Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

kerst schreef op 04-09-2025 om 18:17:

[..]

Hier ook, maar ik vind het fijn

De onderburen hebben volgens mij de verwarming alweer aan. (Ik voel een stoot warmte van onder de vloer komen)

Hier 23,5

Geen probleem  mee idd. Zolang het geen 25 + is in huis. Net lekker  deze temperatuur. 

Mijn kat heeft net weer een stuk ongekookte tortellini gepakt en opgegeten 🙄

kerst schreef op 04-09-2025 om 10:40:

Precies 2 weken geleden zou mijn verhuurder van de wisselwoning een schuursleutel voor mij bijbestellen. Binnen 8 dagen beschikbaar.
Tot nu toe geen schuursleutel...😡

Verder zijn er overal ventilatieschuiven in deze woning, maar die willen allemaal niet dicht.
Helaas komen deze ventilatieschuiven ook in mijn eigen huurwoning. Ondingen vind ik het, want zelfs als ze dicht geschoven kunnen worden, hoor je meer lawaai van buiten.

Veel liever heb ik een hoog klapraampje, zodat de katten er niet uit kunnen. Wat zou het fijn zijn als ik zelf mocht kiezen welke ventilatiemogelijjkheden ik in huis krijg..

Verder hebben we nog een ventilatiesysteem dat flink suist, maar verder weinig lijkt te doen.🙄

Die ventilatieschuiven en zo'n suizend ventilatiesysteem heb ik ook. Die schuiven kunnen niet helemaal dicht omdat anders dat systeem niet goed werkt. Omdat iedereen die dingen eigenlijk dicht wil, hebben ze ervoor gezorgd dat dit maar deels kan. Volgens monteur ventilatiesysteem, moeten ze eigenlijk altijd helemaal open. Maar dan waai ik van de bank af...  

Nikki1973 schreef op 04-09-2025 om 16:24:

Dat vriend voor de zoveelste keer een nieuw glas pakt om iets te drinken in te doen. Exht iedere dag hetzelfde, meerdere glazen pakken omdat de andere boven staat, buiten staat, whatever… je hoeft toch niet bij ieder drankje een schoon glas als je steeds water of aanmaaklimonade drinkt?
Echt heel irritant.

Als je nu koffie met suiker met suiker melk drinkt en je wil 40 minuten later nog een bakkie dan moet dan in een schone beker. Want je weet nooit wie die beker op het aanrecht gebruikt heeft. 

Nee bent alleen thuis lieverd dus wie zou er koffie hebben gedronken? Bovendien ben je de enige die suiker en melk in de koffie heeft. 

Ik bak 4 omeletten voor bij de bami en vraag aan man om dat uit te delen aan tafel. Dan moet er een schoon bord komen,  want van dat bord van de omeletten kan je geen bami eten. 

Mannenlogica waar ik maar niet aan kan wennen. 

Bakblik schreef op 04-09-2025 om 19:35:

[..]

Als je nu koffie met suiker met suiker melk drinkt en je wil 40 minuten later nog een bakkie dan moet dan in een schone beker. Want je weet nooit wie die beker op het aanrecht gebruikt heeft.

Nee bent alleen thuis lieverd dus wie zou er koffie hebben gedronken? Bovendien ben je de enige die suiker en melk in de koffie heeft.

Ik bak 4 omeletten voor bij de bami en vraag aan man om dat uit te delen aan tafel. Dan moet er een schoon bord komen, want van dat bord van de omeletten kan je geen bami eten.

🤣🤣🤣

Bakblik schreef op 04-09-2025 om 19:35:

[..]

Ik bak 4 omeletten voor bij de bami en vraag aan man om dat uit te delen aan tafel. Dan moet er een schoon bord komen, want van dat bord van de omeletten kan je geen bami eten.

Of het mannenlogica is of gewoon gebrek aan logica weet ik niet maar mijn partner gaat naar de wc op de badkamer, wast zijn handen bij de wasbak en stapt vervolgens direct onder de douche. Hij kan niet douchen met vuile handen of zo. 

Hoewel ik er geen last van heb, irriteert het mij enorm. 

Kampeerder schreef op 04-09-2025 om 21:07:

[..]

Of het mannenlogica is of gewoon gebrek aan logica weet ik niet maar mijn partner gaat naar de wc op de badkamer, wast zijn handen bij de wasbak en stapt vervolgens direct onder de douche. Hij kan niet douchen met vuile handen of zo.

Ik doe dat ook  . Handen wassen is deel van de ingesleten routine, dat moet gewoon. 

Nikki1973 schreef op 04-09-2025 om 16:24:

Dat vriend voor de zoveelste keer een nieuw glas pakt om iets te drinken in te doen. Exht iedere dag hetzelfde, meerdere glazen pakken omdat de andere boven staat, buiten staat, whatever… je hoeft toch niet bij ieder drankje een schoon glas als je steeds water of aanmaaklimonade drinkt?
Echt heel irritant.

Zo irritant! Ik word gedwongen om meerdere keren per dag een nieuw glas te pakken omdat man het nodig vindt om mijn glas op het aanrecht in de vaatwasser te zetten.

Hij vindt het irritant dat daar een glas staat en wil het opgeruimd hebben. Maar ik drink altijd meerdere keren per dag een glas water en dan wil ik daar gewoon een glas hebben staan

Waarom is Lubach pas om tien uur op de tv?😡

Kampeerder schreef op 04-09-2025 om 21:07:

[..]

Doe ik ook, na wc = handen wassen 😅

HAHA!wait..what schreef op 04-09-2025 om 21:22:

[..]

Zo irritant! Ik word gedwongen om meerdere keren per dag een nieuw glas te pakken omdat man het nodig vindt om mijn glas op het aanrecht in de vaatwasser te zetten.

Hij vindt het irritant dat daar een glas staat en wil het opgeruimd hebben. Maar ik drink altijd meerdere keren per dag een glas water en dan wil ik daar gewoon een glas hebben staan

Daar heb ik een speciaal glas voor. Dat hebben we er maar 1 van.  Als die in de vaatwasser beland kan ik hem er zo uit halen. 

Meestal blijft alles eerst een paar uur op de vaatwasser staan tot ik het erin zet maar ook daar herken ik in de groeiende groep bekers/glazen dan MIJN waterglas!

Bakblik schreef op 05-09-2025 om 07:40:

[..]

Daar heb ik een speciaal glas voor. Dat hebben we er maar 1 van. Als die in de vaatwasser beland kan ik hem er zo uit halen.

Meestal blijft alles eerst een paar uur op de vaatwasser staan tot ik het erin zet maar ook daar herken ik in de groeiende groep bekers/glazen dan MIJN waterglas!

Ik heb mijn theemok, en ik ben zelfs geïrriteerd als blijkt dat iemand anders die gepakt heeft! Alsof we maar 1 mok hebben 😂

HAHA!wait..what schreef op 04-09-2025 om 21:22:

[..]

Zo irritant! Ik word gedwongen om meerdere keren per dag een nieuw glas te pakken omdat man het nodig vindt om mijn glas op het aanrecht in de vaatwasser te zetten.

Nou dit dus ook!, dan denk ik waar is mijn glas en staat het weer in de vaatwasser. 

Broadway schreef op 04-09-2025 om 14:16:

[..]

om dezelfde reden kijk ik al jaren geen NL films meer. ik weet niet eens of het nog steeds zo is dat er standaard dezelfde cast meespeelt, maar heb daardoor een enorme aversie.

Nederland is maar klein, maar toch niet zó klein dat we steeds weer de halina reijns en weetikniet aschat nogiets van zolder moeten halen?

Sowiso vind ik Nederlandse films de laatste jaren echt takke slecht.

Of het zijn remakes van vooral Amerikaanse films of het verhaal is flinterdun 

OT, 3 verse nieuwe muggenbulten WTF

Gisteravond wilde ik iets bij bol bestellen met 'vandaag besteld morgen in huis' en bij het bezorgmoment kiezen was dinsdag pas het eerste bezorgmoment. Een paar andere artikelen geprobeerd maar kon niets vandaag laten bezorgen. Had nog wel een andere bezorging in de planning bij PostNL krijg ik nu een melding dat het bij het afhaalpunt ligt, terwijl het én in brievenbus past, en ik neerzettoestemming heb gegeven voor als ik niet thuis ben. Gaat lekker dus

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.