ook een goed plan
Bailey26
08-09-2025 om 10:27
Schemerlampje schreef op 08-09-2025 om 09:03:
[..]
In de wasmand of wasmachine?
Nee helaas niet. Ook niet in een tas of jaszak. Ik heb hem zaterdagavond afgedaan en aan de oplader gelegd. En sindsdien heb ik geen idee. Heb alle lades al op de kop gehad. Ook tussen het speelgoed gezocht. Onder banken en kasten ligt hij ook niet. Gelukkig gaat man vanavond helpen zoeken
JtM
08-09-2025 om 11:27
Mijn zelf gekweekte pepers zijn zo pittig.
Net een klein pepertje door de soep gedaan maar vind de soep nu eigenlijk net iets te pittig.
Ginevra
08-09-2025 om 12:56
Bailey26 schreef op 08-09-2025 om 10:27:
[..]
Nee helaas niet. Ook niet in een tas of jaszak. Ik heb hem zaterdagavond afgedaan en aan de oplader gelegd. En sindsdien heb ik geen idee. Heb alle lades al op de kop gehad. Ook tussen het speelgoed gezocht. Onder banken en kasten ligt hij ook niet. Gelukkig gaat man vanavond helpen zoeken
Kan er een huisdier mee op de loop zijn gegaan? Wij hadden ooit een kat die kleine apparaatjes mee naar buiten sleepte
Bailey26
08-09-2025 om 13:02
Ginevra schreef op 08-09-2025 om 12:56:
[..]
Kan er een huisdier mee op de loop zijn gegaan? Wij hadden ooit een kat die kleine apparaatjes mee naar buiten sleepte
![]()
O jeetje dat lijkt mij lastig. Had hij wel een vaste plek waar het werd neergelegd?
Verwacht niet dat de kat er echt mee aan de wandel mee gaat. Misschien een paar keer met de poot er tegenaan slaan. Maar dan zou hij onder de bank/kast moeten liggen. Daar ligt hij ook niet. Kat komt wel in de tuin maar ook daar zie ik niks liggen.
Bailey26
08-09-2025 om 13:24
Nog een ergenis. Heb hier inmiddels 2 pakketten liggen voor de buurman. 1 bezorgd door dhl en de ander PostNL. Zonder overdrijven wordt er bij ons minimaal 2 keer per week een pakket afgegeven die voor de buurman is. Zelf is is hij nooit thuis. Snap niet dat hij het dan niet voor de deur laat leggen of bij een bezorgpunt laat afleveren.
Ik wil het eigenlijk niet meer aanpakken maar dat vind ik dan weer sneu voor de bezorgers. Die zijn altijd vriendelijk en kunnen er ook niks aan doen.
Nikki1973
08-09-2025 om 13:34
Regen vandaag, bah. Ik had er op uit gewild maar zo heb ik er weinig zin in.
stokstaart
08-09-2025 om 13:39
Aan mezelf, eindelijk tijd voor een lekker stuk hardlopen, kak ik na 4km in en was ik met 5km weer thuis ipv de geplande 7.5.
Afgelopen weekend een bruiloft gehad, 12u op mn benen gestaan en flink gedanst. Gister was ik echt afgestorven en mijn benen zijn nog moe. Daarnaast was het stik benauwd hier. Dat bij elkaar geteld werd het niet veel vandaag en daar baal ik van.
noas_1993
08-09-2025 om 13:56
Volgens mij hebben de mannen van het groen weer niks nuttigs te doen, dus ze hebben hun bladblazers weer tevoorschijn gehaald. Echt, rot op met die lawaai/onzin apparaten!
En nee, ik heb niks tegen die banen op zich; ze komen gewoon heel erg vaak!
Thora
08-09-2025 om 14:03
Ik erger mij aan de reclames over veligheid van vrouwen op radio en TV.
NIET omdat het niet nodig is.
NIET omdat ze terecht zijn
NIET omdat ze ondanks de goede zaak toch irritant zijn
Ik erger mij aan het "mosterd na de maaltijd" gehalte. Het "als het kalf verdronken is" gehalte. Aan het feit dat ze doen of het iets is van de laatste tijd terwijl je als vrouw in de vorige eeuw al niet veilig over straat kon. Er is in de vorige eeuw zelfs een bijna gelijke capagne geweest genaamd: Wij eisen de straat op. Heeft niet veel geholpen, dat blijkt ook nu weer.
DGHK
08-09-2025 om 15:48
Bailey26 schreef op 08-09-2025 om 13:24:
Nog een ergenis. Heb hier inmiddels 2 pakketten liggen voor de buurman. 1 bezorgd door dhl en de ander PostNL. Zonder overdrijven wordt er bij ons minimaal 2 keer per week een pakket afgegeven die voor de buurman is. Zelf is is hij nooit thuis. Snap niet dat hij het dan niet voor de deur laat leggen of bij een bezorgpunt laat afleveren.
Ik wil het eigenlijk niet meer aanpakken maar dat vind ik dan weer sneu voor de bezorgers. Die zijn altijd vriendelijk en kunnen er ook niks aan doen.
Ik snap je wel. Maar wij nemen ook niks maar aan van bepaalde buren.
Regel het lekker zelf als je elke dag pakketjes wil krijgen.
Verzetten ze het na avondbezorging, zetten ze bij zichzelf de bel uit want de kinderen slapen.
Nee, dat ons kind wakker wordt van het langdurige aanbellen, daar hebben jullie idd geen last van.
Nu zetten we zelf ook maar de bel uit.
Sneu voor de bezorgers, maar ik maak de deur ook niet meer open als ik zelf geen pakje/bezoek verwacht.
Nikki1973
08-09-2025 om 16:35
mijn buurvrouw, toch al een beetje apart, zit in haar auto handsfree te bellen. Op de oprit met de deur open.. ik kan het hele gesprek volgen. Ook leuk voor de gesprekspartner maar vooral erg irritant.
Bailey26
08-09-2025 om 16:37
Bailey26 schreef op 08-09-2025 om 13:02:
[..]
O jeetje dat lijkt mij lastig. Had hij wel een vaste plek waar het werd neergelegd?
Verwacht niet dat de kat er echt mee aan de wandel mee gaat. Misschien een paar keer met de poot er tegenaan slaan. Maar dan zou hij onder de bank/kast moeten liggen. Daar ligt hij ook niet. Kat komt wel in de tuin maar ook daar zie ik niks liggen.
Gelukkig mijn horloge weer gevonden! Hij lag in een van de lades in de keuken. Geen idee hoe hij daar is terecht gekomen.
Bellebelle
08-09-2025 om 17:26
Bailey26 schreef op 08-09-2025 om 16:37:
[..]
Gelukkig mijn horloge weer gevonden! Hij lag in een van de lades in de keuken. Geen idee hoe hij daar is terecht gekomen.
Ik was mijn horloge vanochtend ook kwijt, maar ik kan 'm via mijn telefoon een geluidssignaal laten maken. Misschien kan jij dat ook?