Huiskamer
Mama-Inge
06-08-2025 om 08:54
Net van bed en de pubers zitten nu al op elkaar re fitten, continue op elkaar reageren en aan elkaars spullen zitten
Dolfje
06-08-2025 om 09:41
Lichtbron schreef op 06-08-2025 om 00:00:
[..]
Had ik een paar weken geleden ook. Huisarts geweest en fikse keelontsteking geen oorontsteking want keel neus en oor staan in verbinding met elkaar. Antibioticakuur meegekregen en ibuprofen van 600 MG. Binnen 6 dagen was het over.
Zo erg is het bij mij niet. Keelpijn is weg nu alleen nog beetje jeuk in oor.
Netherfield
06-08-2025 om 10:55
Ik voel me niet lekker, buik doet raar en ik ben moe. En dat terwijl ik deze week nog vakantie heb en het mooi weer wordt.
Auwereel
06-08-2025 om 19:56
Aan dat we twee keer vandaag op twee verschillende plaatsen eten moesten terugsturen omdat er vlees bij zat, terwijl we aangegeven hadden vegetarisch te eten. Ik probeer thuis meestal vegan te eten, maar dat is op vakantie heel lastig. Maar vegetarisch eten is toch zo lastig niet? In alle gevallen was het gewoon, het vlees er niet bij serveren.
noas_1993
07-08-2025 om 07:06
Sinds kort vraagt mijn pedicure haar klanten die hun teennagels gelakt wil hebben om met open schoenen te komen.
Aan de ene kant snap ik best wel waarom, maar aan de andere kant vind ik dat we soms ook doorslaan. Ik heb nog nooit verpeste nagels gehad door dichte schoenen.
Er gaat sowieso een middeltje op dat het sneller droogt en hoe lang duurt dat nou eenmaal?
Wieder
07-08-2025 om 08:42
noas_1993 schreef op 07-08-2025 om 07:06:
Sinds kort vraagt mijn pedicure haar klanten die hun teennagels gelakt wil hebben om met open schoenen te komen.
Aan de ene kant snap ik best wel waarom, maar aan de andere kant vind ik dat we soms ook doorslaan. Ik heb nog nooit verpeste nagels gehad door dichte schoenen.
Er gaat sowieso een middeltje op dat het sneller droogt en hoe lang duurt dat nou eenmaal?
Dan doe je dat toch gewoon niet.
Koettie
07-08-2025 om 09:29
Werd vanmorgen wakker, stapte uit bed en stond echt te wankelen. Heb ik nog nooit gehad, hele rare duizeligheid. Voor de zekerheid naar werk gelopen ipv met de fiets en nu is 't gelukkig wel iets beter maar blijf een beetje wazig.
BlairW
07-08-2025 om 10:04
Dat ligt aan de nagellak en het aantal lagen. Ik gebruik geen nagellak met lamp, gebruik een base coat, dan 2 of 3 laagjes kleur en nog een top coat. Dat duurt echt wel even voor het goed hard is. Ik wacht zelf altijd wel een uurtje. Ja, zo licht aanraken met je vinger is het met een paar minuten wel droog. Maar echt op duwen, dat duurt veel langer. En dat heb je dus met dichte schoenen. Die duwen op je tenen en heb je dus best kans dat dat een beschadiging geeft in de lak. Dus ik snap het wel. Ik doe zelf ook altijd nog een tijd slippers aan na het lakken 
oudmaarnognietkoud
07-08-2025 om 11:03
Vanmorgen ergerde ik mij aan de nieuwslezer van het NOS journaal. "Trump en Poetin gaan samen óp tafel. Ik zie die twee al zitten
(heb het zelfs nog even teruggespoeld omdat ik mij afvroeg of ik dat nou goed had gehoord)
Blauwevis
07-08-2025 om 11:08
Vanochtend heel vroeg op pad voor een wandeling want dan is het lekker rustig. Maar dan toch loopt er iemand vlak voor me dezelfde route in hetzelfde tempo, dan houd ik even mijn pas in om afstand te creëren en dan stopt diegene opeens om even iets te bekijken of een foto te maken en dan loop ik daarna weer vlak achter die irritante bloemsnuiver.
Herfstappeltaart
07-08-2025 om 11:09
oudmaarnognietkoud schreef op 07-08-2025 om 11:03:
Vanmorgen ergerde ik mij aan de nieuwslezer van het NOS journaal. "Trump en Poetin gaan samen óp tafel. Ik zie die twee al zitten
![]()
(heb het zelfs nog even teruggespoeld omdat ik mij afvroeg of ik dat nou goed had gehoord)
Om tafel denk ik.
oudmaarnognietkoud
07-08-2025 om 11:13
Herfstappeltaart schreef op 07-08-2025 om 11:09:
[..]
Om tafel denk ik.
Om de tafel idd.
Herfstappeltaart
07-08-2025 om 11:22
oudmaarnognietkoud schreef op 07-08-2025 om 11:13:
[..]
Om de tafel idd.
Tegenwoordig wordt steeds om tafel gezegd. vind ik ook raar. Ik dacht dat het vroeger om dé tafel was. ik word oud denk ik hahaha.
oudmaarnognietkoud
07-08-2025 om 11:31
Herfstappeltaart schreef op 07-08-2025 om 11:22:
[..]
Tegenwoordig wordt steeds om tafel gezegd. vind ik ook raar. Ik dacht dat het vroeger om dé tafel was. ik word oud denk ik hahaha.
Dat mag van mij ook hoor maar óp de tafel is idioot.
Rogue
07-08-2025 om 11:31
Ik ging vroeger op mijn teenslippers naar de pedi(zomers dan) en droogde het onderweg naar huis.
tegenwoordig heb ik gellak scheelt een hoop gedoe.