Huiskamer
FaithfulDuck87
31-08-2025 om 12:21
Ginevra schreef op 31-08-2025 om 12:18:
Ik zoek een tas maar dat ding moet wel functioneel zijn, dus ik wil weten hoe de binnenkant eruit ziet. Vakjes, ritsen, of één grote opening?
Wat doen een boel mensen op Vinted, en ook op webwinkels: die zetten alleen de buitenkant erop. 20 foto's van de buitenkant en hoe hip je de tas kunt combineren met een jurk, met een jas, met laarsjes...... nee sufkoppen, ik wil weten hoe de binnenkant is!
op vinted kun je altijd een berichtje sturen of ze ook een foto van de binnenkant kunnen sturen
Auwereel
31-08-2025 om 12:22
Ginevra schreef op 31-08-2025 om 12:18:
Ik zoek een tas maar dat ding moet wel functioneel zijn, dus ik wil weten hoe de binnenkant eruit ziet. Vakjes, ritsen, of één grote opening?
Wat doen een boel mensen op Vinted, en ook op webwinkels: die zetten alleen de buitenkant erop. 20 foto's van de buitenkant en hoe hip je de tas kunt combineren met een jurk, met een jas, met laarsjes...... nee sufkoppen, ik wil weten hoe de binnenkant is!
Of de exacte afmetingen aan de binnenkant niet, als ze al de afmetingen er überhaupt bij zetten. Past het nou wel of niet wat ik erin kwijt wil?
Ginevra
31-08-2025 om 12:38
Friezinnetje schreef op 31-08-2025 om 12:21:
[..]
op vinted kun je altijd een berichtje sturen of ze ook een foto van de binnenkant kunnen sturen
Dat is mij bekend, maar dank voor de tip
Loulou39
31-08-2025 om 12:57
Dat ik maar niet van dat rotgevoel af kom, ik voel me zo onrustig.
Zelfs een goede huilbui helpt niet.
Het gaat gewoon niet lekker, geen leuke baan, ik mis de stad waar ik vandaan kom, ik mis familie, en bovenal mis ik m’n lieve katertje nog elke dag.
Daarbij ben ik ook al twee dagen af en aan, aan het hyperventileren.
Niet leuk en heel irritant!
Dolfje
31-08-2025 om 12:57
Gisteren gewerkt en uit eten geweest en ik ben vandaag zo ontzettend moe en zie zo ontzettend op tegen de komende 2 weken op het werk. Moet vanwege ziekte van meerdere collega's het een en ander overnemen en daar zou ik normaal mijn hand niet voor omdraaien maar het is dit hele jaar al zo. En we hebben het een en ander intern veranderd en dan gebeurd er weer iets etc. Het is nooit rustig en ik ben het zat.
Auwereel
31-08-2025 om 13:07
Aan het feit dat ik kennelijk op de binnenkant van mijn wangen kauw, het is geïrriteerd een er lopen verdikte strepen ter hoogte van mijn kiezen.
Volgens dr Google komt dan van de stress, maar ik ben ne niet bewust dat ik nou zo'n erge stress heb dat ik dat zou moeten doen. Ja, ik heb het druk aan de start van het academisch jaar, maar dat is toch geen reden om mijn wangen stuk te kauwen? Het is leuk werk!
En dan om het "af" te maken, een verse aft op mijn lip. Gelukkig alleen irritatie, geen pijn ervan.
kerst
31-08-2025 om 13:30
Loulou39 schreef op 31-08-2025 om 12:57:
Het gaat gewoon niet lekker, geen leuke baan, ik mis de stad waar ik vandaan kom, ik mis familie, en bovenal mis ik m’n lieve katertje nog elke dag.
Hoe gaat het nu met de nieuwe poes?
kerst
31-08-2025 om 13:33
Koko67 schreef op 31-08-2025 om 10:00:
ik slik al jaren bloeddrukmedicatie en dat gaat prima. Gisteravond voelde ik me niet echt helemaal lekker en nam mijn bloeddruk op. 196/116. Ik schro me rot. Hij daalde naar een paar keer meten naar 180, maar belachelijk hoog. Huisartsenpost gebeld, uiteindelijk heeft de arts besloten dat ik een extra pilletje lisinopril moest nemen. Vanmorgen weer veel te hoog, 183/110 . Ik irriteer mij er enorm aan. Morgen maar de huisarts bellen.ik voel verder niet veel, dus geen klachten. Zo raar.
Ik slik ook bloeddrukmedicatie.
Lisinopril werkt volgens mij pas na een paar weken, dus even geduld.
En hoge bloeddruk geeft bij mij ook weinig klachten.
Belangrijk bij hoge bloeddruk is mijn ervaring is stress zoveel mogelijk te vermijden.
kerst
31-08-2025 om 13:40
Zweetvoeten.
Gebruik er weleens gewone deo voor. Maar dat zweten heeft ook een functie denk ik.
En dat ik absoluut geen ochtendmens ben. Terwijl deze maatschappij daar wel op ingericht lijkt . Vanmorgen was ik te laat bij de kerk. Ik heb daar nog even geopperd dat een uurtje later mij beter uitkomt. Helemaal op zondag!!
HAHA!wait..what
31-08-2025 om 14:25
Loulou39 schreef op 31-08-2025 om 12:57:
Dat is naar! Ben je ook op zoek naar een andere baan? En wat is de reden dat je uit de stad bent gegaan waar je eerst woonde?
Ach en wat verdrietig ook van je katertje
Niet gek dat je je zo voelt! Wees maar even lief voor jezelf ❤️
Naminokurashi
31-08-2025 om 15:24
Onkruid en brandnetels, ga ergens anders groeien. Krijg het zowat met geen mogelijkheid uit de grond. Zit muurvast. Ik kap er mee, morgen weer verder.
SuzyQFive
31-08-2025 om 15:30
er.is.maar.1.Pino schreef op 30-08-2025 om 23:37:
[..]
De school staat 2,5km van huis in de binnenstad (geen Utrecht of Amsterdam, meer type Nijmegen).
Dat snap ik
Mijn dochter ging vanaf groep 6 ook pas naar de binnenstad (Groningen) op de fiets. (6km) maar dat was maar 1x per week, bovenschoolse plusklas.
Loulou39
31-08-2025 om 18:52
kerst schreef op 31-08-2025 om 13:30:
[..]
![]()
Hoe gaat het nu met de nieuwe poes?
💕
Ik ben veel te laf met samenzetten, en ook wat lomp: bijvoorbeeld samenzetten als mijn oude katje die middag naar de dierenarts is geweest, dus die geur nog aanwezig is..
Het nieuwe katje is zo mega lief, dat ik mezelf extra schuldig voel. Heb besloten om te kijken hoe het gaat als ik ze een hele dag samen zet, terwijl ik thuis werk.
Loulou39
31-08-2025 om 19:03
HAHA!wait..what schreef op 31-08-2025 om 14:25:
[..]
Dat is naar! Ben je ook op zoek naar een andere baan? En wat is de reden dat je uit de stad bent gegaan waar je eerst woonde?
Ach en wat verdrietig ook van je katertje
![]()
Niet gek dat je je zo voelt! Wees maar even lief voor jezelf ❤️
Dank je wel, lief van je!💕
Ik ben inderdaad heel erg op zoek naar een nieuwe baan, maar in de zomer zijn er weinig vacatures. Ik hoop dat dat nu weer wat aantrekt 🤞🏼.
Over het verhuizen: ik wilde graag een leuk oud huisje kopen met tuin etc., en daarom ben ik naar een plaats verhuist waar dat betaalbaar was voor mij (dat is hier in de randstad niet).
Toen heb ik geleerd dat locatie echt veel belangrijker is voor mij. De stad waar ik vandaan kom, is erg gewild, en moeilijk om wat te vinden. Nu woon ik gelukkig wel weer in de Randstad, maar ben ik nog wel op zoek naar een nieuw huis op de plek waar ik me thuis voel, en vrienden wonen, etc.