Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Koophuis verderop altijd aan het klussen. 
Nu weer aan het zagen 
En snachts met de vuilniscontainer gaan lopen.

Auwereel schreef op 28-07-2025 om 08:02:

De afgelopen tijd lag, zit,stond, liep ik te regendansen 😁 voor mijn aeme tuintje, zo droog. Nu mijn vakantie is begonnen heeft het eindelijk enig effect zo te zien aan de weersverwachting hier. Het wordt een regenpak-vakantie!

Kun je dan de volgende keer die dansjes achterwege laten of op een ander moment doen, want onze vakantie verregent nu net zo hard. 😉

En dat is dus mijn ergernis, regen, regen, regen, net in onze vakantie. 

Happyapple schreef op 29-07-2025 om 10:01:

[..]

Kun je dan de volgende keer die dansjes achterwege laten of op een ander moment doen, want onze vakantie verregent nu net zo hard. 😉

Sorry, mijn regendans was bedoeld voor hier en nu, maar het is daar en later geworden!

JtM

JtM

29-07-2025 om 14:38 Topicstarter

Gisteren, na een paar uur op kantoor, had ik alweer pijn aan mijn nek/schouders. Zal echt een verkeerde houding op mijn bureaustoel hebben vrees ik. Gelukkig kan ik morgenochtend ergens terecht om mijn nek/schouders weer los te maken.

Toch maar eens aankaarten bij werkgever. 

JtM schreef op 29-07-2025 om 14:38:

Gisteren, na een paar uur op kantoor, had ik alweer pijn aan mijn nek/schouders. Zal echt een verkeerde houding op mijn bureaustoel hebben vrees ik. Gelukkig kan ik morgenochtend ergens terecht om mijn nek/schouders weer los te maken.

Toch maar eens aankaarten bij werkgever.

Ik weet niet of je brildragend bent, maar bij mij hielp een computerbril. Ik bleek met mijn gewone bril mijn hoofd enigszins in mijn nek te leggen en mijn schouders op te trekken om goed door het onderste deel van mijn bril te kunnen kijken.. Dat ging over met een goede bril. Dus naast je bureau en stoel kan dit ook een oorzaak zijn.

Happyapple schreef op 29-07-2025 om 10:01:

[..]

Hier ook al Wij zijn in het zuiden van Duitsland (Alpengebied). Deze week elke dag minimaal 8 mm aan regen. Ook dagen van 25 mm 😅 

Al die pakketjes. En die van vandaag bleek niet nodig, want had de Kruidvat ook verdorie.

En mijn mail doet het ook niet goed.

Buurman die vanmorgen om half 8 ging klussen, timmeren, zagen... niet leuk wakker worden 
En man heeft van ellende helemaal niet geslapen toen hij om 6 uur thuis kwam vanmorgen van zijn werk.
Die staat al de hele dag te tollen op zijn benen en knallende hoofdpijn heeft en zit nu in zijn stoel te slapen, wat ook niet handig is.

Ik heb helemaal geen vakantiegevoel. 

SuzyQFive schreef op 29-07-2025 om 18:58:

Ik heb helemaal geen vakantiegevoel.

Hoe komt het?

Ies schreef op 28-07-2025 om 22:01:

[..]

Loeki, beterschap voor je kater. Mist ‘ie de ander niet?

We hebben sinds kort een poesje erbij en die twee zijn steeds samen. Ze zijn heel lief en zorgzaam voor elkaar. Vandaag hebben ze verder onderzoek gedaan. Echo gaf niet heel duidelijke oorzaak, maar bloed lijkt wel op een infectie te wijzen. Hij is begonnen met antibiotica en eetlust opwekkende pillen en pijnstillers. Hij eet nu af en toe weer en komt weer op schoot. Hij staat nog wel wat wankel op de poten. Morgen moet ik de dierenarts bellen hoe het dan gaat, als het dan niet nog beter gaat willen ze nog meer onderzoek doen. 

Verhuizing door renovatie slecht geregeld door verhuurder.
Kan pas tien dagen voor de verhuizing zien wat er in de wisselwoning staat. En wat ik zelf mee moet nemen, dus nog niet kan inpakken 

Aan man die terwijl we op vakantie in Frankrijk zijn, een collega belt die hem appte met een vraag. Eigenlijk 2 ergernissen, hoezo app je een collega in zijn vakantie en waarom gaat man hem dan bellen?!?

Netherfield schreef op 30-07-2025 om 09:59:

Aan man die terwijl we op vakantie in Frankrijk zijn, een collega belt die hem appte met een vraag. Eigenlijk 2 ergernissen, hoezo app je een collega in zijn vakantie en waarom gaat man hem dan bellen?!?

Mijn man had zo'n " belangrijke  " baan dat hij minimaal 15 keer op een dag gebeld op vakantie  werd met vragen. Gek werd ik ervan. Als we een uurtje aan het zwemmen waren met de kinderen  had hij alweer drie oproepen gemist. Uren per dag was hij aan het bellen op vakantie.  Tot ruzie tussen ons aan toe uiteraard.  Hij werkt er niet meer gelukkig. 

Ik erger me aan mijn gebrek aan energie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.