Huiskamer
kerst
28-07-2025 om 12:46
Sterkte Loekie72
Nog steeds geen zin in die stomme verhuizing wegens renovatie.
Maar moet van mezelf minstens 1 verhuisdoos inpakken vandaag.
Pooh-Bear
28-07-2025 om 15:21
Loeki72 schreef op 28-07-2025 om 11:34:
Ik erger me eraan dat er een tuin opgeknapt wordt. Maar naast dat ze de hele stoep voor de uitgang van de achtertuinen in beslag hebben genomen, hebben ze nu ook een hele parkeerplaats vol met troep gestort. We zitten al niet ruim in de parkeerplaatsen.
En kater is nog niet beter. We hebben hem bij de dierenarts achter moeten laten voor meer onderzoek.
O wat naar. Heel veel beterschap met hem.
Citroengraag
28-07-2025 om 17:08
Ik heb een kokend waterkraan, waar om het half jaar een nieuw filter inmoet. Daar ga ik losjes mee om, tot ik het proef aan mijn thee. Koop ik veel te dure filters, dupes bestaan niet, krijg ik een mail met: Gefeliciteerd met uw aankoop. Rot op, ik kijk voortaan voor ik nieuwe kraan koop eerst wat filters kosten. Nix gefeliciteerd.
Koettie
28-07-2025 om 17:19
Wilde naar de sportschool maar ben zo hondsmoe en last van opgezette buik blegh.
lientje69
28-07-2025 om 18:28
Ik ben ook maar moe moe moe. Val tegenwoordig gewoon in slaap na mijn werk op de bank. Of begin van de avond. Heb ik echt nog nooit gehad. Ergernis. Zou ik nu echt oud gaan worden en een middagslaapje nodig hebben? Zó oud ben ik nog niet. En het kan ook sowieso niet op mijn werkdagen.
Broodjebrie
28-07-2025 om 18:39
lientje69 schreef op 28-07-2025 om 18:28:
Ik ben ook maar moe moe moe. Val tegenwoordig gewoon in slaap na mijn werk op de bank. Of begin van de avond. Heb ik echt nog nooit gehad. Ergernis. Zou ik nu echt oud gaan worden en een middagslaapje nodig hebben? Zó oud ben ik nog niet. En het kan ook sowieso niet op mijn werkdagen.
Of alle stress/onzekerheid komt er nu uit?
Alcedo
28-07-2025 om 19:07
Ik erger me aan Coolblue. Bestelde iets ruim op tijd en er werd me beloofd dat als ik het gisteren bestelde, het vandaag geleverd zou worden. Nou, mooi niet dus.
Rogue
28-07-2025 om 19:22
@Loekie sterkte
OT... ik erger groen/geel/paars aan Youtube... sinds er een algemene update is geweest wordt de geschiedenis amper bijgehouden en filmpjes die ik al gezien heb staat er geen rode balk in.
lientje69
28-07-2025 om 21:15
Broodjebrie schreef op 28-07-2025 om 18:39:
[..]
Of alle stress/onzekerheid komt er nu uit?
Wie weet. We zijn ook nog aan het verbouwen naast het werken. Heb mantelzorg voor 2 ouders ( moeder/ schoonmoeder) Is maar 1 keer per week maar toch. Zorgen om de kinderen. Zorgen om zus waar ik de laatste tijd ook veel ben. Het zal waarschijnlijk het totaalplaatje wel zijn.
Kan het op dit moment ook niet veranderen helaas. Uitzitten en hopen dat het beter gaat worden.
Broodjebrie
28-07-2025 om 21:39
lientje69 schreef op 28-07-2025 om 21:15:
[..]
Wie weet. We zijn ook nog aan het verbouwen naast het werken. Heb mantelzorg voor 2 ouders ( moeder/ schoonmoeder) Is maar 1 keer per week maar toch. Zorgen om de kinderen. Zorgen om zus waar ik de laatste tijd ook veel ben. Het zal waarschijnlijk het totaalplaatje wel zijn.
![]()
Kan het op dit moment ook niet veranderen helaas. Uitzitten en hopen dat het beter gaat worden.
Er zit inderdaad niet veel op om het toe te laten. Ik ken het een beetje.
kerst
28-07-2025 om 21:39
Aan de fabrikanten van de bikini' s.
Dat ik een grote maat heb, wil nog niet zeggen dat ik ook grote borsten heb!
Kortom weinig bikini' s die me passen.
Ies
28-07-2025 om 22:01
Loeki72 schreef op 28-07-2025 om 11:34:
Ik erger me eraan dat er een tuin opgeknapt wordt. Maar naast dat ze de hele stoep voor de uitgang van de achtertuinen in beslag hebben genomen, hebben ze nu ook een hele parkeerplaats vol met troep gestort. We zitten al niet ruim in de parkeerplaatsen.
En kater is nog niet beter. We hebben hem bij de dierenarts achter moeten laten voor meer onderzoek.
Loeki, beterschap voor je kater. Mist ‘ie de ander niet?
Dolfje
29-07-2025 om 08:05
Dat ik vannacht weer zo ontzettend onrustig was. Vooral over werk en dan dingen die niet eens mijn verantwoordelijkheid zijn. Hou toch eens op daarmee.
Bailey26
29-07-2025 om 09:09
Toen ik wakker werd was ik al duizelig. En dat is nu nog niet weg. Hopelijk wordt het wel snel beter want ik wil nog van alles doen vandaag. Maar met die duizeligheid voelt dat niet fijn.