Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan mijzelf. Ik had een kriebel op mijn arm en zonder te kijken gaf ik daar een mep op. Het bleek een spin(netje) te zijn en ik heb hem/haar dus doodgeslagen. 
Dat doe ik anders nooit, ik zet spinnen netjes buiten. 
Sorry spin. 

Vuurwerk😳
Nu al...

kerst schreef op 27-08-2025 om 22:27:

Vuurwerk😳
Nu al...

Hebben wij ook alweer /nog tijden. Het is eigenlijk nooit helemaal  maanden weg.

Vuurwerk😳
Nu al...

De aso's van het hoekje gaan ieder jaar 6 weken op vakantie naar hun thuisland.  Komen terug met de hele bus vol vuurwerk volgens mij. Ze waren zondag thuis dus nu ook al geknal, iedere avond laat 2 of 3 dingen.

Om te pesten, de gezamenlijke buren hebben ooit handhaving op ze af gestuurd.  

Edit: Ook 's morgens kan je knallen.  Net 3 van die doffe dreunen van iets illegaals. Bijkomend nadeel: De vind van de buren is helemaal van het pad nu. Die blaft al een kwartier en rent hysterisch door de tuin.

Vuurwerk😳
Nu al...

Turkse bruiloft?

Vd week hoorde ik hier ook vuurwerk. 

Eerst al twee weken in een bouwput wonen op mijn oude adres.(Omdat verhuurder de zoveelste fout in de planning maakte)

En nu tot eind november dakwerkzaamheden op mijn tijdelijke adres😡
Ik zit op de bovenste etage..

Zo slecht geslapen en veel wakker en natuurlijk lag ik flink te dromen toen de wekker ging. Schrok me kapot van dat geluid.

kerst schreef op 28-08-2025 om 08:12:

Eerst al twee weken in een bouwput wonen op mijn oude adres.(Omdat verhuurder de zoveelste fout in de planning maakte)

Oeh,  daar zou ik ook chagrijnig van worden! Hoe lang woon je op je tijdelijke adres?

kerst schreef op 28-08-2025 om 08:12:

Wat een gedoe elke keer. Zo vermoeiend. 

Moyrrie schreef op 28-08-2025 om 09:02:

[..]

Wat een gedoe elke keer. Zo vermoeiend.

Mijn pa (zaliger) zou zeggen: Dat is om je hoektanden in de commode te rammen. Ik wens je veel sterkte vanuit mijn best wel stille flat. 

oudmaarnognietkoud schreef op 28-08-2025 om 09:07:

[..]

Mijn pa (zaliger) zou zeggen: Dat is om je hoektanden in de commode te rammen. Ik wens je veel sterkte vanuit mijn best wel stille flat.

Dat is heel treffend. 

Man wil vanavond niet mee naar het vuurwerk, want dat is om half elf en dat is te laat voor hem. Alsof ik met een bejaarde getrouwd ben… Nu ga ik met dochters en vriendje van de oudste. 

Ik had alles zo gepland dat ik even uurtje thuis zou werken en dan bestellingen zou krijgen daarna dingen kon doen buitenshuis maar de ene bestelling komt nu tussen 11:30 en 13:30 en de ander tussen 16:00-18:00. Pff

Te weinig actie in mezelf.  En ik heb nog zo veel werk liggen

JtM

JtM

28-08-2025 om 13:29 Topicstarter

lientje69 schreef op 26-08-2025 om 21:50:

Het nieuwe kledingbeleid op het werk. Duidelijk verzonnen door een man achter een bureau. Zó niet werkbaar!

Nu ben ik nieuwsgierig naar het kledingbeleid! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.